Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Jarda

Vysoké otáčky

3 posts in this topic

Doufám,že mě nikdo neukamenuje,Při nastartování 1,4 jsou vysoké otáčky po ohřátí se sníží,ale když se třeba s ohřátým mototem chce zaparkovat,tak při jakémkoliv přidání plynu otáčky nejdou tak rychle dolu,dá se říct vypadá to tak jak kdyby byl "zaplý sytič",který není.tak poraďte.Dík Jarda:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mě to taky dělalo a vyčistil sem škrtící klapku a zlepšilo se to. teda jestli máš stříkačku:myslim

jo a ještě se podívej jestli po tom zahřátí klapku nepodpírá to výsuvný z toho motorku na sytič. Promiň že to píšu takhle blbě ale nevim jak to popsat. je to ta věcička která tlačí na klapku a zvyšujou se tak mechanicky otáčky:myslim

[upravil dne 17.5.2007 vinorak]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No u 205 je běžný, že po zahřátí motoru při sundání nohy z plynu otáčky klesaj normálně, u 1200ot/min se jako by zastaví, chvililinku počká a pak pomalu padá dál až na normální volnoběh zahřátýho motoru (asi 600ot/min). Ptal jsem se kdysi proč to dělá u odborníka a bylo mi řečeno, že je to z důvodu menších emisí (ochrana přírody).

Pokud ta prodleva (spomalení klesání otáček) je tam tak do 2sekund, tak bych to neřešil, ale pokud je dlouhá, tak bych začal bádat čím to:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.