kukikuk

Olej do 2.0 HDi (budu chipovat)

18 posts in this topic

Cauky poradte me prosim nekdo kdo ma zkusenost nebo vi co je nejlepsi pro muj moturek 2.0 HDi budu ho chipovat tak zvazte i to.....nasel sem na netu zlevnenej Castrol GTX 5L za 1199 ten by nemusel byt spatny a i cena je dobra ne?http://www.olejservis.cz/ Dik za rady....jeste se optam Vectora az tu bude, ale budu rad, kdyz napisete nejake nazory ;o)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

Cauky poradte me prosim nekdo kdo ma zkusenost nebo vi co je nejlepsi pro muj moturek 2.0 HDi budu ho chipovat tak zvazte i to.....nasel sem na netu zlevnenej Castrol GTX 5L za 1199 ten by nemusel byt spatny a i cena je dobra ne?http://www.olejservis.cz/ Dik za rady....jeste se optam Vectora az tu bude, ale budu rad, kdyz napisete nejake nazory ;o)

Mám taky čipnuto,doposud jsem také používal castrol 5w40,ale tady na foru to pár lidí dost pohanilo.Ten olejservis znám a vzal jsem si od nich v podstatě za stejnou cenu total 5w40,ten doporučuje výrobce.Já osobně si myslím,že je to jedno,protože tyto oleje musí splnovat určitá kritéria,která určitě mají oba dva.Jinak tato kvalita na tvé auto bude dostačující.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chip týrá součásti, který žádnej olej nezachrání, tudíž asi nejlepší je zůstat u stejnýho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nečipuj. Nemá to smysl. Myslíš , že Ti kdo motor konstruovali byli špatně placeni aby mu nedaly o 20-30 PS víc. Pak přijde nejaký Ferda a vymyslí to .... Každý motor má svou slabinu, kterou tímto zničíš dřív. 2,0 HDi stačí 10W-40, je to i v tabulkách výrobce. Doporučuji 5W-40. Pro motory s FAPem je olej Total 5W-30 INEO CS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

for Milhaus65-No jo ale taky nezapomen ze ty motory sou delany v porovnani vykon,spotreba a vydrz.....a tohodle trojuhelniku se nikdy nezbavis:D ty motory sou staveny i na vetsi vykon, ale pak maji i vetsi spotrebu.Uz sem si o chipu precetl dost a bavil sem se i s lidma kteri do toho delaj a neco o tom vedej, tak ze se toho moc nebojim.Samozrejme se to nesmi prehnat a ten motor musi byt ok.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba :D dikk za info :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

for Milhaus65-No jo ale taky nezapomen ze ty motory sou delany v porovnani vykon,spotreba a vydrz.....a tohodle trojuhelniku se nikdy nezbavis:D ty motory sou staveny i na vetsi vykon, ale pak maji i vetsi spotrebu.Uz sem si o chipu precetl dost a bavil sem se i s lidma kteri do toho delaj a neco o tom vedej, tak ze se toho moc nebojim.Samozrejme se to nesmi prehnat a ten motor musi byt ok.:roker

Dobře, tak když to máš nastudovaný tak schválně pověz který součásti sou víc namáhány, a neříkej že žádný, to je nesmysl.

Žádnej trojúhelník výkonu neexistuje, existují maximálně emisní normy.

A každej zná "lidi co do toho dělaj" http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf pak je otázka do čeho to přirození opravdu strkají.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ved asi si nedam chipovat auto cloveku ktoreho ani nepoznam ale najskor si overim nejakych spokojnych zakaznikov alebo popripade opytam znamych. Ked nikoho nepoznam radsej by som len tak nechipoval. Napr. celkom dobre ohlasy som pocul na Vectora:P

btw: tiez rozmyslam nad chipom, kukikuk kam to ides chipovat?

edit: spotreba skor klesne a k tym vyrobcom...oni musia plnit emisne normy preto ten vykon skrtia:papa

[upravil dne 16.5.2007 hopkok]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba :D dikk za info :super

Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leška

Původně zaslal: kukikuk

for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba :D dikk za info :super

Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti.:roker

Leska kto ti to chipoval?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hopkok

Původně zaslal: Leška

Původně zaslal: kukikuk

for Leska-Ty mas tu 206 chiplou na cca 126 koni?Zajimalo by me jak to ted jezdi, jake jsou zmeny a tyky o kolik sla nahoru spotreba :D dikk za info :super

Těch 126ps je oficiálně potvrzeno na brzdě.Mám protokol.Na ten výkon si rychle zvykneš a potom už se ti to nezdá tak silné.Já toho nezneužívám ikdyž to svádí,ale mám to spíše jako výkonovou rezervu třeba při předjíždění atd.Co se týče spotřeby řekl bych,že je to stejné.Konkrétně pro představu ted na plnou nádrž do blikání hl.oka 950km.A to jezdím spíše kr. vzdálenosti.:roker

Leska kto ti to chipoval?

Jeden týpek z brna.Bylo to na doporučení,že je dobrý.Stálo mne to 3500kč.ABC tuning chtěl 15000kč.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože jsou automobily vyráběny sériově, musí se počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít.

Většina chiptuningových firem vám bude tvrdit, že po úpravě řídící jednotky automaticky dochází ke snížení spotřeby. Toto tvrzení je však silně zavádějící a je proto dobré uvést ho na pravou míru. Předně, spotřebu vozidla nejvíce ovlivňuje způsob jízdy. Stejnou stokilometrovou trasu je možné se stejným automobilem ujet za 5 stejně jako za 8 litrů paliva. Záleží pouze na stylu jízdy.

Pokud byste dodrželi stejný styl jízdy, stejnou rychlost i zrychlení, dochází díky zvýšenému kroutícímu momentu teoreticky ke snížení spotřeby. Ovšem v praxi málokdo dokáže ubrat ze svých zvyklostí.

Realita pak je většinou taková, že spotřeba zůstává stejná, ovšem automobil reaguje pružněji, což je většinou hlavní důvod, proč si chiptuning pořizujete. Stejně tak platí i to, že pokud se rozhodnete využít vyššího výkonu vozidla, spotřeba vzroste prostě proto, že budete více šlapat na plyn.

:roker:roker:roker:roker:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hopkok

a si spokojny? Mam to kusok do Brna:myslim

Chipuje aj 406?:o

Spokojený jsem,je to tak jak jsem si představoval.Tu tvoji 406 by určitě také udělal,dělá hodně značek.:super

[upravil dne 17/5/07 Leška]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIBOP

Protože jsou automobily vyráběny sériově, musí se počítat s provozem za všech podmínek. Výrobcům by se proto nevyplatilo nastavovat hodnoty odlišně pro různé trhy např. vzhledem ke klimatickým podmínkám. Další rezervy spočívají v předpokladu, že ne každý majitel vozidla se o něj stará ideálním způsobem, tankuje pouze kvalitní palivo a provádí přesně výměny oleje. Proto má nastavení řídící jednotky značné rezervy, které je možné využít.

Většina chiptuningových firem vám bude tvrdit, že po úpravě řídící jednotky automaticky dochází ke snížení spotřeby. Toto tvrzení je však silně zavádějící a je proto dobré uvést ho na pravou míru. Předně, spotřebu vozidla nejvíce ovlivňuje způsob jízdy. Stejnou stokilometrovou trasu je možné se stejným automobilem ujet za 5 stejně jako za 8 litrů paliva. Záleží pouze na stylu jízdy.

Pokud byste dodrželi stejný styl jízdy, stejnou rychlost i zrychlení, dochází díky zvýšenému kroutícímu momentu teoreticky ke snížení spotřeby. Ovšem v praxi málokdo dokáže ubrat ze svých zvyklostí.

Realita pak je většinou taková, že spotřeba zůstává stejná, ovšem automobil reaguje pružněji, což je většinou hlavní důvod, proč si chiptuning pořizujete. Stejně tak platí i to, že pokud se rozhodnete využít vyššího výkonu vozidla, spotřeba vzroste prostě proto, že budete více šlapat na plyn.

:roker:roker:roker:roker:

Tento názor sdílím také lépe bych to nenapsal.:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot má pro různé klimatické podmínky jiné díly. Motorové, podvozkové , interierové. Dělí se na země z chladným podnebým, normálním a teplým. Dále dělí zatížení mechanických dílu Normalní a ztížené.

Výkon motoru, jeho životnost je taková spousta výpočtů a kompromisů, že mě připadá směšné, když potom někdo přijde , zvedne plnící tlak turba a delku nebo tlak vstřiku aby tam toho nacpal víc. Co další parametry, které ovlivňují výkon motoru, otáčky = střední pístová rychlost, časování rozvodů, tepelná učinnost.

Nechápu proč se neustále zaměňuje výraz životnost za výkonovou rezervu. Ale to je na delší psání.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

Peugeot má pro různé klimatické podmínky jiné díly. Motorové, podvozkové , interierové. Dělí se na země z chladným podnebým, normálním a teplým. Dále dělí zatížení mechanických dílu Normalní a ztížené.

Výkon motoru, jeho životnost je taková spousta výpočtů a kompromisů, že mě připadá směšné, když potom někdo přijde , zvedne plnící tlak turba a delku nebo tlak vstřiku aby tam toho nacpal víc. Co další parametry, které ovlivňují výkon motoru, otáčky = střední pístová rychlost, časování rozvodů, tepelná učinnost.

Nechápu proč se neustále zaměňuje výraz životnost za výkonovou rezervu. Ale to je na delší psání.

Jo, jo - souhlasím s Tebou, Ti konstruktéři fakt při vývoji motoru jenom chlastaj a šukaj s asistentkama, takže to po nich Lojza Tuner z garáže musí pořádně dodělat (on na to totiž má tu správnou mašinu, co ve fabrice f konstrukci prostě nemaj´, vo.e)

Já od auta chci, aby mi sloužilo pokud možno co nejdýl a samozřejmě s co nejnižšíma nákladama, tzn. že mě do motoru žádný chipsy nesměj´- nejsem totiž tak bohatej´, abych každejch 100 tkm měnil auto, to bych ho totiž měnil každej rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.