Sign in to follow this  
Followers 0
ellesar

Uchování motoru

15 posts in this topic

Ahoj, asi před 14-ti dny jsem konecne koupil 407 SW, uz dlouho jsem po něm pokukoval a konecne ho mam. A chchi se zeptat na jedne vec. Jak jsem se tak chlubil kamaradum a tak, tak mi jeden povidal, ze existuje nejaky jakoze lak na motor, aby nezasel a byl porad jako novy. Prej se to nstrika na cely motor a on se i lip udrzuje a vypada porad jako novy.

Chci se zeptat jestli o tom neco nekdo vite a jestli je to vubec pravda. A jak se to vubec dela nebo jak....

Dik za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Gratuluji ke koupi.

O laku o kterém píšeš jsem ještě nikdy neslyšel. Každopádně i kdyby existoval vůbec bych nic nelakoval a nechal to být jak je. Obecně motor bych vůbe nemyl žádnými prostředky natož vodou. Lepší je se v tom nešťourat. Pak někde něco navlhne, poškodí se a těžko se opravuje...

A tohle platí dvojnásob u dnešních motoru, které jsou napěchované elektronikou.

[upravil dne 16.5.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, existuje lak na motor. Na jednom autě, co jsem měl, byl právě takto motor přelakován. Kdybych tehdy dostal autora toho přelakování do ruky, asi bych ho zmydlil do bezvědomí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Jo, existuje lak na motor. Na jednom autě, co jsem měl, byl právě takto motor přelakován. Kdybych tehdy dostal autora toho přelakování do ruky, asi bych ho zmydlil do bezvědomí.

Neudržoval se lepé?:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to víč. Samozřejmě se postupem času ten lak místy oloupal a popraskal, držel bordel, a nešlo to ani nijak umejt - furt tam byly hnusný fleky. Zlatej motor, o kterej se třeba 10 let nikdo nestaral, byl hnusnej a špinavej od oleje, ale ta normální špína šla snadno umejt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže říkáte, že je to hloupost? Me se to totiz nejak nezdalo, uz jen proto ze si myslim, ze ten lak je vodivy,ne? to by potom nadelalo pekny bordel :)

A dik, jsem moc spokojeny, jede se v tom paradne. Jen mam trosku problem s tim, ze jsem mel driv benzin 5-ti kvalt a ted mam naftu a jeste k tomu 6-ti kvalt a trosku bojuju s razenim :(

Jak podle vas na to? Me treba zarazilo, ze driv tam kde jsem nechaval normalne dvojku mi to ted chcipa... na kolika tockach to drzet? optimalne? Me treba zaratilo, ze kdyz tady u nas jedu ve meste kde je 40-tka tak na 3 mi to podle PC papa 8,1 a kdyz dam 4-ku tak mi to padne na 4,2, ale otack mam tak na 1100. Je to v poadku nebo je to uz malo a dusim to? Ja sem z toho kapku mimo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim řazenim , u HDI co myslim mas je podle me 1100 otacek tak na hranici , ale nemelo by to extremne vadit, ale uz bych rek ze to trochu dusis , ten optimal bych vydel na 1500otacka, kde zase dusim ja svyho benzina :D , pokud nemuzes najit na 40 kvalt tak jed 45 a mas to v cajku , stejne vetsinou meri tachak o 3 kilometry vic nez je aktualni rychlos :aut:super

[upravil dne 16.5.07 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

S tim řazenim , u HDI co myslim mas je podle me 1100 otacek tak na hranici , ale nemelo by to extremne vadit, ale uz bych rek ze to trochu dusis , ten optimal bych vydel na 1500otacka, kde zase dusim ja svyho benzina :D , pokud nemuzes najit na 40 kvalt tak jed 45 a mas to v cajku , stejne vetsinou meri tachak o 3 kilometry vic nez je aktualni rychlos :aut:super

[upravil dne 16.5.07 Jogin]

:D:myslim:myslim:myslim:myslim:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ještě nekdo nejaky postrehy a rady ohledne toho kvedladla? :D

Je teda pravda, ze mam HDi chvilku, ale vazne sem necekal, ze s tim budu tak zapasit... CHce se to asi naucit a zvyknout si na ten motor a prevodovku....

Nevite nahodou nekdo jak jsou rozvrzeny prevody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to mas tak Diesel je diesel ale je to velmi silny motor takze zadusit ho je umenie, aspon moje 2.0 HDI

otacky tak 1300-1500 a uplna pohoda;)

a prevody su myslim dost dlhe az na 1 a 2 kde musis to auto rozbehnut kedze diesel je aj tazsiii

3,4,5 a 6:o su uz dost dlhe a myslim ze do tych 3000ot to pekne mozes tocit ale zas to aj viac papa, ideal tak preradovanie okolo 2200- 2600 tot moj nazor

:xvul neboj zvyknes si rychlo:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já sem kdesi vě kšeftě viděl sprej na motor. Na motoru to bylo permanentně masný, něco jako konkor, nebo silikalový olej. Kamoška takhle koupila Hyundaje, už s takto nastříkaným motorem. Blejskal se teda do dálky, to je pravda. Myslým že by to ale šlo sundat odmašťovadlem a wabkou (neodskoušeno).

Jestli je to k něčemu potřeba, nevím. Možná před zimou, aby hliníkově části nesešedly a nekorodovaly se solí.

Našel jsem třeba todle ...http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=541

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ellesar

A dik, jsem moc spokojeny, jede se v tom paradne. Jen mam trosku problem s tim, ze jsem mel driv benzin 5-ti kvalt a ted mam naftu a jeste k tomu 6-ti kvalt a trosku bojuju s razenim :(

Jak podle vas na to? Me treba zarazilo, ze driv tam kde jsem nechaval normalne dvojku mi to ted chcipa...

To je ten "pokrok". Schválně se podívej, o kolik metráků je tvoje nová 407 SW těžší než tvé bývalé auto. 407 SW má (podle motoru) až 1800 kg. Auta jsou teď sice o hodně bezpečnější než dřív, ale ten nárůst hmotnosti, kterým za to platíme, je neuvěřitelný. Takže i když nafťák táhne velkou váhu líp oproti benzíňáku (díky vyššímu krouťáku), holt si budeš muset zvyknout, že jezdíš v těžkém mastodontu oproti tvému bývalému autu. Holt hmotnost vozů se zvyšuje rychleji než parametry motorů.

Zrovna nedávnou jsem stejnou městskou trasu, kterou jsem zvyklý jezdit s 205 1.8 diesel (900 kg), měl možnost si projet se 406 HDi 2.0 80 kW. Schválně jsem do zatáček najížděl stejnou rychlostí jako ve 205. A zatímco mě trojka ve 205 ze zatáčky vytáhne, 406 se kuckala a dusila a chtěla chcípnout a vyžádala si dvojku. To jsou holt ty metráky navíc.

Takže věř, že problém není v naftě, ale ve váze nového auta. A vůbec si nedovedu představit takhle těžké auto jako je 407 SW s benzínovým motorem - to snad už i trabant je živější :D Proto mám starší auta radši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to věřím, ja mel driv 406 2.0 benzin a bylo to krapet jine a taky je pravda, ze tam kde jsem pomaloucku najizdel driv na 2 (v praci do brany na parkoviste apod) tak ted mi to na tu 2 chcipa a dusi se a musim dat 1. Trosku jsem z toho byl prekvapeny,ale to je malickost. Ale nevim treba jak jet tady kousek ve meste, je tam 40-tka a je to do mirneho tahleho kopecka, asi 400m, 3 se toci dost vysoko a 4 se dusi a dost. Kdyz dam za 3 ak jedu tech 40-45 na 1500-1700 cca. pripada mi to dost, a 4 to nestiha ani omylem.

S tim razenim budu ¨jeste asi chvili bojovat. Zkousel jsem treba i jet podle PC a spotreby co ukazuje,ale pripada mi jako blbost jet na 5 po meste 50, byt to papa 2,1l/100km, nebo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.