Sign in to follow this  
Followers 0
rimmer

Zdarec, při jakých otáčkách zapne turbo na HDI 2.0 80kw

14 posts in this topic

nezapne se nikdy, ono se totiz nezapina, ono jede porad jen co otocis klickem a nastartujes...

jestli si chtel rict, od kdy zacne davat max. plnici tlak, tak to byva tam, kde je psany nejvetsi kroutici moment, cili 2 tisice..znatelny zatah byva vetsinou trosku nize

Share this post


Link to post
Share on other sites

Práve dnes som dával CHIP tuning. Z grafu mi zistil, že turbo /v originálnom nastavení/ sa začína hlásiť pri 1830 otáčkach a maximálny plniaci tlak dosahuje v 2160 otáčkach za minútu.

Po CHIPe to ide ako raketa!!! 140 PS a 320 Nm krúťák! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen aby ti neodešlo turbo takové úpravy většínou namají delší trvání,když chceš výkon tak si kup benzín,ale jinak hodně štěstí a hodně kilometrů:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

O turbo nemám strach, kamoš čo mi to robil, sa CHIPtuningom zaoberá už 10 rokov. Robil mi už jedno auto a v poho som s nim najazdil 120.000 km a bez akýchkoľvek problémov. Dal som si spraviť tzv. základný CHIP, žiadne brutálne zvyšovanie výkonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Iron_Eddie

Práve dnes som dával CHIP tuning. Z grafu mi zistil, že turbo /v originálnom nastavení/ sa začína hlásiť pri 1830 otáčkach a maximálny plniaci tlak dosahuje v 2160 otáčkach za minútu.

Po CHIPe to ide ako raketa!!! 140 PS a 320 Nm krúťák! :o

hehe...zaslepen vidinou silneho auto :) jestli mas fap, tak si to kontroluj aby to nedopadlo spatne, coz nejde nijak poznat, nez ze zaseres FAP ne za 120 nebo 150 tisic, ale podstatne drive. Turbo odrovnas nejlepe tak, ze pojedes na plne koule, zabrzdis a zastavis u krajnice a hned vypnes motor, je dobre pri ostre jizde zastavit a nechat to par desitek vterin bezet na dochlazeni turba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím, nevím ale mande se ptal na turbo u motoru bez čipu a ne s ním. Podle papírů je max. kroutící moment na 1750ot/min. Takže čistě jako laik předpokládám že v tu dobu už musí turbo makat na maximum.

U čipu je to samozřejmě dáno tím jak je software nastaven. Já mám u 2,2HDI max. kroutící moment až na 2t ot/min. takže to chci čipnout ne ani tak kvůli výkonu ale spíš chci trochu sundat krouťák dolů...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BATT

ne ani tak kvůli výkonu ale spíš chci trochu sundat krouťák dolů...

Jestli je ti vysokej, stačí jezdit s přitaženou ruční brzdou :P, ale pokud myslíš, posunout jeho maximum do nižších otáček, tak jóó :papa:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to BATT: -max je 317 N.m/2.000 ot,ale 250 N.m již od 1.200 ot. To je 80 % a až do 3.800 1/min. kterej jinej motor ti to dá? Protoze ma delsi zdvih nez 2.0 tak je to takovej pochodak,jak nakladak. :D

Napis jestli ti jen zvednou tlaky :( nebo upravej komplet soft viz. SWIRL,FAP-je tam toho az moc :grr ale motor super!!!

myslim ze prislusenstvi (hlavne IC :bojim ) na to nema. Ja chip=ne, ale at slouzi :papa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Iron_Eddie

O turbo nemám strach, kamoš čo mi to robil, sa CHIPtuningom zaoberá už 10 rokov. Robil mi už jedno auto a v poho som s nim najazdil 120.000 km a bez akýchkoľvek problémov. Dal som si spraviť tzv. základný CHIP, žiadne brutálne zvyšovanie výkonu.

Sevas, a kde ti to robili ??

A cena ?? čus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robil mi to chalan menom Marek Mosný z firmy MMRACING. Cenníková cena je 10.000,- Sk bez DPH. Keďže je to kamoš, tak som to mal o poznanie lacnejšie ale zradiť nemôžem. Ale je to fakt super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ono to turbodmychadlo a jeho efektivní plnící tlak je regulovatelny v závislosti na otačkach a zatížení motoru ;)a to bud obtokovým ventilem ovladaným buď podtlakově nebo elektronicky(spíše starší přeplňovane motory)

nebo varianta turbodmychadla s variabilním nastavením geometrie lopatek turbínového kola.(opet ovladano bud podtlakovym valcem nebo elektroventilem).....No podle meho nazoru bych do toho moc nehrabal,nejaky CHIP tunink na diesel...:Pono je oprava totiš dost nakladná:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja by som sa chcel len spýtať, či ľudia čo tu kritizujú CHIP tuning už niekedy mali CHIP v aute, alebo súdia len podľa toho, čo niekedy počuli. Toto nie je moje prvé naCHIPované auto, takže s tým nejaké skúsenosti mám a maximálna spokojnosť.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Iron_Eddie

Robil mi to chalan menom Marek Mosný z firmy MMRACING. Cenníková cena je 10.000,- Sk bez DPH. Keďže je to kamoš, tak som to mal o poznanie lacnejšie ale zradiť nemôžem. Ale je to fakt super!

díky za info,

pripájam aj link :

http://www.mmracing.sk/kontakt.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Iron_Eddie

Ja by som sa chcel len spýtať, či ľudia čo tu kritizujú CHIP tuning už niekedy mali CHIP v aute, alebo súdia len podľa toho, čo niekedy počuli. Toto nie je moje prvé naCHIPované auto, takže s tým nejaké skúsenosti mám a maximálna spokojnosť.

mať voľných 10 tisícok tak by som si to dal urobiť.

Myslím si už, že to nie je až tak zlé. :super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.