Sign in to follow this  
Followers 0
Velickin

Chiptuning

22 posts in this topic

Vím, že toto téma proběhlo, ale máte někdo provedené přečipování na motoru 1,6 HDI 80kW FAP? Zatím jsem nikoho takového nenašel... Díky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já vim, tenhle názor to nakonec stejně vyhraje. Taky vidim, že to nikdo nedělá. Jen mě prostě zajímá jestli je to TAK poznat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdysi mne tato záležitost také zajímala, ale i v životě platí něco za něco.U motoru 1,6 HDI 80 kW krouťák 240 Nm co by jsi chtěl více.Tento motor dokáže i krátkodobé navýšení kroutícího momentu na 260 Nm.To nemá chybu.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Mares

vsak si ten zvuk motoru při overboostu (to je to navýšení krouťáku jak říkáš) patřičně užívám! Ozve se tak kolem 2000 ot. (..teda pokud je to ono). Já s tím samozřejmě nic dělat nebudu, držím zásadu: dokud to šlape nevrtám se do toho. Čím více "údržby tohoto typu" tím víc se to se...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krátkodobé zvýšení maxima momentu o 20 Nm je výhodné při potřebě okamžité akcelerace. Tento motor najdeme díky jeho kvalitám i v řadě dalších evropských vozech.Užívej si zátahu motoru včetně doprovodného zvukového podbarvení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych.

btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarich

Nevim, ale tak jako na autech VW, Skoda .... rozsireny neni, nevis co to udela a ani bych ho nechtel. Jednoduse receno, vyuziva reźervy, kterou kazdy jednotlivy motor disponuje. Nejedna se o "lepsi" prenastaveni softu! Nebral bych.

btw: vcera po 2 letech s citronem xsara byl znamy na chiptuningu, motor 1,6 Hdi. O hodinu pozdeji pro nej jel stryc, nechalo ho to na dalnici. Budu referovat resume :)

NA Fabii TDi/101PS v zaklade som mal od 0km upravenu ECU na +32PS a +70Nm,ked som hu predaval tak mala najzdene 286.000km bez jedineho zasahu do motora/nic neodislo.Octavia TDi 130PS seria od 0km +32PS a +70Nm a detto.Teraz cakam na Seat Leon FR seria 170PS a po privezeni s showroomu ide na 204PS a 420Nm a pevne verim ze tiez vydrzi min co Skodovky.

PS-Zamerne neuvadzam,kto robil upravu ECU,ale ked niekto da za upravu ECU na HDI 3.000CZk,tak to tak aj vyzera a setri na nespravnom mieste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam spousty lidi vlastnici auto z koncernu VW a od zadneho jsem podobny problem neslysel. Jedineho z C-P a hned toto. Auto se netoci, neblikne, nic. Jen budiky vyleti nahoru, padnou a zase mrtvo. Kazdpopadne neumim posoudit odbornost zasahu. Upravu provadel napojen primo na aute napojen jak v servisu na diagnostice. Ma pridavny alarm s imobiliserem, tudiz doufa v problem tam. Hlaska: tech 40kilaku to ale jelo jako krava jsme se od srdce zasmali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš si chipnul Audi A6 2,5 TDI ze 130 PS na 220 PS, 3 měsíce po "chipu" mu před týdnem odešlo turbo - a to sevyplatí

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Kámoš si chipnul Audi A6 2,5 TDI ze 130 PS na 220 PS, 3 měsíce po "chipu" mu před týdnem odešlo turbo - a to sevyplatí

Ze 130 na 220PS to jsi se asi trosku upsal ne? co vím tak 2.5 v A6 ma 110kw a 132kw ( 150 a 180koní).. ale možná se pletu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neupsal, těch 220 fakt bylo finálních - ale jestli ze 150 nebo 130, to bych kecal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Neupsal, těch 220 fakt bylo finálních - ale jestli ze 150 nebo 130, to bych kecal

No jestli to byla 2.5 TDI tak ty prvni měli 150 a pak 180PS a z 150 se dalo dotat kolem 180-190PS. 220PS to je už opravdu extrem a musel tušit že je to hoodně na úkor životnosti.... to jedině že by měl tu nejsilnější 2.5 TDI. ale to by to turbo neodešlo.. :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tomhle se toho tady napsalo už mraky. Vlevo nahoře je "Hledání" : http://www.peugeot-club.com/forum/misc.php?action=search :D

Systém se chová vždy podle neslabšího článku. Bohužel někdy to bývá i to co se nachází mezi sedačkou, pedálama a volantem.:potlesk To by taky bylo dobrý "Chipnout".

Tak zvesela do "Chiptuningu", nejlépe někde v garáži. :papa

Ať si každý udělá se svým povozem co uzná za vhodné, ale systém by měl působit vyváženě.:mrk:mrk:mrk:D:D:D:papa

[upravil dne 16/5/07 Bohumil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohumile klidni hormon, však jsem taky hledal, ale všechny příspěvky jsou alá jedna paní povídala, maximálně "známý známýho" si nechal čipovat ... Ale žádná vlastní zkušenost, a TA mě právě zajímala... Já do toho (chipování) nejdu, ale chtěl jsem znát někoho, kdo udělal vlastní zkušenost. Na podobný dotaz ve firmě Diesel-technik jsem dostal odpověd:

Vážený pane,

vzhledem k tomu, že upravujeme vozy pro autosalon Peugeot, tak zkušenosti

s vaším vozem máme.

Jedná se o zlepšení vozu zejména v nízkých otáčkách.

Navýšení výkonu je znatelné !!!!!

Počet vozů 1.6 HDi - cca. 20

Pro více informací, nebo objednání volejte prosím T : 602 359 931 p. Bulis

S pozdravem, Diesel - Technik

Takže nic, co bych nečekal. Nikdo o sobě nebude tvrdit že to neumí... Jen tak mě to prostě zajímalo. Viděl jsem na fóru i stupidnější dotazy.... třeba jak vynulovat počítač...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Velickin : Moje hormony jsou v naprostém klidu.:super

Jak psali nahoře Mares, Marshal, Komisar, do tohodle motoru bych nevrtal. Je to vypiplaný a suprový stroj. 80kW od 1,6 už je stejně dost.:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyť já s tebou souhlasím!!!;);););) Jsem nesmírně spokojenej a nehodlám si to ničím zkazit. Můj pežotek už si "užil" dost, tak ho hejčkám a všude chválím:super

[upravil dne 16.5.07 Velickin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoši, hoši přece se nebudete prát kvůli takové prkotině!

Mých devadesát koníků není mnoho, ale síla motoru je znát a to je jen 215 Nm a což potom stodeset koníků burcovaných turbem s proměnnou geometrií lopatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa ti vraví ked máš ten 110ps motorek ale mi čo máme len"90" by sme prijali tých 110 :P a naj riešenie vidím v tom dojsť tam nech ti to premerajú a povedia, či hej alebo nie a akú to má životnosť a veci podobné :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je otázka : vyplatí se kvůli dvaceti kobylám do toho rvát další prachy?:o:o:o To už je lepší si koupit rovnou silnější verzi :myslim a zase se začne přemýšlet jak z toho dostat víc a jste v kruhu ze kterého není úniku. Proto jsem psal nahoře, že někdy by bylo dobrý "Chipnout" to co zabírá místo na sedadle před volantem.:D:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.