Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Odpojení baterie


rodov

Recommended Posts

Zdravím,

mám jeden dotaz,po odpojení baterky a následném zapojení,motor nechce jet.Na volnoběžné otáčky jde pravidelně,pokud chci jet,tak skáče a zhasíná,skoro se s tím nedá jet.Až když se motor zahřeje,je to v pohodě.Po vychladnutí, je to obdobný,jen o s menší intenzitou.Je chyba v nějakém čidle?Mám P 205 GR 1,1litru 44kW.Svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palivový filtr je vyměněný,potenciometr je v pohodě.Dík za odpovědi.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jen mě překvapuje,že to je vždycky po odpojení baterie.Já jsem si taky myslel,jestli si nanatahuje nějaká data(vlastně reset).To je asi blbost,že jo.Kde je to čidlo teploty,já budík na teplotu nemám,ale čidlo teploty jsem našel na termostatu,jak je od bloku.To bude asi ono.Vyblikat to nechápu,jak se to dělá?Tohodle Peugeota jsem koupil za pár peněz a docela mi přirostl k srdci,každý by se ho už zbavil,mně se nechce,je to fakt dobrý autíčko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rodov

Zdravím,

mám jeden dotaz,po odpojení baterky a následném zapojení,motor nechce jet.Na volnoběžné otáčky jde pravidelně,pokud chci jet,tak skáče a zhasíná,skoro se s tím nedá jet.Až když se motor zahřeje,je to v pohodě.Po vychladnutí, je to obdobný,jen o s menší intenzitou.Je chyba v nějakém čidle?Mám P 205 GR 1,1litru 44kW.Svíčky,kabely,víčko rozdělovače,palivový filtr je vyměněný,potenciometr je v pohodě.Dík za odpovědi.:myslim

Mám stejný motor (z roku 91) a odpojení baterky nemá na chod nejmenší vliv. Jen mě napadá, jak píšu vedle, co hadičky od benzínu? Mě nechytal teplý, Tobě třeba nejede studený. Zkus s nimi různě zakvedlat jestli někde nekápnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hadičky od benzinu zkontroluju,zatím jsem jen dával nové svorky,pokud je teplo,je občas cítit benzin.Zkoušel jsem s mini různě hýbat při nastartovaném motoru a nic,nikde ani kapička.V zimě a nebo pokud je chladno tak nic.Ještě kouknu na ty vzduchový hadice.Až to povyměním ozvu se.

Dík a čus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vyblikání de jestli máš na přístrojovce kontrolku na diagnostiky. u přístrojovky s třema budíkama je nalevo nad palivoměrem. je červená a je tam symbol jako katalizátoru. normálně se rozsvítí při startu a pak zhasne. dej hledání a určitě najdeš. jo a u mě to jde vyblikávat klíčkem a mám stejnej motor takže by to mělo jít taky klíčkem :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rodov

........Vyblikat to nechápu,jak se to dělá?..........

Mrkni sem, tady se to řešilo asi nejvíc:

To s tím klíčkem je v půlce druhé stránky, je to s ním asi nejlehčí, nic na to nepotřebuješ a jde to rychle. Ale pokud je paměť ECU vymazaná díky odpojení baterie, tak ti vyblikání pomůže až po projetí auta, až si zase chyby načte.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec všechny,

tak jsem hledal ten diagnostický konektor,u expanzky není,na kabelu od plus pólu baterie je jeden přidělaný.Z něho,ale vedou tři dráty,(zelený,modrý a bílý)tak ten to asi taky nebude.Objevil jsem ještě jeden,v černé krabičce za levým světlem ve směru řidiče.Když jsem to rozdělal,je tam zelený konektror nezapojený a ještě jeden kabel a červenou pojistkou.Myslíte,že ten nezapojený by to mohl být ten na diagnostiku?Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za rozluštění kódů,ale nejsem z toho chytrej.vrátím se k tomu dotazu na začátku.Co vyměnit,aby mi to necukalo a nezhasínalo.Jeden z chybných kódů byl špatný poměr vzduch a paliva.Dá se s tím něco udělat,snímač otáček ten to může taky dělat a snímač teploty vzduch taky.Takže minimálně tyhle dvě věci vyměnit?Snímač otáček a snímač teploty vzduchu.Nechám si poradit.::(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

53 - by mohl bejt odcházející (nebo už KO) regulátor na alternátoru

41 - mohlo by bejt v háji čidlo na polohu motoru na rozdělovači, z toho by vyplývala ta chyba 31

13 - proměřit a uvidí se

Pak bych vymazal paměť ecu, auto projel a uvidíš co tam zase naskočí za chyby.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo,dík za další rady,ten regulátor a čidlo teploty proměřím,to není problém.Ale nevím přesně,kde je to čidlo na rozdělovači?Ráno na to kouknu.Jinak jsem měl rozdělaný čidlo na setrváku,zdálo se mi jako trošku povytažený.Musel jsem ho tam pořádně docvaknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čauky,zdravím všechny.

Tak už doopravdy nevím co mám dělat.Dnes jsem všechno prošel,rozpojil a vyčistil.Pak jsem si vyblikal poruchy.Z těch co jsem tam měl zůstal jen kód 41.Horší je,že auto nedrží otáčky a při jízdě vynechává.I když jsem na lanku plynu o jeden dílek přidal,aby byly vyšší otáčky nic se nestalo,auto chcípe dál.Prostě nedrží volnoběh.Před jízdou jsem vyresetoval pamět a po jízdě jsem vyblikal zase jen jeden kód a to tu 41.Co mám vyměnit.Dík za odpovědi.:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...