Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Zdravíčko vespolek, potřeboval bych poradit co z poměrně intenzivním pískáním vycházejícím z motorového prostoru. Nemohla by to být nějaké ložisko kladky co napíná rozvoďák? Popřípadě vodní čerpadlo, či jak se to pozná? Najeto bude 95 tis. km a vše je původní. Další malá potíž, která se ozývá je cvakání v prostoru pod palubkou u spolujezdce, což mi připomíná zvuk nějakého spínacího relé, které často "cvaká" při volnohběhu a současně zaplé klimatizaci... Občas také lehce problikává kontrolka dobíjení...Díky za podnětné návrhy řešení [upravil dne 14.5.2007 Martin899] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 to u toho spolujezdce je stopero motorek ovladani klapky na cirkulaci vzduchu , zadej v hledani motorek klapky, a problikavani kontrolky dobijeni bych viděl na volny klinovy řemen, nevychazi ten pisklavy zvuk od klinaku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 No těžko říct odkud to přesně vychází prostě to píská vysokým tónem takže když zavřu okna, není to slyšet:myslim. Zkoušel jsem ten motorek hledat na auto-kelly.cz, ale nenašel, kolik takové heblo může stát a kde ho někde v Praze rozumně koupit? Či dát přednost vrakáčku? Díky Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: Martin899 No těžko říct odkud to přesně vychází prostě to píská vysokým tónem takže když zavřu okna, není to slyšet:myslim. Zkoušel jsem ten motorek hledat na auto-kelly.cz, ale nenašel, kolik takové heblo může stát a kde ho někde v Praze rozumně koupit? Či dát přednost vrakáčku? Díky Martin nevim jak na 206 ale na 406 maji v kelly za 2700,- na vraku ve slušticích chtěl 1500,- ,ten zvuk při vyššich otačkach přestane nebo se naopak zvýší(zintenzivni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 to je těžko když to v kabině nejde slyšet;) ale příjde mi stejně intenzivní při jakýchkoli otáčkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: Martin899 to je těžko když to v kabině nejde slyšet;) ale příjde mi stejně intenzivní při jakýchkoli otáčkách... jaky mas motor a rok vyroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 1,1 (2001) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr to u toho spolujezdce je stopero motorek ovladani klapky na cirkulaci vzduchu , zadej v hledani motorek klapky, a problikavani kontrolky dobijeni bych viděl na volny klinovy řemen, nevychazi ten pisklavy zvuk od klinaku? Ja mam sice 2000 ale ten motorček naovladanie klapky tam neni, je to cele mechanicke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Takový trošku retro mechanický přepínač - kofel - vlevo bere venkovní, vpravo vnitřní okruh vzuchu...taky mi to přijde jednoduše mechanické...i když mám klimu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: Martin899 1,1 (2001) mas manual klima, tam ten servo motorek neni je to ovladani pomoci lanek,pak tedy nevim co je to za zvuk,v těch mistech je už jen ventilator topení ,že by to? to piskani - otevři kapotu a nastartuj a zjisti aspon orientacne odkud to vychazí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin899 Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Ventilátor topení normálně funguje a cvaká to z těch míst jedině při neutrálu a je jedno, jestli ventilátor zapnutý nebo ne...Není tam nějaká pojistková skříň s nějakým relé? Takhle si totiž představuje sepínání nějakého relé. Jinak zvuk jde jednoznačně, když se postavím zepředu čelem k motoru tak v vlevo někde od těch řemenů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 pred spolujazdcom ziadne rele neni su az v motorovom priestore pred spolujazdcom, piše sa tam že Relay Module (RM) v strede motorov.priestoru,uplne vlavo pri pohlade spredu. Skus popočuvať tam či necvakajú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: Martin899 Ventilátor topení normálně funguje a cvaká to z těch míst jedině při neutrálu a je jedno, jestli ventilátor zapnutý nebo ne...Není tam nějaká pojistková skříň s nějakým relé? Takhle si totiž představuje sepínání nějakého relé. Jinak zvuk jde jednoznačně, když se postavím zepředu čelem k motoru tak v vlevo někde od těch řemenů.... no relatka by tam byt mohla 206 tak moc neznam,to piskani si myslim že je fakt ten volny klinovy řemen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.