Sign in to follow this  
Followers 0
Martin899

Pískání z motorového prostoru P2061,1 (2001)

13 posts in this topic

Zdravíčko vespolek, potřeboval bych poradit co z poměrně intenzivním pískáním vycházejícím z motorového prostoru. Nemohla by to být nějaké ložisko kladky co napíná rozvoďák? Popřípadě vodní čerpadlo, či jak se to pozná? Najeto bude 95 tis. km a vše je původní. Další malá potíž, která se ozývá je cvakání v prostoru pod palubkou u spolujezdce, což mi připomíná zvuk nějakého spínacího relé, které často "cvaká" při volnohběhu a současně zaplé klimatizaci... Občas také lehce problikává kontrolka dobíjení...Díky za podnětné návrhy řešení:potlesk

[upravil dne 14.5.2007 Martin899]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to u toho spolujezdce je stopero motorek ovladani klapky na cirkulaci vzduchu , zadej v hledani motorek klapky, a problikavani kontrolky dobijeni bych viděl na volny klinovy řemen, nevychazi ten pisklavy zvuk od klinaku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No těžko říct odkud to přesně vychází prostě to píská vysokým tónem takže když zavřu okna, není to slyšet:myslim. Zkoušel jsem ten motorek hledat na auto-kelly.cz, ale nenašel, kolik takové heblo může stát a kde ho někde v Praze rozumně koupit? Či dát přednost vrakáčku? Díky Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin899

No těžko říct odkud to přesně vychází prostě to píská vysokým tónem takže když zavřu okna, není to slyšet:myslim. Zkoušel jsem ten motorek hledat na auto-kelly.cz, ale nenašel, kolik takové heblo může stát a kde ho někde v Praze rozumně koupit? Či dát přednost vrakáčku? Díky Martin

nevim jak na 206 ale na 406 maji v kelly za 2700,- na vraku ve slušticích chtěl 1500,- ,ten zvuk při vyššich otačkach přestane nebo se naopak zvýší(zintenzivni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je těžko když to v kabině nejde slyšet;) ale příjde mi stejně intenzivní při jakýchkoli otáčkách...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin899

to je těžko když to v kabině nejde slyšet;) ale příjde mi stejně intenzivní při jakýchkoli otáčkách...

jaky mas motor a rok vyroby?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

to u toho spolujezdce je stopero motorek ovladani klapky na cirkulaci vzduchu , zadej v hledani motorek klapky, a problikavani kontrolky dobijeni bych viděl na volny klinovy řemen, nevychazi ten pisklavy zvuk od klinaku?

Ja mam sice 2000 ale ten motorček naovladanie klapky tam neni, je to cele mechanicke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takový trošku retro mechanický přepínač - kofel - vlevo bere venkovní, vpravo vnitřní okruh vzuchu...taky mi to přijde jednoduše mechanické...i když mám klimu...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin899

1,1 (2001):roker

mas manual klima, tam ten servo motorek neni je to ovladani pomoci lanek,pak tedy nevim co je to za zvuk,v těch mistech je už jen ventilator topení ,že by to? to piskani - otevři kapotu a nastartuj a zjisti aspon orientacne odkud to vychazí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilátor topení normálně funguje a cvaká to z těch míst jedině při neutrálu a je jedno, jestli ventilátor zapnutý nebo ne...Není tam nějaká pojistková skříň s nějakým relé? Takhle si totiž představuje sepínání nějakého relé. Jinak zvuk jde jednoznačně, když se postavím zepředu čelem k motoru tak v vlevo někde od těch řemenů....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pred spolujazdcom ziadne rele neni su az v motorovom priestore pred spolujazdcom, piše sa tam že Relay Module (RM) v strede motorov.priestoru,uplne vlavo pri pohlade spredu. Skus popočuvať tam či necvakajú:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martin899

Ventilátor topení normálně funguje a cvaká to z těch míst jedině při neutrálu a je jedno, jestli ventilátor zapnutý nebo ne...Není tam nějaká pojistková skříň s nějakým relé? Takhle si totiž představuje sepínání nějakého relé. Jinak zvuk jde jednoznačně, když se postavím zepředu čelem k motoru tak v vlevo někde od těch řemenů....

no relatka by tam byt mohla 206 tak moc neznam,to piskani si myslim že je fakt ten volny klinovy řemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.