Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

centrál 306


ppeettrr

Recommended Posts

Zdravím

Vlastním p306 r.v.99 poslední dobou se mi stává že když auto zamknu DO na klíčku tak se zamkne a ihned zase otevře. Dělalo to občas, nyní je prakticky nemožné auto zamknout. Při zamknutí klíčkem v zámku se to chová stejně. Nevíte někdo co s tím?? Kde se nachází řídící skříňka centrálu?? popř. jak rozebrat čalounění dveří??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Měl jsem rozebraný přední dveře do posledního šroubku, ale je to už 2 roky... Pokud si vzpomínám, řídící skříňka centrálu, taková oranžová krabička, se nachází pod palubní deskou před řadící pákou. Osobně ale bych tady problém nehledal, spíše v předních dveřích. Zadní dveře na to nemají žádný vliv!

Podle toho, co popisuješ, bych řekl, že nefunguje správně systém předních dveří - všechny ty západky, resp. koncové spínače atp. Vypadá to, že by nemusela být správně zapadlá některá západka - stačí trochu špíny, ztuhlé vazelíny... Proto si centrál myslí, že zamykáš auto, jako bys měl otevřené alepsoň jedny přední dveře... Zkus si zamčít auto, kde nemáš dovřený jedny přední dveře - centrál zamče. ale okamžitě auto odemče.

Demontáž dveří a zámku je relativně snadná. Hlavně žádnou sílu! Tapec je nacvakanej na šteftech. Madlo sundáš, nezapomeň na vyndání ovládání zrcátka a okna, odpojit od elektriky. Odpojiš pak všechny táhla zámku, zámek dveří, odšroubuješ, různě s ním zamotáš a vytáhneš zámek vnitřkem ven... :) Je to trochu pakárna, ale zvládneš to.

Osobně bych hledal chybu zde. Možná Ti ale poradí někdo zkušenější.

Měl jsem podobný problémy na P405 GRDT. Vyndání, vyprání v benzinu od děsivé špíny, ztuhlé vazelíny a namazání jemným olejem vše vyřešilo.

Hodně štěstí. Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem na 306 stejný problém. Blblnul takhle nejen centrál, ale nešlo ani zavírat okno spolujezdce (dolů šlo, ale nahoru už ne :D ) Pak jsem přišel na to, že okno spolujezdce jde zavřít jen v případě, že dveře řidiče jsou dokořán.

Problém byl ve svazku drátů mezi dveřmi řidiče a kastlí. Odpojil jsem konektor a nožem rozřízl tu gumovou harmoniku, kterou svazek vede. Většina ze všech drátů měla v jednom místě izolaci pryč a některé držely na posledních dvou třech vláknech.

Když jsem zjistil, co by to bylo za pakárnu měnit celý svazek a kolik to stojí, pustil jsem se do opravy. Napřed jsem vždy drátek zkoušel sletovat, ale bez kyseliny ani po očištění šmirglem cín moc nechytal (poškozené místo je dost špinavé a zoxidované).

Takže pak jsem každý drátek kousek za poškozením uštípnul a přemostil jiným kouskem drátu (měkkého, složeného z "vlásků"), hezky trafopájkou přiletoval. A pečlivě pak zaizoloval samovulkanizační páskou - silně doporučuji, za těch 30 Kč se vyplatí. Pak se tam vlhkost nedostane ani náhodou, na rozdíl od různých elektrikářských izolaček nebo normálních izolep. Práce by šla dobře, kdybych u ní nemusel klečet u auta - kdybych býval měl auto na zvedáku, byla by to přímo brnkačka.

Nakonec nasadit zpátky tu černou gumovou harmoniku na celý svazek a omotat izolepou, aby držela - tentokrát normální izolepou, protože při použití samovulkanizační pásky by to bylo moc tvrdé, je to příliš velká plocha.

A od té doby, ťuk ťuk dva roky, maká to bezvadně. Ten drátek co způsobuje odemčení auta vteřinu po zamknutí měl barvu tuším šedou, ten od okna spolujezdce červenou. Ale to už je bez záruky - já jsem pro jistotu opravil všech 5, které jsem viděl poškozené.

[upravil dne 15/5/07 Garfield]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak neúspěch! zámky OK, kabely vypadají dobře. Nechá se nějak otestovat alespoň vee kterých předních dveří ta vada vzniká? (odpojením konektorů, nebo zkratování některých pinů v konektoru ve sloupku dveří) Jak se má chovat funkční centrál, když tento konektor odpojím a zamknu auto DO?? Zkoumal to někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ppeettrr

Tak neúspěch! zámky OK, kabely vypadají dobře. Nechá se nějak otestovat alespoň vee kterých předních dveří ta vada vzniká? (odpojením konektorů, nebo zkratování některých pinů v konektoru ve sloupku dveří) Jak se má chovat funkční centrál, když tento konektor odpojím a zamknu auto DO?? Zkoumal to někdo?

Nechci moc rejpat, ale jak jsi zjistil, že kabely vypadají dobře? Bez rozříznutí a kompletního odstranění té černé gumové průchodky mezi dveřmi řidiče a kastlí to neuvidíš (kousek jí shrnout, to nestačí). MĚLS JI DOLE?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...