Sign in to follow this  
Followers 0
Dakaros

Opět problém se startérem!!!

9 posts in this topic

Ahoj, tak po nějaké době klidu mě opět začal zlobit startér! Tedy spíš cívka/relátko na něm! Asi před 4mi měsíci se mi původní trochu roztek, pač na jedný svorce byl špatnej kontakt a špatně mi to dobíjelo. Sehnal jsem jinej ze startéru na HDi čko, namontoval a tak nějak fungovalo, občas se zasekávalo a nechtělo to startovat. Pak to na nějakou chvilku fungovalo a poslední dobou už se tomu zase nějak nechtělo! Tak jsem to rozebral, vyčistil a potom už to nefungovalo vůbec. Jakoby ta cívka měla malou sílu a nepřitáhla tu kotvu. Nakonec jsem to vyřešil tak (po celodením bádání) že jsem ucvak tu vracecí pružinku, cimž bylo mnohem jednoduší kotvu přitáhnout. Funguje to super, jenže jak se zahřeje motor, tak to jen tak zlehka cvaká, prostě nenastartuju! Jenom se modlim, aby mi to nezdechlo někde v křižovatce.

Nevíte, jestli se s tím nedá něco dělat, nebo čím by to mohlo bejt??? Pomůže výměna cívky?

Díky za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak už jsem si to opravil. Byl problém v tom, že ta jedna cívka (jsou tam dvě) uvnitř toho kovovýho zalisovanýho obalu měla upálenej vývod. Celý jsem to rozebral, odmotal jsem z ní jeden závit a znovu zalisoval (kladivem), zapájel a nastříkal na černo. Už to zase startuje jako divý a cívka vypadá jako nová!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dakaros

... a znovu zalisoval (kladivem)...

Toje správný přístup k věci.. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

Původně zaslal: Dakaros

... a znovu zalisoval (kladivem)...

Toje správný přístup k věci.. :roker

souhlasim ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je jak to moje auto, kolega ho nazývá DoDo - Dodělám Doma :)

Šikovných opravářů je pomálu, všichni by jenom čuměly na diagnostiku a montovaly nové díly ....

[upravil dne 29.5.2007 Ladis]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono na 309tce opravovat kladivem muzes. Na 205 jsem taky opravil kde co, ale ted jezdim na diagnostiku protoze na novejsim voze umim max sundat kryt motoru ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to vidím tak, že i nové pekáče mají svůj podíl "kovářské" práce, jenomže v rámci servisu se s tím nikdo nebude crcat, objedná se, vybalí z krabice, dá na auto a je vymalováno.

Většina elektriky na motoru jsou ekologické záležitosti a optimalizace. Dá se bez nich jezdit, pak je to auto ne technické úrovni - 15 let, jen s jednou psychologickým rysem, magickým okem diagnostyky motoru která svítí pro každou kravinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Šikovných opravářů je pomálu, všichni by jenom čuměly na diagnostiku a montovaly nové díly ....

Je tak kapitáne, moje řeč!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.