Staňa Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Vlastním 405 sri r.v.1988 mám problém s kolísajícími otáčkami.Při nastartování chladného motoru otáčky vyskočí na 3000 potom klesnou na 1000 když motor chcípnu a znovu nastartuji otáčky znovu na 3000 potom pokud nepřidám plyn ta to chcípne.Při volnoběhu se otáčky pořád houpou.Jinak čtyřistapětka OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Typnul bych to na váhu vzduchu nebo volnoběžnej ventil:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paolo65 Odesláno 13. květen 2007 Sdílet Odesláno 13. květen 2007 Původně zaslal: Mefisto86 Typnul bych to na váhu vzduchu nebo volnoběžnej ventil:super Prosím o vysvětlení proč se to stává jen při studeném motoru a ne pořádběhem další jízdy??Po zahřátí otáčky nekolísají.Mám podobný problém u obyč 405 GL 1,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 myslim, ze sri vahu nema, zkusil bych vycistit krokac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Líby Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 cau vahu to ma mam taky sri,zkus si ji od nekoho pujcit a prohodit jia potom uvidis,nebo zajdi na diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 No jestli je to motor DFZ(77kw) tak bych typoval spinač chodu naprazdno(je umistenej na klapce) nebo ten prutokoměr.Motory 1,9-DFZ,D6A a DKZ volnoběžnej ventil nemají,krokáč taky ne,tohle je MPI.Naschal bych zkusil odporovy teplotní čidlo proměřit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 predpokladal jsem teda, ze v 88 tam byl jednobod, ale je mozny, ze si to pletu s GRI, zkus zjistit kod motoru. Po zahrati to dela co? Taky houpou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Mám takovej divnej pocit, že 1,9 se dělaly jen s vícebodem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Původně zaslal: Hafity Mám takovej divnej pocit, že 1,9 se dělaly jen s vícebodem.... tak to mas spatnej pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Jo! Se omlouvám! Vloudička sen chybyla! Fenix 1B byl na 1,9 jediný systém s jednobodem. Teda aspoň tak praví Vivid Automotive... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sten Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Je to čtyřbodové vstřikování Bosch Jetronic a váhu vzduchu tomá. Jinak díky za rady. Staňa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 teplej motor volnobeh drzi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sten Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 U teplýho motoru to dělá taky ale o hodně míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 15. květen 2007 Sdílet Odesláno 15. květen 2007 Mám takovej pocit, že by u toho měli jít vyblikat chybový kódy:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 A já myslel, že to kolísání otáček u starých SRiček je normální.. Když jsem to koupil, tak držely volnoběžné otáčky tak na 1800ot/min. Protože je někdo zvedl jen šroubkem na doraz škrtící klapy, volnoběh nespínal vůbec, elektronika si tedy myslela, že je pořád přidaný plyn (nefungoval ani sytič a se zimným motorem se nešlo pořádně rozjet..) Po čase začaly otáčky úplně šílet, po nastartovaní to vždy vyběhlo na 3tis, spadlo na 1tis, vyskočilo na 3tis, a zase spadlo na 1tis (to vše během dvou sekund) a pořád dokola - tohle dělá, když se ti do sání dostavá někudy vzduch, nebo pokud máš nefunkční váhu vzduchu (já měl vychozenou škrtící klapu, i když byla zavřená, tak kolem byly 1mm mezery Navíc jsem měl úplně zoxidovanou váhu vzduchu, ani se nehla.. Stačilo vyčistit a namazat..) Po několikátém rozdělání motoru jsem tyhle mušky vychytal a motor po nastartování drží 1500ot/min, po minutě klesne na necelý 1tis a drží je v pohodě, nestane se, že by chcípl.. Takže v první řadě zkontroluj, jestli máš dobře seřízený spínač na škrtící klapě - po přidání plynu musí slyšitelně cvaknout, když tak ho zezadu povol a pootoč.. Zadruhé dotáhni a zkontroluj všechny hadice co vedou do sání, jestli si to někde nepřisává, třeba problematická u mě byla ta, co vede do parohu sání, tenká co vede do sání od regulátoru tlaku paliva a poslední od nálevky oleje na odvětrání a vlastně ještě ta tenká, co vede od nálevky oleje do škrtící klapy.. Takže u mě všechny časem ztrouchniví a vyloženě se rozsypávájí v ruce.. A nejvíce mě zlobila hadička, která jde z klpay sání do podtlakového regulátoru předstihu, tu jsem měnil snad 4x !!! Teď tam mám silikonovou a konečně je klid, ostatní vždy praskly a přisávaly vzduch.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 C.J.: Tak koukám, že ta váha vzduchu je stejná všude ;) Hlavně, že už je to good. Jinak bych taky začal těma podtlakama a váhou vzduchu, je to nejmíň náročný na peněženku a hotovka za chvíli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sten Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Spínač škrtící klapky cvaká,váha vzduchu se taky hýbe a hadičku k podtlakovému regulátoru jsem už taky nedávno měnil. Skusím ještě překontrolovat ostatní hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Předpokládám že svíčky máš dobré a nemáš Brisk Na ty to nejen kolísalo, ale i cukalo do 2tis ot/min.. Na Bosh jede úplně jinak... Pak ještě zbývá proměřit kabely a fajfky ke svíčkám, a pokud ani tam není nic neobvyklého, tak spíše konstatovat, že to kolísání je normální.. Jinak se můžeš pustit do finančních sebevražd jako výměna či čistění vstřiků, diagnostika, výměna teplotních čidel.. Mi stačí že to jede a že nežere i trávu kolem cesty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Původně zaslal: C.J. Mi stačí že to jede a že nežere i trávu kolem cesty.. C.J: tys delal prestavbu na TD? :myslim:myslim :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: C.J. Mi stačí že to jede a že nežere i trávu kolem cesty.. C.J: tys delal prestavbu na TD? :myslim:myslim :D:D Skoro.. Spotřeba pod 9l /100km a ve městě, to je proti původním 13l pěkný rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.