Sign in to follow this  
Followers 0
zdendam405

Čerpadlo???help

13 posts in this topic

Zdravim všechny peugeotáky,prosím vás mam problém už jsem sem jednou psal a problém stále přetrvává!Jsem z toho opravdu neštastnej,mam peugeota 405 1,9 grd(diesel) a asi před měsícem my začal chcípat,protože se my tam dostával vzduch do čerpadla!Dal jsem nové vedení nový filtr sem koupil ten na dvoj. golfa,ale ten nevim jak tam dát,má sice dva vývody ale taky takovou díru a prostě nevim jak čim jí ucpat,tak tam mam ten původní filtr,vše sem dotáhl a přetěsnil!Ujedu zhruba 50 km zastavim,pak to chci natočit a nic,myslel sem jestli tam nevzniká podtlak tak sem i zkoušel jezdit bez víčka od nádrže ale to zas chcíplo.Takže to musim furt zalejvat naftou,jakmile to chcípne zaleju to tak to chytne a jedu zas dál dukud nezastavim zhruba za těch 50 km.Čerpadlo mam lucas.Moc moc prosím a děkuju za nějakou radu.ahoj zdendam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A neni v haji cerpadlo? nebo napajeni k cerpadlu? Brachovi delalo neco podobneho, mel prelamany drat k cerpadlu - kousek ujel, pak se kontakt prerusil a cerpadlo nejelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo jenže jak zastavim a chcípne to tak to doleju a zas to běží a na drátek vůbec nešahám,když odšroubovávám ten šroubek s dirkou z filtru abych to dolil tak to nasaje vzduch!!!je to slyšet,ale nádrž mam bez víčka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemůžu si pomoct, ale závadu nevidim v čerpadle , ale v tom origo filtru lépe řečeno v tý jeho pumpičce, který rádi tahaj vzduch a proto ti po zastavení padá nafta. Filtr na golfa si sice koupil, ale špatnej, už minule jsem ti psal, že musí mít pouze dva vývody, tenhle je taky sice vw, ale do ně patří ještě takový čidlo. Takže až ho budeš kupovat novej tak zvrchu musí z toho filtru jít pouze dvě ohnutý trubky a asi 6M šroubek na ovzdušnění. :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše Freedy: koupil jsi špatný filtr. Do té díry sice nepatří čidlo, ale to je pro tvé účely jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo tak zkusim koupit ten pravej,zatim moc děkuji za radu a udělám to,nezlobte se jsem amatér:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, jestli chceš, mám tady ještě jedno orig. těleso filtru do 405. Nechceš ho vyzkoušet? Než nějak zoufale experimentovat... Tedy pokud to máš blízko do Prahy, pokud to máš z ruky, tak to nemá smysl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pánové moc vám děkuju,koupil sem ten filtr,zalil naftou,chvilku to trvalo než sem to nahodil a jezdí,takže snad to už nebude chcípat,uvidíme no,ale vypadá to ok,nafta nepadá !!!ten původní filtr my asi bral vzduch,tak skončil ve sklepě :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.