Sign in to follow this  
Followers 0
Pata

Tloustka spojkove lamely a dalsi...

4 posts in this topic

Jako tloustku ma mit spojkova lamela na TU3M motor (1.4i KDY)? nova/minimalni?

Moje (Valeo) ma 6.8mm, tak zvazuju, jestli koupit novou.. udajne by mela mit tak 30tis km najeto.

Dale jakeho vyrobce koupit treba cepy rizeni, ramena? u Akelly maji Delphi a Moog :myslim

Dale jakou znacku loziska na spojku? SKF? Valeo?

Jakou znacku vodni pumpy? Graf? Febi? To same s napinaci kladkou? :myslim:myslim:myslim

Diky za reakce a zkusenosti, co se tyce kvality, mam v tom chaos :super:papa:papa:papa

tesneni uz mam - viz foto :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to viděl asi takhle, lamela ná na obložení hrážky, až jsou smetený, tak je na konci životnosti, pak se začnou tlačit na povrch už nýty. Můžeš koupit novou, nechat starou přenýtovat (rozhodující je stav pružim, ať se ti pak nerozletí, nebo nezabírá hodně skokově). Přijde mi že peugeoty jsou hááklivější na stav spojky výsledným konfortem ovládání. Asi bych už šel do nové lamely a máš vystaráno. Pokud jsou ložiska SKF, NSF tak pořídíš to lepší do auta.

Vodní pumpy, já ne ně mám stejný názor, v rámci všech výrobců jsem nezaznamenal nějaký extra propadák.

Rozvody opět SKF, INNA a jistě se najdou i další slušný.

Těsnění můžeš dávat na dva způsoby. Buď já odmašťuju lihem plochy, těsnění a lukopren. Těsní bez kompromisu, při demontáži se to přichytne docela solidně. Druhý je jenom gumové těsnění potřít olejem a přišroubovat. Neteče a při opětovné demontáži luxusně sundáš i nandáš bez opetovných dlouhých příprav (pružící gumové těsnění). Třeba na víka ventilů radši dávám lukopren s odmaštěním, používám původní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladis: Clovek, co dela v ksefte s tesnenim mi rekl, ze lukopren na motor je naprosta blbost (v tomhle pripade), to same mi potvrdil i muj dvorni mechanik... Olejem uz se nepotira ani tesneni hlavy...

Mam koupenou sadu na CELY motor, vcetne tesneni pod termostat, pumpu, vsecky ruzne vypustaky, gufera k ventilum, vacce, takze nechapu, proc bych tam mel cpat silikon?

[upravil dne 13/5/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci se s tebou přít, já jen sdělil můj názor či zkušenost jak to já provádím. Ještě dodatek, Lukopren, je spíše pro mně souhrný název pro tmely, od výrobců typu Loctite, PM není co dodat a je to absolutní záruka že neukápne ani kapka a nemusím např měkou vanu rvát šrouby a zbytečně zdeformovat dosedací plochu i když mám korkové těsnění.

Každému soudruhu ale podle jeho potřeb a zásluh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.