Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ZLA CITACKA IMOBILIZERU alebo ZLA RJ P406 2.0HDi????NIEKEDY NEJDE STARTOVAT!!!


kuboSE

Recommended Posts

takze uz som tu dlho nepisal lebo som zatial nastastie nemal o com ale toto ma fakt se..e lebo sa nemozem na auto spolahnut...takze niekedy normalne vypnem motor idem napr. natankovat a ked sa vratim potocim klucik do polohy zhavenia pockam kym zhasne kontrolka a potocim kluc do polohy ked sa ma zacat tocit starter a nastartovat motor ale to uz niekedy nejde proste len nieco cvakne v motorovej casti ale vobec ani raz nepretoci motor!!!! stalo sa mi to uz 2x a to asi s mesiacovym odstupom akurat ze prvy krat som vybral klucik zo zapalovania-nepomohlo, odpojil baterku-nepomohlo, potom kusok odtlacil auto daco som popozeral v motorovej casti-sadnul som do auta dal kluc do zapalovania potocil som a hla auto normalne nastartovalo!!!! tak cim to teda bolo???? :myslim

druhy krat sa mi to stalo vcera(este pred tym asi pol hodku ked som isiel tiez startovat mi vyhodilo na P.PC ze imobilizer failure engine alebo nieco take a blikal mi klucik pri budikoch tak com vybral klucik zo spinacky dal ho tam znovu a uz vsetko islo ok) zase zastavim na pumpe natankujem(tento krat som bral len do bandasky) sadnem do auta a potocim kluc pockam kym zhasne zhavenie a startujem ale zase nic len cvaknutie v motorovej casti, tak vyberem klucik zase zo spinacky dam ho tam druhy krat zase pockam na zhavenie a auto zase normalne nastartuje!!!! a cim to bolo zase teraz???:myslim nestretli ste sa niekedy niekto s takymto niecim podobnym???

p.s mylsim ze mi to zacalo robit od vtedy ako mi v peugeote prepalovali SW v riadiacej jednotke a v polovici im to skapalo a museli to dat nahrat niekde inde(do dakej externej firmy) tak ze ci to nebude dakou odpalenou castou v RJ alebo zle nahratym SW v RJ????

dik za vsetky odpovede :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První co bych udělal tak bych vyndal startér a podíval se v jakém je stavu. Druhá věc na kterou bych se zaměřil je pořádně ukostřit motor. Třetí věc je stav spínací skřínky po mnohaletém provozu.

Nevšímal bych si imobilizéru, protože ten nebrání otáčení motoru startérem. Když přenašeč imobilizéru nepřenáší paket do jednotky startér otáčí motorem vždy, pouze motor nechytne. SW do řídící jednotky nejde přepálit, přepaluje se olej když smažíš řízky. Zřejmě tam nahráli novější verzi programu a provedli konfiguraci řídící jednotky. To že jim to v průběhu přenosu vypadlo nic neznamená, může se začít znovu. Bez kompletního programu a konfigurace ŘJ motoru by motor nešel nastartovat. Zde bych chybu taky nehledal, protože motor běží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no skusim s tym zajst aj na diagnostiku ale pochybujem ze tam daco ukaze(lebo vobec sa mi nerozsvecuje kontrolka autodiagnostiky takze auto-RJ asi ani nevie o dakej chybe)...a co sa tyka toho startera neviem neviem ci by to bol on ked väcsinou startuje uplne v pohode, ale keby bol zly co by tam mohlo byt akoze zle???(z coho sa sklada taky starter???)skor rozmyslam nad tou spinackou lebo teda neviem ako na inych 406 ale tam moja sa strasne dako pohybuje ked dam do nej kluc-ma strasne velku volu tak neviem ci to je normalne??? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...