atsor

peugeot

14 posts in this topic

Dobrý den.Chťel jsem zeptat jestli máte někdo zkušenosti s peugeotem 405 1,6GXI,r.v.91Ten co chci má najeto 208tisíc km a při 194tisících má dělaný výbrus,velice pěkný,chce za něj 35000..Chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti a jestli za něj nechce moc?Mám doma 309GRD r.v89 velmi spolehlivý a přemýšlím o koupi té 405?Poradíte mi někdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak na okraj: podle nadpisu tvýho příspěvku moc lidi nepozná, čeho se týká. O Peugeotu je totiž celý tohle fórum. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To víte chlapi,chybama se člověk učí,jsem členem krátce a sem píšu poprví::nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS:místo těch připomínek jsem čekal spíš váš názor,kritika je myslím dost zbytečná.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: atsor

Dobrý den.Chťel jsem zeptat jestli máte někdo zkušenosti s peugeotem 405 1,6GXI,r.v.91Ten co chci má najeto 208tisíc km a při 194tisících má dělaný výbrus,velice pěkný,chce za něj 35000..Chtěl bych se zeptat jestli někdo máte zkušenosti a jestli za něj nechce moc?Mám doma 309GRD r.v89 velmi spolehlivý a přemýšlím o koupi té 405?Poradíte mi někdo?

Zkušenosti jsou, kdysi jsem najel 405-kou, 1,6-kou 150 t. km. Perfektní auto.

V tvém případě jsou otázky:

- co si pomůžeš, jestli místo 309, kterou dobře znáš a máš úsporný diesel, koupíš auto jen o dva roky mladší, které zase budeš doinvestovávat - různé vstupní opravy atd.

- je otázka, jestli ten výbrus je udělaný opravdu perfektně

Já bych radil - jít už rovnou do 406, kterou koupíš (možná i s klimou) za asi 70 t. (minule tady byla jedna s klimou za 65)

[upravil dne 11.5.2007 P607Olda]

[upravil dne 11.5.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych do 1,6 asi taky nešel. Spolehlivej dieselovej motor toho u tý 309tky bude mít ještě hodně před sebou.

Nebo jak říká Olda, koupit něco novějšího, 406 nebo 306

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět.

sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět.

sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější :)

Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět :D) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí ;)

[upravil dne 12.5.2007 secouver]

Share this post


Link to post
Share on other sites

atsor: no na uvod - velice pochybuju o tom vybrusu... Jenom brusove pisty (na moji 309) stoji 3.000,- kus, pripocitej tesneni pod hlavu a par drobnosti + vybrus a jsme na 15-17.000 bez prace.

Do 1.6tky, ktera ma 200tis nalitano ti NIKDO neda 17tis + praci za to, aby to auto za rok prodal, za ty penize mas 2-3 starsi motory v ok stavu...

Navic 309tce, kdyz se vychytaji mouchy, tak je to spolehlice auto, zvlast u toho nesmrtelneho dieslu a pokud nejak zvlast nepotrebujes menit, tak bych si ji nechal... Jak psali kluci nademnou - koupis 405 a zainvestujes min. 5tis za rozvody, oleje, filtry, ...

:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: secouver

Původně zaslal: Miku

taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět.

sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější :)

Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět :D) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí ;)

[upravil dne 12.5.2007 secouver]

Samozřejmě, jelikož taková T16 stojí ještě o pár papouchů víc než Tvůj slaboobsah 1,4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Původně zaslal: secouver

Původně zaslal: Miku

taky bych doporučoval raději 306 ( 406 ) než 405. né,že by nebyla dobrá,ale dnes je to již krok zpět.

sám jsem ji měl víc jak čtyři roky a bez jediné vady. raději ještě dojezdi 309,pošetři a kup novější :)

Neházel bych všechny 405tky do jednoho pytle (Mi16, T16..bych nenazýval krokem zpět :D) Ale taky bych asi šel do něčeho novějšího. 406 to jistí ;)

[upravil dne 12.5.2007 secouver]

Samozřejmě, jelikož taková T16 stojí ještě o pár papouchů víc než Tvůj slaboobsah 1,4

Přesně tak jsem to myslel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.