ondris

aka spotreba na 1,9td?? 405

13 posts in this topic

chcem sa opytat, ked tomu budem mooc slapat na krk, aky bude spotreba,?? po dialnici 140-150kmh?? a mesto sviznee

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno isiel som SVK(KE-BA)-HR a spat, tam mimo dialnice spat dialnica 130-150 - preimerna spotreba 5.5litra (cca 2500km)

v meste na kratke vzdialenosti je to dosti...okolo 7-8l...nestihne sa zohriat motor, ale to mam v prdeli prevodofku, motor tlaci olej a mozno by trebalo pohrat sa s vahou a bohatostou... ktozhovie ale malo by sa dat aj nieco pod 7...

prednedavnom mi isla spotreba nad 10l a to bolo zle nastavenou zmesou ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: skupko

mno isiel som SVK(KE-BA)-HR a spat, tam mimo dialnice spat dialnica 130-150 - preimerna spotreba 5.5litra (cca 2500km)

v meste na kratke vzdialenosti je to dosti...okolo 7-8l...nestihne sa zohriat motor, ale to mam v prdeli prevodofku, motor tlaci olej a mozno by trebalo pohrat sa s vahou a bohatostou... ktozhovie ale malo by sa dat aj nieco pod 7...

prednedavnom mi isla spotreba nad 10l a to bolo zle nastavenou zmesou ;)

no takze ked budem jazdit jak prasa, a dam zabrat turbu, to znamena, svizna jazda, tak by som nemal prekrocit 6,5 mimo mesta, ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

Původně zaslal: skupko

mno isiel som SVK(KE-BA)-HR a spat, tam mimo dialnice spat dialnica 130-150 - preimerna spotreba 5.5litra (cca 2500km)

v meste na kratke vzdialenosti je to dosti...okolo 7-8l...nestihne sa zohriat motor, ale to mam v prdeli prevodofku, motor tlaci olej a mozno by trebalo pohrat sa s vahou a bohatostou... ktozhovie ale malo by sa dat aj nieco pod 7...

prednedavnom mi isla spotreba nad 10l a to bolo zle nastavenou zmesou ;)

no takze ked budem jazdit jak prasa, a dam zabrat turbu, to znamena, svizna jazda, tak by som nemal prekrocit 6,5 mimo mesta, ze?

to znamená, že by si neměl překročit 10l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já hnal auto po dálnici (trasa 98,5km) pořád 140-160, místama i 180 a výsledná spotřeba byla 7,1 :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jezdil s kombíkem tak kolem 7,5 - 7,8 (je to v nohách a stylu jízdy, vzhledem k tomu, že jezdím cca 8 tkm měsíčně firemní dodávkou, kde spotřebu neřeším, ani s osobákem už neumím jezdit jinak - NESTĚŽUJU SI, JEN KONSTATUJU!!!!!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to cize slusne spotrebicky, tusim ze pojdem do toho turba... a nemam sa bat ze coskoro odide hlava??

Share this post


Link to post
Share on other sites

no když ho budeš trvale hnát na plno, tak hlava po čase řekne NE ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotřeba s P405II Break 1.9 TD '95 jezdím trasy FM-Havířov-Frýdlant n.O. denně v pruměru 100km. Občas dálnice(130) jinak klasika(90). Jezdí to za 6,3 l/100km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam už 3roky 406 1,9 td.Myslim,žeje to stejny motor jako maš ty v405.Jezdim kolem 20 tis. ročně,nijak to nešetřim a počitam spotřebu jednou ročně.Vychazi mi to každym rokem 6,3-6,5 l.Akurat si dej velkej pozor-nehoň to za studena.Po zahřati na provozni teplotu už motor snese skoro všechno.Tak ať to to jezdi.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za info, přidám další údaj Frýdlant n.O.-> Hradec Králové cca. 250km za 11,2 l/100km s vlekem 2.2m šířka, 2.3m výška, 4m délka váha něco přes tunu a rychlost do 100km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdysi zkoušel Hics 405 1,9TD ustálenou 100km/h Praha - Brno = 5 litrů. Ale to už je extrém. Jinak čistá Praha byla tak 8, někdy i 9. Zbytek mezi tím, dlouhodobý průměr byl asi 6,5, s obyč D bez turba o litr, litrapůl míň.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: liborius

Ja mam už 3roky 406 1,9 td.Myslim,žeje to stejny motor jako maš ty v405.Jezdim kolem 20 tis. ročně,nijak to nešetřim a počitam spotřebu jednou ročně.Vychazi mi to každym rokem 6,3-6,5 l.Akurat si dej velkej pozor-nehoň to za studena.Po zahřati na provozni teplotu už motor snese skoro všechno.Tak ať to to jezdi.:papa

Úplně stejný motor to není, 405 má DHY, a 406 má DHX. Ale pro ten účel srovnání to stačí, nicméně 406 je o 300kg těžší, což má také svůj vliv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.