Marty Odesláno 28. srpen 2003 Sdílet Odesláno 28. srpen 2003 Zdravim! Dneska jsem měl problém nastartovat.Až na druhej pokus a teprve s prošlápnutim plynu.Porad?e co by to mohlo být.Baterka nebo žhavící svíčky?Baterka je stará asi 4 roky.Motor točil v pohodě,ale akorát to blafalo.Problémy byly už minulou zimu když bylo míň jak 0,tak to chtělo taky s plynem,ale tohle mě překvapilo.Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 28. srpen 2003 Sdílet Odesláno 28. srpen 2003 mozna svicky, mozna palivovej filtr, mozna... Koukni do diskuze je tu toho o startovani spousta. Jinak nekdo mi rikal ze diesl chce naftu porad, tak startuju vzdy s plnym plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 29. srpen 2003 Sdílet Odesláno 29. srpen 2003 osobně startuju 1.8 D bez plynu, a? je léto nebo zima a vše je v pohodě, předně bych šel po žhavičích pak potom ostatním, základem je dobře seřízený čerpadlo a funkční žhaviče a samozřejmě baterka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 31. srpen 2003 Sdílet Odesláno 31. srpen 2003 Taky startuju bez plynu omrkni žhavky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 1. září 2003 Sdílet Odesláno 1. září 2003 Tak mi nezbývá, než se přidat k početné skupině pežo?áků startujících bez plynu, v 99 % případů napoprvé, zbytek tzn. 1 % napodruhé, ale řeknu narovinu, že to budou takový ty ukvapený starty, kdy už se nemůžu dočkat až ten oranžovej zavinutej hádek na palubce zhasne . Žhafky mam rok vyměněný a tipoval bych je taky na prvnim místě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. září 2003 Sdílet Odesláno 1. září 2003 U starého motoru jsem taky měl problémy, když bylo pod nulou, muselo se držet dýl. A při víc pod nulou se musel dát plyn. Žhavky byly dobrý, ale tlaky už byly nic extra. Zkontrolovat žhavky lze docela jednoduše, a měl by to být asi první krok, když se objeví nenadálé problémy. Jinak ale spíš problémy při staru dělá nastavení čerpadla. To má sice zařízení pro studený start (takové to táhlo z bazmeku nad termostatem), ale z asi dvaceti motorů, co mi prošly pod rukama, to pořádně nefungovalo ani na jednom. Řešení je několik: buď koupit nový bazmek (skoro na nic), nebo prostě jen zvednout volnoběh, a nebo odpojit bovden z toho bazmeku, a dát si to na ruční táhlo do kabiny. No, a nebo prostě jen startovat s plynem, no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 1. září 2003 Sdílet Odesláno 1. září 2003 To oddie: Jak poznam, ze mi ten bazmek funguje/nefunguje. Mam veliky problemy pri startovani. Na zmereni tlaku jdu ve ctvrtek, ale tohle by me zajimalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. září 2003 Sdílet Odesláno 1. září 2003 Ten bazmek je bimetalový, a měl by tahat za to lanko v bovdenu, co z něj vede, k páčce na čerpadle. Takže, zaprvé, to lanko musí být napnuté, jak na studeném, tak na teplém motoru. Ten pohyb je řádově jen pár mm, takže když bude prověšené, s ničím to hýbat nebude... No, a za druhé, zastudena by měla být ta páčka víc přitažená, a po ohřátí motoru trochu povolit - takže si tam třeba udělej čárku fixou, a uvidíš... Jinak samotnou funkci té páčky můžeš vyzkoušet rukou - trochu tou páčkou pohni, a trochu se změní otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 1. září 2003 Sdílet Odesláno 1. září 2003 jo ten bazmek mi taky trochu v zime pomahal ale jen tak do -5 stupnu. Jinak na lanko jsem prdel vzdycky jsem to pred startovanim podlozil gumou a nebo mi to nekdo podrzel:D ted jsem v lete vymenil zhavku tak snad uz to bude dobry. Jinak to soupnu na serizeni cerpadla. Letos se uz v zime nehodlam stresovat a nebo ve vice jak -10 nejezdit Jo a co naky zimni aditiva do nafty ma to nakej smysl? Neco mam ale nejak jsem nespozoroval rozdil kdyz to tam naleju a kdyz ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Předchozí majitel mý 205 používal nějaký zimní aditývum, já už pak ne, ale myslím si, že dát ho tam rozhodně neni na závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Emiš: jo, taky jsem u jednoho auta používal kolíček, na start. Člověk pak vůbec nevypadá jek blbec, když se v -20ti nejdřív hrabe do motoru, aby nastartoval... Zimní aditiva jsem používal taky, a taky jsem si nevšiml žádného rozdílu. Fakt je, že to asi neuškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 Dobré aditivum je bionafta neobsahuje tolik parafinu a netuhne tolik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 2. září 2003 Sdílet Odesláno 2. září 2003 jj jak blbecek to znam a myslim ze me podle mych zimnich startu znaj cely koleje kde v Plzni bydlim. Zkousel jsem vsechno mozny, od tech hnusnejch vybusnejch spreju co se splichali do sani(chudacek motor ted uz bych mu to neudelal) , pres polejvani motoru litry horke vody(obvzlaste naprd i po uvareni 25 litru v rychlovarnych konvicich), startovani pomoci horicich novin a podobne pokusy podle lidovych rad... Kolem jdouci jsem vzdy dobre pobavil, ale vetsinou vse naprd. Jediny co pomahalo bylo to roztahnout, ale to jsem se vzdycky klepal strachy o rozvodak. Ted bych se na to vsechno rovnou vyprdl a pokud se to bude srat zas tak hura do servisu na serizeni cerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 Vcera se vyresil problem se startovanim me 605. Cely problem tkvel v tom, ze byla zpuchrela hadice co vedla k naftovemu filtru! A ja uz si myslel buhvico. Nechal jsem si zmerit tlaky, zkontrolovat zhaveni - vse OK. Az se zkuseny mechanik podival na hadicku, ktera zveku vypadala normalne a neprohlasil ji za zpuchrelou a nevymenil. Ted je to na startovani uplne jiny motor. A mam pocit, ze to o chloupek lip jede... A jake z toho plyne pouceni? Nepodcenovat vyznam ropovodu!!!:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 Pochlub se, jaké máš tlaky, u toho TD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 To oddie: Podle toho servisaka nic moc, ale jeste OK. Rikal 23-23-24-24. Na GO je to prej pod 21. A novej prej ma okolo 32. Ten motor ma najeto asi 250 tisic a pocitam, ze nikdy nebyl generalkovanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 No jo, to jde. Uvidíš v zimě, co to udělá... Já jsem na zimu taky zvědavej, mám vlastně oba motory od léta, sice maj změřený tlaky, ale v zimě jsem s nimi ještě nejel. Loni ségra se starým autem jednou na horách startovala z kopce - když to nechytlo, tak jsem jí do telefonu řekl, a? to z toho kopce pustí - a pak už jsem jen čekal, jestli pro ně nepojedu (rozvoďák 8 let starý s cca 90tis km na kontě...). Tak letos to snad bude vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 To oddie: Na zimu jsem taky zvedavej. Vidim, ze nemas o napinave zazitky nouzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. září 2003 Sdílet Odesláno 5. září 2003 Zas tolik jich není. Jen nedávno jsem měl docela srandu, když mi na dálnici došla nafta, už jsem to tu někde popisoval... Od té doby na mě mladá prská, jen co blikne hladové oko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.