Dr.Romca

chcíplá 306ka

8 posts in this topic

Ahoj!Mám 306ku 1.8 16V a chcípá mi :( A to buď sama (kolísájí otáčky volnoběhu až to umře) a nebo když motor vytočím a pak třeba sešlápnu spojku a chci zařadit...mohlo by to být škrtící klapkou a tim motůrkem?:myslim

Další věc je že motor někdy zůstane sám v otáčkách nezávisle na poloze plynu :o

Ještě takovej poddotaz:Když se stane že jedu třeba 70 na trojku a chci tam dát čtyrku a chcípne to tak se ručička tachometru tetelí až k nule (i když jedu 70) a pak zase ožije...je to normální?? :o

Dík za všechny chytré hlavičky a jejich odpovědi :)

[upravil dne 10/5/07 Dr.Romca]

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to stejnej motor jako je ve 406tkach, takze zkus postupovat podle temat co jsou zalozeny k nim. Prvne urcite zkus vycistit krokovy moturek, dej hledani slov krokac cisteni apod a najdes to i s fotkama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to vypadá na krokový motorek,měl jsem stejný problém. Ale s tím tachometrem ti neporadím, nic takového se mi nedělo. Krokový motorek (Siemens VDO 3400,-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky začínám pociťovat že mě kolísají otáčky.krokáč sem čistil.když sem ho měl venku,tak za nim je nějaká klapka-ta se dá nějak vyndat abych ji taky vyčistil.a co ten červenej sráč(odpor)nebo co to tam čumí,ten by měl bejt asi taky čistej co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2hnusoba: proč ukostření?Myslíš že to vypadává elektricky?

2all: no a co to s tim zůstáváním v otáčkách?Může to bejt lankem od plynu?pomůže promazat? dííík :-)

2Ferry: díky na to mrknu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dr.Romca

2hnusoba: proč ukostření?Myslíš že to vypadává elektricky?

2all: no a co to s tim zůstáváním v otáčkách?Může to bejt lankem od plynu?pomůže promazat? dííík :-)

2Ferry: díky na to mrknu

Lanko se ti vrátí vždycky, to by si cejtil i na plynu. Tady je problém s tím, že se klapka nevrací z5 a to může bejt, tím, že je krokovej motorek v háji, špinavá klapka, která se seká, nebo někde špatná kostra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim tachometrem mam stejny problem blbne me ale , bude to nejsipis a nebo doufam umelym ozubenym koleckem v cidlu na tachometr , uz je to tady nekde napsany na foru stoji to asi 300Kc :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.