Miku

Vzduchový filtr

26 posts in this topic

Tak přišel čas vyměnit vzduchový filtr a dal jsem tam na zkoušku tento :aut (snad se bude turbínce zamlouvat :D ).

Jestli se osvědčí,tak udělám i nějaké dodatečné teplotní odstínění od motoru :aut

post-0-14109595609607_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

a price?

tiž by som to chcel vedieť.

Dnes som behal po Púchove a zháňal ceny na filtre:

palivový cca >400SK

vzduchový cca>400Sk

kabínový to isté.

Ten kabínový som pozeral ostatnú sobotu a vyzerá, že nebol menený ešte vôbec. Inak za kusy papierov dosť vysoké ceny rátal som tak cca 200Sk za každý filter. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pekny filtr, cenu tipuju tak kolem 500Kc, ze? Vidim, ze jsi to vyresil stejne jako ja, dal jsi ho do puvodniho airboxu bez vrchniho deklu, dobry napad ho posunout vic dopredu, ja to sani asi budu predelavat cele, tak nakonec bude vypadat trochu jinak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ajven

kabínový to isté.

Ten kabínový som pozeral ostatnú sobotu a vyzerá, že nebol menený ešte vôbec. Inak za kusy papierov dosť vysoké ceny rátal som tak cca 200Sk za každý filter. :papa

A menis aj ten molitan na dekli? Moj bol uplne rozpadnuty, teraz jazdim bez neho, ale dam si tam obycajny molitan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to f3Rd@ : přesně ses trefil :super , je to ten větší na dvoulitry se středovou dírou. Ještě najezdím nějaké km a pak se rozhodnu , jestli ho nechám (asi ano :aut). Pocitově si myslím , že je to lepší :roker . Pak udělám malé odstínění , jelikož stejně ještě z turba jde vzduch přes IC.

to Yantschi : kabinový jsem vyřešil takto viz obr :

je použito speciální rouno na měniče

post-0-14109595618914_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na to kabinovém filtru máš jen to rouno??? A nebo jsi tam ještě něco přidával?

Share this post


Link to post
Share on other sites

použíl jsem starý rámeček, na který jsem nerez elektrodami udělal mřížku a na tu mřížku přichytil rouno (zatím supr) a ten molitan na krytu mám ještě dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ten molitan už tam dávno nemám, jelikož se mi rozpadl. Tak ty tam máš mřížku?? Vypadá to, že je pouze napnuté. Já chci vyndat ten filtrační papír a místo něho tam dát to rouno. Ale někde byl i návod a tam ještě dával černý uhlíkatí filtr (např. fritové hrnce, digestoř apod.). Takže ten tam nemáš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta mřížka je tam nutná ! Jelikož rouno (nebo jiný materiál) by mohl nasát ventilátor a bylo by to v p....i ! Když vytáhneš ten papír opatrně z toho původního rámečku ( nebo uděláš z plechu nový ) , tak klidně použij třeba 1,5 ( 2,5) mm měděný drát a vypleť to jak raketu :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík a zkusím něco udělat. Takže ten uhlíkoví filtr jsi tam nedával?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako první (po koupi auta) jsem tam měl uhlíkový,strašně rychle se zašpinil a tak jsem tam poté koupil obyčejný. I ten mi však vydržel rok a už mě to nebavilo ho neustále čistit ! Takhle jenom vytáhnu rouno a dám další ( a za ušetřený peníz si koupil "sportovní" vzduchový :D ).

To víš , když ti jezdí kolem nákladní auta z hlínou z Nošovic , tak si rád,že kabinový ti nepustí ten prach a o to jde především :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenhle filtr mě čeká taky..

TO OK406: Koukam že se v tom taky furt hrabeš co?? :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalmik: já se v tom nehrabu, jen dělám běžnou údržbu a k tomu využívám poznatků z fóra P-C. ;)A jak jsi dopadl s rampou??;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Stalmik: já se v tom nehrabu, jen dělám běžnou údržbu a k tomu využívám poznatků z fóra P-C. ;)A jak jsi dopadl s rampou??;);)

Jasný já taky udržuju.. Pořád :D No s rampou.. V úterý jedu na kompletní diagnostiku s nejnovějším softwarem. Vyjedou mi všechny průběhy v grafech a vše mi změří i ručně tak jsem zvědavej jestli objeví nějakou chybu ale konečně někdo kdo mi to zkontroluje komlet všechno na nových mašinách..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Miku: A já viděl, že odtamtud vozili pivo... RADEGAST. čim ,že se ti ten pylový filtr zanes??

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bagr: konečně někdo , kdo rozumí pivu :super:D:super

Zkuste se projet po cestě , kde před vámi jezdí na pole vyvážet ornici (jezdit jenom po městě nebo dálnici,tak filtry moc neřeším)

Jinak poznatky ze "sportovního" filtru - kolem 3000 ot. má motor výrazně "dravější" zvuk a líp reaguje :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten molitan pri vzduchom filtri (čo ide do kabíny) slúži ako tlmenie hluku prichádzajúceho vzduchu, a nemusí a môže tam byť, tiež som ho mal strašný, odtrhol som ho a nalepil chemoprénom nový, molitan sa nedotýka toho filtra je asi 1-2 cm nad ním.

[upravil dne 10.5.2007 mirec.dk.406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem sehnal rouno, tak odstraním u pylového filtru papír (filtrační) a do rámečku z králičího pletiva udělám mřížku a na to dám to rouno. A taky ten molitan tam nalepím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.