Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hydraulika spojky peugeot 406 2.1TD r.v 96


gen.Migen

Recommended Posts

Zdravím všechny.

Chci vyměnit hydrauliku spojky na peugeot 406 2.1TD z roku 96. Koupil sem celou sadu. Návod mám i veškere vybavení. Ale narazil sem na menší problém: V pracovním válci (ten který je umístěn na převodovce) je od výroby menší pístnice (hřídelka) než já potřebuji. V balení ovšem je. Dotaz se tyka toho, jak tyto dvě hřidelky vyměnit, když ta co je od výroby v pracovním válci je přichycena cituji "U nového celku je pístnice pracovního válce přidržována v původní poloze třemi jazýčky, které se ustřihnou při prvním vypnutí spojky". No a ja tam chci dát tu větší. Sada stála 7400kč a je to dost abych něco jen tak zkoušel, proto se ptám, jestli už to někdo nedělal a nemá s tím zkušenosti. Nevím, zda-li můžu odcvaknout ty jazyčky sám a vyměnit ty hřidelky. Nechci aby se mi s tim něco stalo. Je to opravdu špatně navrhnutej systém. No a kdyby někdo nahodou uměl dobře francozky a chtěl si to procvičit:) , tak bych byl vděčný za přeložení těch 8 bodů na papíře, který sem přikládám. Ja to nějak přeložil ale bod 4 už mi nedává moc smysl a myslím, že tam je zrovna popsáno jak se mění ty hřídelky...Děkuji moc za pomoc Michal

post-0-14109595608497_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celek je sice odvzdušněnej a nerozebiratelnej - aspoň co se náplně týká. Ty tři jazýčky, které se při prvním použití spojky /sešlápnutí/ lámou jsou tam však podle mýho pouze na přidržení výtlačné tyčky při montáži. Rozhodně nebudou pod tlakem kapaliny - to by nevydržely. Vzpomeň si jak se nasazujou pomocí plíšku kroužky na válec motoru a podobně ty tři jazýčky jemně vyhni,podlož, a hŕídelku vytáhni a místo ní zase zasuň tu druhou.Pokud by tam nějaká snaha o samovolné vytlačení tyčky byla-musiš přidržet píst tenčim šroubovákem, kterej se ti vedle tyčky vejde. Aspň na tu chvíli než nasadiš druhou. Dvě ruky budou asi málo...

post-0-14109595609789_thumb.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bagr diky moc...Supr názor, mám podobnej. Podle mě by tam tu druhou tyčku ani nedavali, když by to takto nešlo udělat...Ale jak říkáš, pro jistotu to asi celý zafixuji jak řikaš..prostě ten pistek něčim tam dole. A pak to vyměním. Věř nevěř, tak i tak z toho mám strach. Asi na to udělám nějakej připravek. Myslim, že nejlepší by bylo, kdybych našel trubku do které se vejde ta hřídelka, a ta trubka se vejde do te díry pracovního válce. Tim to dokonale zafixuji, a pak odstřihnu ty jazyčky a vyměním tu hřidelku. Ale zase když se na to tak dívám, tak stejnak když to pak pustim celý a budu to chtít namontovat tak jak to tam má bejt, a ty jazyčky to vlastně tu novou tyčku držet nebudou a měl by ten pistek vyjet, tak je to k ničemu:) Takže ještě nad tim budu chvili přemýšlet a pokud si sam netroufnu, tak to hodim do toho servisu a bude klid. Protože stejnak možna budu mit něco se spojkou. Každopadně diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je z těch dvou fotek patrný,že to bez problému vytáh a ten nástavec z goly a stahovací pe pásku tam má jen na to aby ta tyčka nevypadla při další práci na autě. Když rozebereš brzdy taky na tebe pístky z válečku nevyskočej:D. Spíš to ty tři packy držej pěkně uprostřed kvúli snadný montáži do obalu spojky. Držim palce.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dam na tebe...jako argumentů proč to udělat doma už mám dost, ještě chvili počkam jestli se nenajde někdo kdo to opravdu dělal a nenapiše sem a pak pudu asi dotoho:) Zatim moc diky za rady.. Jo a ještě by mě zajimalo, jestli třeba přičina, že mě to skoro nešlo řadit nemohla bejt ve spojce..Protože to oddalovaci rameno, na co tlačí tady ta hřidelka ma ve směru pohybu te hřidelky tak 8mm vuli a pak teprve klade odpor ta vratna pružina...tak doufam že spojka bude vpoho, a když to bude dělat to samy jako před tim(hydraulika dostatečně neoddálila lamelu od motoru a tim šlo huř řadit) tak necham vyměnit spojku a bude už snad klid..ale bude to mastny:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kontrola zdvihu

Ovĕřit, zda je otvor (1) pracovního válce (2) umístĕn stejnĕ jako na obrázku .

Nasadit přípravky [1] - [2] .

Zmĕřit :

* rozmĕr (A) = pedál spojky je zcela stlačený

* rozmĕr (B) = pedál spojky je v klidové poloze

Odečíst vzdálenost (B) od vzdálenosti (A), vypočítaná hodnota musí být nejménĕ 13 mm .

Jestliže hodnota není správná : {{O66922}} remplacer la commande d'embrayage hydraulique .

Namontovat akumulátor a jeho skříň .

post-0-14109595610963_thumb.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem kdo mi tu radili a podporovali děkuji. Hydraulika už je v autě a funguje tak jak má. Pedal se krasně vrací až do horní uvrati a spojka zabírá někde u vrchu jak je to u peugeotu normalni..Takže diky. A pokud by dělal někdo něco podobnyho, klidně se na mě obratte a řeknu vám moje zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...