Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Lambda sonda - záhada


Petr X

Recommended Posts

Nazdarek, vim, ze uz to resim dlouho, ale bohuzel jsem to jeste nevyresil.

Jak jsme tu resili problem s lambda sondou, tusim ze to tu psal Ferry, ze koupil novou a vyresil problem chcipani po nastartovani ... jde o to, ze jak je motor studenej, hlavne po ranu - nastartuju auto a zdechne. A posledni dobou to je cim dal horsi, chcipne treba jeste po pul kilometru. A je to celkove takovy prichciply, od spodnich otacek to jde divne, jakoby tam bylo neco ucpany.

No a tak jsem neco vyzkousel ... sice az po zahratem motoru, kdyz to uz nechcipalo, na studeny jsem to jeste nezkousel, ale odpojil jsem lambdu a nebyl zadny rozdil. Mozna to ted jede i o neco lip s tou odpojenou lambda sondou.

Jakou byste dali procentualni moznost, ze je lambda skutecne K.O.?

Ma cenu kupovat starsi pouzitou nebo je fakt lepsi investovat ty tri tisice do nove?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také teď řeším spodní otáčky.. od tří tisíc je to v pohodě ale než jich dosáhnu je to takový línější.. Teď jsem vyměnil krokový motorek tak jsem zvědav co to udělá. Jinak tu lambdu jsem ještě neodpojoval, ale viděl jsem jí taky za 1650Kč akorát už nevim kde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: stalmik

Tak teď jsem 30minut jezdil po dálnici s odpojenou lambdou a je to pořád lemra... Ach jo...:(

no ona ma ridici jednotka nastavenou urcitou nahradni hodnotu za nefunkcni lambdu.

Ja bych to v tvem pripade videl na tu rampu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Petr X

Nazdarek, vim, ze uz to resim dlouho, ale bohuzel jsem to jeste nevyresil.

Jak jsme tu resili problem s lambda sondou, tusim ze to tu psal Ferry, ze koupil novou a vyresil problem chcipani po nastartovani ... jde o to, ze jak je motor studenej, hlavne po ranu - nastartuju auto a zdechne. A posledni dobou to je cim dal horsi, chcipne treba jeste po pul kilometru. A je to celkove takovy prichciply, od spodnich otacek to jde divne, jakoby tam bylo neco ucpany.

No a tak jsem neco vyzkousel ... sice az po zahratem motoru, kdyz to uz nechcipalo, na studeny jsem to jeste nezkousel, ale odpojil jsem lambdu a nebyl zadny rozdil. Mozna to ted jede i o neco lip s tou odpojenou lambda sondou.

Jakou byste dali procentualni moznost, ze je lambda skutecne K.O.?

Ma cenu kupovat starsi pouzitou nebo je fakt lepsi investovat ty tri tisice do nove?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: stalmik

Tak teď jsem 30minut jezdil po dálnici s odpojenou lambdou a je to pořád lemra... Ach jo...:(

no ona ma ridici jednotka nastavenou urcitou nahradni hodnotu za nefunkcni lambdu.

Ja bych to v tvem pripade videl na tu rampu

JJ právě teď shánim nějakou na půjčení ale nic nemůžu sehnat :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak lamdu mám naprosto v pořádku a za studena to taky chcípá a netáhne to do 2500 ot., paměť závad je prázdná a všechno funguje OK, podle diagnostiky. Teď už jen snad napíchnout za studena a sledovat teplotní čidla za studena, jestli nemají chybu jen v určitém rozsahu. už se mi to stalo u 206ky, tam bylo teplotní čidlo vadné v rozsahu 56-63 st. a motor se v tu chvíli mohl zbláznit a taky to nebylo načteno v paměti závad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže problém je v tom že já mam čidlo teploty motoru pro ŘJ úplně nový.. Na tu lambdu jdu zejtra a auto už nechcípá po výměně krokovýho motorku..

Jinak zkus odpojit lambdu a jezdit chvíli a pak někde zastav nech běžet motor a uvidíš co ti to udělá.. Mě zaškytal a zdá se že je to v pohodě. Ale nevím zda to na to mělo vliv každopádně od téhle testovací jízdy po vyměnění krokáče a odpojení lambdy je vše v poho. A lambdu už mám zase zapojenou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se zeptat, kde sehnat lambdu za 1600? Neprošel jsem těsně emisema a bylo mi řečeno, že to většinou dělá špatná lambda - ještě to dám pro jistotu zkontrolovat než budu kupovat novou, ale každá ušetřená kačka je dobrá... ;) Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zaxon

Dělá ti to i na lpg?

Jojo, dela. Ale to chcipani po nastartovani je jen u benzinu. Nejde startoval na lpg a kdyz to prepne, tak uz je motor trochu zahraty, takze to uz pak nechcipa. Spis ten neplynuly rozjezd. Lambdu uz mam pujcenou z 306ky, takze to co nejdrive vyzkousim. Jeste mam ale jedno podezreni ... tesneni pod hlavou - prinejlepsim :-( Ale tlaky byly dobry, i kdyz je fakt, ze na nich se to asi nepozna, vubec kdyby tam byla jen nejaka mala skulinka, kde by to prisavalo vzduch.

To auto me dostane jednou do hrobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci Ti brát iluze, ale řaším úplně stejný problém jako ty (myslím, že jsme to už někdy probírali) a dnes je stav následující:

1. Vyměněná lambda

2. Nové svíčky, filtry

3. Nová zapalovací rampa

4. Nové teplotní čidlo

Docílil jsem toho, že se uklidnil volnoběh a už vůbec auto nechcípá, ale studené starty jsou pořád v háji. Osobně mám podezření, že LPG zaneslo vstřiky. Dle kluka co hoví Peugeotům ještě v kombinaci už se špatnými ventily (nalíl jsem do oleje cosi na ty ventily, ale rozdíl jsem nezaznamenal). Ještě se chystám nechat vyčistit ty benzínové vstřiky, ale prý když už nejsou nechanicky úplně OK a dojde k vyčištění, můžou se ještě více zhoršit.

Ale jinak mě to auto dostane do hrobu taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Honzin

Nechci Ti brát iluze, ale řaším úplně stejný problém jako ty (myslím, že jsme to už někdy probírali) a dnes je stav následující:

1. Vyměněná lambda

2. Nové svíčky, filtry

3. Nová zapalovací rampa

4. Nové teplotní čidlo

Docílil jsem toho, že se uklidnil volnoběh a už vůbec auto nechcípá, ale studené starty jsou pořád v háji. Osobně mám podezření, že LPG zaneslo vstřiky. Dle kluka co hoví Peugeotům ještě v kombinaci už se špatnými ventily (nalíl jsem do oleje cosi na ty ventily, ale rozdíl jsem nezaznamenal). Ještě se chystám nechat vyčistit ty benzínové vstřiky, ale prý když už nejsou nechanicky úplně OK a dojde k vyčištění, můžou se ještě více zhoršit.

Ale jinak mě to auto dostane do hrobu taky.

Jojo, resili jsme to uz spolu :)

1) lambdu vyzkousim - tu pujcenou

2) svicky jsem ted koupil NGK - 2 kontatky, filtry jsou OK

3) zapalovaci rampu mam pred rokem menenou

4) teplotni cidlo - nevim o nem nic

Jinak ma tohle auto nejakou vahu vzduchu nebo neco?

Podezreni mam na to tesneni pod hlavou, voda mi minimalne ubyva v chladiči, jenomze jak to poznat, ze by bylo neco s tesnenim, tlaky ve valcich jsou v pohode. Ale na benzin to jede naprosto bez problemu, krome tech startu po ranu, ze to vzdycky zdechne.

U benzinovych vstriku bych se nedivil, ze by byly taky spatny.

No a navic mi zacalo hucet lozisko v zadnim kole a kdyz mi rekli, ze novy stoji 3800Kc, tak jsem malem omdlel.

Porad tomu autu neco je, opravis jednu vec a za chvili je to dalsi. A diagnostika v tehle pripadech nic neukaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem ted volal znamemu servisakovu, tak me zas nejak presvedcoval, ze tesneni, hlava a tyhle veci kolem toho by mely bejt v pohode. Tak nevim. Aspon by to bylo o jednu starost min. Porad si rikam, ze uz me ten plyn v aute rozciluje, ale stejne bych sel asi zase do plynovyho auta :) laka me 406 2.2 combi a dat do ni plyn, jenomze jich moc neni :) Dneska mi to mozna napichne a vyzkousime lambdu, tak uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...