Schreek

Angel Eyes za 4800,- Kč

23 posts in this topic

Protože na svém autíčku, mám jen ještě stařší typ optiky, která není ani čirá a jsou tam jen H4 žárovky, uvažuju už delší dobu o koupi Angel Eyes. Nedávno jsem na netu našel toto:

http://www.rusmich-tuning.cz/JKJ/Svetla-predni-cira-pro-PEUGEOT-206-angel-eyes_g4111.html

Cena je řekl bych až podezřele nízká, proto bych rád slyšel Váš názor, případně ocením i jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti. Jinak totéž, jen od jiného výrobce jsem našel zde:

http://f2tuning.cz/eshop/details.php?&zid=175&rid=61

Cena je samozřejmě už úplně někde jinde, což mě docela zaráží. V čem může být takový rozdíl? Jde opravdu o stejný typ? Podle fotek to vypadá, že ano :myslim

Za 4800,- 4111.jpg Za 7350,- big.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bych asi neřešil, v čem je rozdíl. Já teď kupoval černou čirou optiku a existovaly od stejného výrobce 2 druhy: 1. do r.v. 2002 a 2. od r.v. 2002. Ptal jsem se prodejce, kde je rozdíl, když ty první stály 12.500 a ty druhé 4.500. Nejdřív mi psal, že rozdíl je v elektronice. To jsem mu vyvrátil s tím, že elektronika tam není žádná - max. el. naklápěcí motorky a ty nejsou součástí lampy. Jediné, v čem by mohl být rozdíl, je konektor na hlavní žárovky (dálkové a tlumené). Nakonec mi napsal, že teda neví, v čem ten rozdíl je ale že on cenu neurčuje, protože to je cena od výrobce (+ rabat, což samozřejmě neřekl).

Já si nejdřív v PUG nechal potvrdit, že ty lampy jsou montážně záměnné a koupil samozřejmě ty levnější. Musel jsem dokoupit na vrakovišti pouze konektory, ale šlo by to vyřešit i bez nich pomocí pinů, tavné pistole, pár drátků a nějakého jiného konektoru.

Díky tomu je mi už dnes celkem jasné, v čem spočíval zásadní rozdíl:

Na autech do r.v. 2002 je na elektroinstalaci konektor přímo na H4 žárovku, zatímco na těch novějších je konektor na zadní část té lampy a teprve v lapě je to rozvedené na ty 2 H7. Takže teoreticky by ta na novější auta měla být dražší, ale protože na ty starší, aby tam mohly být stejné paraboly + 2xH7 žárovky (to z důvodu, že to pravděpodobně kompletně okopírovali z originálů, protože nepředpokládám, že by měli zkušebnu na světelný tok), tak museli uzpůsobit tu zadní část lampy, aby bylo kam zapojit ten konektor na původní H4 a tím museli nechat vyrobit novou formu, což jim tu lampu tak prodražilo.

2. možnost je mnohem jednodušší, a to, že jedna lampa má homologaci (na předním skle to E+číslo v kroužku) a druhá ne.

Pokud je to ale podobné, jako u mě, že jedna lampa je pro auta s H4 a druhá s H7, tak ti mohu 100% potvrdit, že se vyplatí koupit ty levnější a případně si dokoupit konektory z vrakáče z novějšího Peugeota anebo se podělím o zkušenost, že tam pasuje i konektor na motorky naklápění světel, jen se na nich musí seříznout jeden výstupek, který tam je schválně, aby si ty konektory někdo nechtěně nezaměnil... (ale jinak pasují).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuju za vyčerpávající odpověď :potlesk

Zjišťoval jsem dál a z informací od prodejce a dokonce i od jednoho chlapa, co si je přímo od toho prodejce koupil už vím, že nic nevím :myslim Světla jsou určena pro rv. 99-02, což podle mě určuje pouze to, že tam jsou vyvedeny konektory H4, motorky el. ovládání nejsou součástí ani jednich, vždy se do nich musí přehodit ty z těch starých světel, homologaci maj obě světla. Prostě podle všeho jsou to úplně stejný světa, jen jiný výrobce, který to nejspíš okopíroval, podle těch původních dražších, tím si ušetřil náklady na vývoj a proto jsou levnější :D Takže už jsem z 99% rozhodnut koupit ty levnější, je to prostě o penězích...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdar chlapi, tak mi dosli svetla angel eyes domov, od JOM , teraz su na nich ziarovky 2xH1 (a je tam spravena aj vyvodka na H4), ale ja mam 2xH7 ziarovky cize cire svetla original, ako mam postupovat, co bude teraz treba spravit? Aky je rozdiel medzi H1 a H7 vlasne? Len vo watoch a velkosti alebo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Základní rozdíl mezi H4 a H7 je v tom, že H4 je DVOUVLÁKNOVÁ žárovka = má 3 kontakty. Jeden na kostru, jeden na svícení potkávacího vlákna a jeden na svícení vlákna pro dálková světla. Pohledem zvenku se dají poznat dost snadno: Lampy na H4 žárovky mají pouze jednu parabolu, zatímco H7 je pouze jednovláknová, proto je nutné mít jednu žárovku na potkávací a jednu na dálková světla. Konstrukční rozdíl žárovek je v tom, že H7 obsahuje plyn (ale není to xenon).

Co se týká zamontování žárovek do samotného světlometu, tak lampy s čirou optikou (píšu teď o originálních světlometech) obsahují vždy H7 žárovky a starší ročníky bez čiré optiky jsou zase osazené vždy H4 žárovkou.

Pro majitele vozu to znamená pouze jedno. Ti, kteří mají novější typy s čirou optikou (tzn. na jednu lampu 2x H4 žárovky), mají na kabeláži na světla malou koncovku, která je víceméně stejná, jako koncovka na motorky naklápění světel (má pouze jinde polohovací drážku, která slouží k tomu, aby tyto dvě koncovky byly vzájemně nezáměnné). Tato koncovka je 3-pinová a rozvedení k H7 žárovkám je řešeno již v samotné lampě.

Ti, kteří mají starší typ, ve kterém jsou H4 mají koncovku na žárovku naprosto odlišnou od všech ostatních a tento konektor se přidělává PŘÍMO na patici této H4 žárovky. Ochrana proti vodě je v tomto případě řešena gumovou manžetou.

Takže shrnuto, pokud máš nyní světlomety s 2xH7 žárovkami a chceš tam dávat 2xH1 a nové světlomety mají koncovku na H4, tak ti nezbývá nic jiného, než se někde poohlédnout po koncovce na H4 a tu si na své elektrokabeláži vyměnit. Máš to dobré v tom, že ta koncovka (protože je přímo na patici žárovky) nemusíš shánět jen z Peugeotů, ale klidně třeba z jakékoliv staré škodovky.

Ale pokud jsi se špatně díval a máš možnost napíchnout tam i H7 konektor, tak nic nestříhej a můžeš to klidně rovnou namontovat. Rozvod k oběma žárovkám by měl být opět řešen až vevnitř ve světlometu.

Přiznám se, že tuto kombinaci (2xH1) na tlumené i dálkové slyším poprvé, ale netvrdím, že to není možné. H1 se používají třeba do mlhovek a přídavných dálkových.

Jinak, teprve teď jsem si všiml, že ses ptal na rozdíl mezi H1 a H7 (a ne H4 a H7) - u těch je rozdíl v patici a v tom, že ta H7 je plněná nějakým plynem = svítí líp, ale je dražší. Ve výkonu (wattáži) rozdíl není. všechny jsou 55W (jakékoliv jiné nejsou pro provoz v autech schválené), ale vyrábí se myslím až do 100W.

To by mohlo stačit, ne ? :D

Jen pro info, toto jsou tyto: http://peugeot.autodoplnky.cz/peugeot-206/predni-tuningove-lampy-cerne-peugeot-206-od-rok-s3076352 ,

ale musel jsem zaměnit ty koncovky, protože na můj modelový rok správně patřily tyto: http://peugeot.autodoplnky.cz/peugeot-206/predni-tuningove-svetlomety-cerne-peugeot-206-r-s1590595

což je dost drastický cenový rozdíl :o

IMG_0569.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opravdu je možné, že je v moderních světlech H1?? Není to velký krok zpátky?? Mám čirou optiku 2xH7, to co máš na té fotce. Uvažuji o Angel eyes, ale v žádném případě ne s H1.

[upravil dne 15/5/07 imaster]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těžko říct, jestli je to s těma H1 krok zpátky, ale jak jsem se již zmiňoval, ještě jsem neslyšel (což neznamená, že neexistuje) o této kombinaci - 2xH1.

Ale rozhodně se H1 stále používají. Je to asi 2 týdny zpátky, co jsem se díval před autosalonem na novou Fabii a měla kombinaci H7 / H1... Jinak jsem u ní většinou viděl H4 s čočkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tiez som sa divil ze H1 2x m som myslel ze aspon H7 jedna, ale sak hadam by nerobili svetla s ziarovkami H1 2x keby zle svietili, to by hadam neboli taki tupi. Este by ma zaujimalo, ci motorcek vytiahnem z tych starych a dam do tychto co prisli? Pasuje ten motorcek na nastavovanie svetiel? Ozaj nevie niekto ako sa presne zapajaju kable co idu asi z tych parkovaciek , ono su asi na svietenie tych dvoch kruzkov, zo svetla ide naviac 6 kablov , 3 cervene a tri cierne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorek pasuje do všech, takže předpokládám, že i to těch AngelEyes. Jen ho musíš vyndávat opatrně, abys neulomil objímku (jako já :) ). Stačí odklonit aretační pacičku a pootočit ve směru šipky, která by tam někde měla být - nebo prostě tím směrem, kterým to půjde a potom vyklopit, aby se ti vysmekl z drážky.

Jak zapojit ty LED kroužky to nevím, ale doporučuji ti kontaktovat uživatele Evik206, která je má = měla by vědět jak na to, nebo aspoň být schopná ti říct, jak to má zapojené ona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze uz mam svetla hotove, prave sme ich spravili, po odskusani mozem len silno doporucit prave tieto svetla , od tejto firmy a hlavne ta cena je myslim bez konkurencna, oci svietia krasne na bielo ako keby az do modra, este tam je jedna diodka medzi nimi, no krasa, a o tych 2x H1 ziarovkach, mam ich tam teraz, a mozem povedat ze svietia ovela lepsie ako H7 co som mal predtym, tak neviem preco by to mal byt krok spat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bodejť, budeš tu vykládat, jaká sis koupil hnusná světla. :D

Jinak blahopřeji za úspešné zapojenie :super

A taky se svěř, co tam bylo potřeba předělat.... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě jedna věc ... pokud jsi je nedával rovnou někam k seřízení, tak si je seřiď alespoň dočasně. Způsob je velmi jednoduchý:

1. Postav auto 10mod kolmé stěny.

2. Změř si výšku žárovky od země.

3. Na tu kolmou stěnu si nakresli bod ve výšce o 12cm níž, než jsou žárovky a o 250cm doprava.

4.Naklápění světel u řidiče si nastav na 0.

5. Rozsviť vždy jen jedno světlo (konektor toho druhého jednoduše vytáhni) a nejjasnější bod by měl svítit co nejpřesněji do předpokládaného místa.

6. Lampy by měly být vybavené seřizovacím šroubem na boční seřízní. Výškové seřízení je na motorku naklápění a je k tomu potřeba imbus, nebo křížový šroubovák.

7. Stejný postup u druhého světla...

Have a nice ......... night :)

[upravil dne 16.5.2007 ICEMAN]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som mal 2xh7 cire svetla ako original v aute, a kupil som angel eyes s ziarovkami 2x H1 , kde je ale spravena redukcia na jeden konektor H4. Cize mi to nesedelo ked som mal H7 , tak som jednoducho odrezal original koncovku H7 co isla do starych svetiel, a jednoducho naletoval koncovku (opak H4 co je v tych novych svetlach ) samicu H4 som kupil jednoducho v auto suciastkach obchode (hned v prvom ich mali za 30 sk jeden kus -cize kupil som 2 kusy). Po naletovani koncovky H4 miesto tej predtym H7 som odksusal a vsetko frcalo ako ma, akurat este trci so svetla 6 kablikov - 3 cervene a 3 cierne, tie som dal do zvezku 3 spolu cierne cize minus, a 3 spolu plusove cervene, zistil som ktory kablik na parkovacih svetlach v aute je plus, a jednoducho nan priletoval a fungovalo vsetko naprvy sup. Nic tazke, robota trvala cca 2 hodiny. Svietivost je o 50 percent lepsia ako na originaloch - a to neprehanam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže sem si ty světla konečně pořídil a je to prostě krása 8)

4824-Angel-eyes.jpg

4824-Angel-noc.jpg

Dal jsem přednost ceně a vybral světla za 4300,- od prověřeného prodejce, musel jsem sice oželet elektrické naklápění, ale doufám, že by se dalo nějak dodělat, má někdo s tím nějaké zkušenosti?

Světla sedí celkem slušně a až na zapojení angel kroužků a parkovaček vůbec nebyl s jejich namontováním žádný problém.

Momentlně uvažuji nad menším vylepšením. Jde mi o dálková světla, svítí sice hezky ale dost do dálky a prostor bezprostředně kolem auta je osvětlený jen málo. Vše by se změnilo, pokud by společně s dálkovými zůstala svítit potkávací světla, jak je tomu třeba při světelné houkačce, to je pak osvětlení naprosto luxusní :lol: Koukal jsem na jiná auta s čočkami a je to naprosto běžné, že dálkové se k potkávacím jen přidávají, ale mě potkávačky bohužel zhasnou :nevim Otázkou tedy je, jak to elektricky zařídit, aby to fungovalo :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velmi jednoducho. Vložiť aspon 8 A-mperovu diodu mezi dialkove a stretavacie svetla:super

Pripadne dať o jeden rad vacsiu poistku na dialkove svetla

[upravil dne 12/8/07 MrVain]

post-0-14109596186195_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky :super Ale problém je v tom, že takhle by mi oboje svítilo i při světelný houkačce, což by mi ničilo xenony, který mám v úmyslu jednou dát... Ale moc děkuju za skvělý nákres :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chápu, ale pokud nesvítíš a blikneš, což občas taky dělám, tak by to právě tohle udělalo... :bojim Mě jde spíš o to, že v třeba verzi S16 byli právě takhle ty světla udělaný (svítily oboje), tak mě napadlo, že to auto by mohlo mít nějakou přípravu, takže by třeba stačilo někde prohodit relátko, přidat pojisku, nebo něco nastavit na diagnostice, ale nejsem elektrikář, tak sám na to asi nepřijdu :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak by vyražalo poistku na dialkove svetla v pripade svietenia spolu na jednu poistku dialkove 4,5A + stret 4,5A = 9A zmenit poistku v dialkovych 10A aspon na 15Amperovu:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.