Sign in to follow this  
Followers 0
vvvrtep

Peugeot 405 1.6 GL jede jen na 3 válce

13 posts in this topic

Mám 405 1.6 GL karburátor.

Z ničeho nic mi přestal jít 3 válec. tj. přestal zapalovat.

Nejpve jsem vyměnil svíčku.Tam se závada neobjevila byla mokrá opět.Kabel vysokého napětí od rozdělovače je také v pořádku.

Víčko rozdělovače se zdá také dobré.

Při pohledu na jiskru která přeskakuje mezi kabelem vysokého napětí a svíčkou se mi zdá ,že je jiskra znatelně menší.

Napadá mě jestli není malý tlak ve válci a pak nezapálí směs.

Nestalo se někomu něco podobného ?Kde mám hledat problém?

Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl prasklý válec, takže svíčka byla fakt pořád mokrá.. :xvul Ale to asi není tvůj problém..

Zkusil bych ten rozdělovač, nebo aspon zkus prohodit kabel ke svíčkám, jestli je fakt v pořádku..

Share this post


Link to post
Share on other sites

skúsil by som vymeniť rozdelovač veko, a všetky nové káble od niekoho si to požičať dať 4 nové sviečky a vyskúšať (to veko môže byť prasknuté voľným okom to neuvidíš, tam preráža asi na kostru a môže to robiť galibu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to je taky jedna možnost. A bohužel dost častá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začal bych výměnou kabelů mezi sebou a pak víkem rozdělovače (tomu věřim nejvíc)- je to nejlevnější. Vačku bych nechal jako extrém na konec bádání...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotaz mimo-škubání v tahu stejného typu motoru-je možný,že to je motorovým fitrem?Protože vzduchovej i olejovej sem teď nedávno měnil...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Oliver Riedel

Dotaz mimo-škubání v tahu stejného typu motoru-je možný,že to je motorovým fitrem?Protože vzduchovej i olejovej sem teď nedávno měnil...

Na ten palivový filtr mrkni a pak ještě zkoukni palec na rozdělovači s víčkem, taky to může dělat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zjišťoval jsem kompresy v jednotlivých válcích.Čímž jde zjistit zda-li je to chyba v elektricke nebo mechancké části.

3 válec nemá žádnou kompresy-což ukazuje ,že je chyba buď na vačce nebo na kroužcích.Po naliti oleje do otvoru pro svíčku a opětného změření komprese jsem zjistil že nějáká komprese ve válci je.Takže chyba je na písních kroužkách.Generálku dělat nebudu-nevyplatí se mi to chci auto provozovat tak rok.

Děkuji všem za užitečné rady.

Sháním tedy nějáký motor 405 1.6 nejlepe 53kw pro karburátor s klasickým rozdělovačem. Nevěděl by někdo o nějákym za rozumnou cenu?

[upravil dne 7/5/2007 vvvrtep]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi to jelo na tři válce, ale bylo to lambdou to asi nebude ten samej problém :-)

[upravil dne 7.5.2007 secouver]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.