M.a.R.i

Jak Vám jezdí 405?

45 posts in this topic

Nedávno sem přijel ze servisu. Výměna rozvodů, vodní pumpy, řemene na alernátoru, svíček, vzduchovýho filtru. Benzínovej filtr je starej cca 4000km. Chtěl sem nechat vyměnit i kabely ke svíčkám,ale prej byly dobrý.

Ale pořád nejsem spokojenej s dynamikou. Přijde mi,že to jede stejně jako předtím. (měril sem předtím zrychlení z 0-100 tachometrovejch a bylo to za 11,63s). Na to kolik to váží a má 89kW to je strašně přichcíplí.

Ale zase na druhou stranu sem minulý týden jel v kamarádově SRI, rv93, najeto taky kolem 230tkm a subjektivně mi přišlo,že mu to jede stejně jako mně a to tam mám navíc pneu 205/55/16 + 100kg navíc (LPG, muzika).

Navíc se mi pořád ztráci voda a to se měnila vodní pumpa, všechny možný hadice,co tekly,ale stejně zmizí tak 1l vody na 100Km :myslim. Mám podezření na těsnění pod hlavou nebo prdlou palici. Ale to by to přeci vařilo nebo by to jelo podstatně hůř než při koupi, nebo se mýlím?

Už mě to dost štve a bere mi to síly na plány do budoucna :nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zrychlení z 0-100 bylo měrěno s pneu 175/65/14 a pohonem na LPG. Na benzín to jede stejně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak vypada olej? neni to takova bilohneda emulze?

Navic pokud hlava nebyla delana, tak se voda muze ztracet tam .... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mé videa si už viděl.. Z 0-100 vždy mezi 8 - 9 sekund..

Mám starý 8mi ventil, jel jsem i novější 405kou se 16V a subjektivně jela o hodně hůř, což ale může být způsobeno spíše celkovým stavem. Mám najeto 270tis km..

No pokud ale používáš kola s větším obvodem, tak ti samozřejmě tachoš podměřuje, já mám předepsané 14" 185/65. Podle radarů mi to ukazuje ale celkem přesně, odchylka při 70km/h amx 3 km/h směrem dolů..

Se ztrácením vody už mám nějaké zkušenosti.. :grr

Srovnat hlavu - stálo mě 300,- a nové těsnění, to stálo 270,- (jiné něměli.. :myslim ) Otlakovaní hlavy, pro jistotu, bylo za 200,-

Na druhou stranu můžu řict, že auti jede čím dál lépe :mrk Nejvíce mi zpočátku pomohla nová škrtící klapa - stará už byla vychozena a nětěsnila, pak odstranění všech netěsností v sání, teď jsem zkoušel i předstih, otoč rozdělovačem (pokud ti teda předstih neřídí elektronika) trochu proti směru ručiček a pojede lépe ve vysokých otáčkách, nebo ve směru a pojede lépe v nízkých.. I když možna zase plácám kraviny, ale mi to tak funguje.. V ideálním případě to hoď do servisu ať ti všechno seřídí.. :roker

post-0-14109595562739_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voda v oleji není. Akorát je malinký nános na víčku oleje,ale opravdu jen malý. Taky je na něm najeto 13000km. Příští týden budu olej měnit. Ještě mě napadlo,že bych mohl auto dát do PEugeot serivsu a nechat seřídit bohatost směsi a množství CO2. Nebo by to taky mohlo být tím,že je v autě LPG, možná je ta řídící jednotka kvuli LPG nějak upravená, přiškrcená :myslim. Určitě s tím něco dělali. Neboť když sem auto kupoval,tak tam chyběl násos na vzduch,který vede k levému světlu,tak sem ho koupil na vrakovišti a když sem ho tam umístil,tak auto pořád chcípalo. ALe zase na revizi plynu mi řekli,že je to tím,že když jedu na LPG,tak nesmí do motoru jít studený vzduch a navíc proudem. Nebo by to mohla taky být váha vzduchu? Fakt už nevím. Vyměním olej. Dám to do servisu,aby se koukli kudy se ztrácí voda. Jen doufám,že nebude prdlá hlava, to byla velká čára přes rozpočet.

to C.J: Mám taky 2,0 8ventil MPI, tak asi tam rozdělovač není, nevím. Já se v tom nevyznám. Si měl špatný těsnění pod palicí? Že se ti tam dostala voda? Nebo to bylo tím prasklým válcem? Kolik tě stála ta škrtící klapka? JInak s tima 16" tachometr ukazuje o 6% míň. Ale to zrychlení sem měřil na 175/65/14, takže ještě o 1cm užší než jsou v techničáku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám totéž auto a jede mi celkem slušně. Ale ještě líp mi jede, když mu dopřeju shel v-power. Je to opravdu znát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taková pěkná kávička v motoru mi vznikla, když praskl válec.. Když nětěsnilo těsnění pod hlavou, tak se jen ztrácela voda a pak to začalo do vody tlakovat, ale do oleje se voda nedostala.

Jo a klapa mě stála 500,- :super

[upravil dne 4.5.07 C.J.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo! Prasklou vložku už jsem viděl odhadem 3krát. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdavim vsechny ! Ja sem nedavno koupil 405 2.0 SRI (89kW), je to z roku '95 a ma asi 140 tis., jeste mam Sierru 2.0 DOHC (88kW), ta ma najeto - to nikdo nevi ... Jestli nekoho zajima srovnani : DOHC od Forda ma lepsi kroutak na nizkejch otackach a da se s ni jezdit sviznou jizdou, aniz by clovek musel motor vytacet, kdyz to ale zase chce vytocit, tak se ji moc nechce. 2.0 SRI nema dole tak dobrej kroutak, ale zase se mnohem poslusneji vytaci. Pri stejne svizny jizde SRI toci v prumeru o cca 500 ot. vice nez DOHC. Zrychleni 0 - 100 km/hod sem nemeril ani u DOHC ani u SRI a nemam to ani v planu ;) Na dalnici sem z SRI-cka zatim dostal max. 190km/hod - vis se mu nechtelo, ze Sierry sem jednou dostal i 210km/hod (ale to bylo hodne vlhko, coz dela dobre kazdymu motoru, foukal vitr do zad, navic tomu tachometru bych moc neveril ...) Celkove si myslim, ze ty auta jezdej +/- stejne, s tim SRI-ckem sem ale zatim najezdil asi 1000km, takze se stim vice mene jeste ucim jezdit, kazdopadne mi ten mortor pride zatim celkem sympatickej, nicmene spis mi pocitove pripomina silnejsi 1.8-ku, zatimco DOHC od Forda ikoho na pochybach, ze je to takovej starej poctivej 2-litr ... Jinak v minulosti sem mel jeste 306 1.9TD (66kW) a taky 306 HDI (66kW) - ze vsech tehle motoru bylo jednoznacne nejlepsi HDI-cko, ikdyz melo o 23kW mene nez ty benziny, tak litalo stejne nejlip - to vite, ten kroutak je k nezaplaceni, vsechny ty benziny sou takovy vlazny .... ;) hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeste k LPG - ja mam Sierru taky na LPG a do SRI-cka pude LPG co nevidet taky ... Vsude pisou, ze vykon s LPG klesne o cca 5% v pripade podtlakovyho systemu, VYKONU !!! O tocivym momentu to podle me uz neplati - u podtlakovyho systemu se tocivej moment snizi, ze je to sakra znat. U SGI nevim, nemam zatim zkusenost, myslim, ze to ale bude lepsi ...

Jinak LPG ma svoje uskali - vyssi teplota spalovani => castejsi problemy s praskanim hlavy, tesneni pod hlavou ... hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čepy u kol po 190 tkm??? Vyměň a buď rád,. že máš piškota na třeba fávo nebo feldu (kámoš dročkař v Pze dělal na fávu přední nápravu kažých 50 tkm, pak pořídil naftovou feldu a bylo ještě hůř, náprava bez bouchání vydržela 30 tkm).

Pokud máš opticky pocit, že máš křivé zadní kolo, nech si zkouknout geometrii zadní nápravy a začni šetřit cca 10 tKč na repasi

[upravil dne 5/5/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to C.J.: A to si kupoval starší klapku nebo nová stojí tak málo? Když si měl špatný to těsnění pod hlavou jak se ti ztrácela voda? Šla viditelně pára z výfuku? Bylo to špatné těsnení znát na dynamice motoru? Když to těsnění bylo v lojí, nekecal ti náhodou teploměr? (když jsou tam jiný tlaky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to hribe: Pak dej vědět jaké budou zkušenosti s jízdou na LPG. Taky sem z toho mýho "pokladu" vytáhnul 190, možná by šel i víc. Ale stejně to mam nějaký lenivý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sektor: jo jo, kola do A, bolest a posledni znameni vsech torzek :D:super Medved vi, co pise :super

btw hodnotit luxusni lak u jednotliveho kusu? :D no ale jak myslis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jo celkem jede, jen si za to taky vezme pár litříků :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.