Sign in to follow this  
Followers 0
zdendam405

405 diesel

20 posts in this topic

ahoj,zdravim všechny peugeoťáky,mam peugeota 405 v dieslu 1,9 a sem zoufalej.Když sem ho koupil jezdil opravdu za 5 litrů a v pohodě.před 10 dny my chcípnul,myslel sem si že je to filtr,tak sem koupil novej,furt to nejelo,tak sem vyměnil kompletně celý vedení od nádrže až po čerpadlo a nic,jen to chytne a apk zas chcípne.rozdělal sem nádrž a vše ok.vzduchový filtr je také ok.ALE KDYŽ DÁM HADICI Z ČERPADLA PŘÍMO DO KANYSTRU S NAFTOU TAK HNED NASTARTUJE A DRŽÍ!Opravdu si nevim rady,budu vděčný za jakoukoliv radu.Čerpadlo je prý po GO.Moc děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus to s tim kanystrem jeste jednou ale pouzij stejne dlouhou hadicku o stejnem prumeru jako je privod od nadrze, treba to cerpadlo nema silu aby to nasalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypadá to , že ti to nasává vzduch a u 405 jsou dvě místa buď ohřev nafty nebo membrána v ruční pumpě nafty. pokud je to membrána tak vyřaď celej naftovej filtr a kup filtr do II. vw golfa ,kterej má pouze dva vývody na hadice a nahraď tim stávající , pokud je to starší model tak vyřaď vyhřejvání nafty co je vzadu na motoru, tim že propoj obě hadice co jdou do bloku motoru, je to na pravý straně před spolujezdcem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vzduch to nasávalo,od filtru do motoru byla průhledná hadička a tak sem viděl že to někde saje vzduch,proto sem dal nový filtr a rovnou i nové hadičky od nádrže až po čerpadlo,vyhřívání nafty tam nemám a když to napojim od nádrže do čerpadla přímo bez filtru tak to taky nenatáhne,ale moc děkuji za rady:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

možná by pomohlo použít novou hadičku od nádrže do filtru jen menším průměru,kupoval sem průměr 8 kdybych natáhl 6-ku tak by to třeba čerpadlo začalo sát:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to si nemyslim, zkus si natahnout uzkym brckem pivo nebo sirokym

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to vzduch... daj si tam pridavny filtrik ale aby bol priehladny.. a uvidis.. ja som sa stym trapil dlllho, ale je pravda ze jazdim na rastlinny olej

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm pak mě ještě napadlo jestli před čerpadlem neni nějaký sejtko,nebo že bylo nějak ucpaný čerpadlo?jaktože sem s tim měsíc jezdil denně a v poho a najednou to nenasaje,děkuji za rady a trpělivost:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

V nádrži je sací koš, tak se podívej na ten, jestli jsi jinak všechno měnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten sem měl vyndanej,protože sem dával novou hadici a myslim že byl ok,spíš si myslim že bude v háji čerpadlo ale má být po GO,DNES SEM ZKUSIL STEJNĚ DLOUHOU HADICI Z KANISTRU PŘÍMO DO ČERPADLA A NENASAJE TO,tak to sem asi v háji co??? :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A měl jsi to zapojený přes ten origoš filtr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě pro zajímavost: máš Bosch, nebo Lucas? Myslím tím čerpadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podívám se a dám vědět,je to tam někde napsaný?děkuji-prozatím zkusím použít ten filtr z golfa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už jsem to někde psal: Lucas má rozdělovací hlavu jako nízký tmavý válec, Bosch jí má jako nízký tmavý hranol se zaoblenými hranami. Rozdělovací hlava je ta věc, z které vedou trubky ke vstřikům. Jo a ten dvouvývodový filtr na VW jsem začal používat už dávno. Ty francouzské pumpičky jsou jenom zdroj problémů. Japonci to používají taky. Ale Němci je tam nemají a jezdí v poho. Pokud nevyjíždím nádrž do mrtě a při výměně filtru jej poctivě zaleju naftou, tak vlastně žádnou pumpičku nepotřebuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moc ti děkuju podívám se,z hlavy to nevim-jsem amater ale děkuju za tyhle info od vás zkušenejch,moc my pomáhaj a nejenom mě,tak diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

a v prvé řadě zkusim určitě ten filtřík z vw a poctivě zaleju naftou diky diky ahoj:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sem se koukal a mam tam lucas (cav) čerpadlo,tak se chci optat jestli je to špatný ne bo dobrý,filtr tam mam a zatim to jede,uvidim za 50-100 km,jestli to zas chcípne:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.