Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Chyronex

Zapalovací cívka

26 posts in this topic

Zdravim,

jake napeti by melo jit na zapalovaci civku, P405 Mi16 po zapnuti klicku? Normalne 12V? Pokud jde min v cem by mohl byt problem? Dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napetie by malo byť 3 voči zemi cca 11 - 14V pri zapnutom kluči, ak je menšie skus zmerať odpor indučky primar 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,8ohm a sekundár 1 - 4 a 2 - 3 by mal byť 7100 - 14000 ohm:papa

post-0-14109595563796_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím já bych se chtěl optat kde najdu na svým Pežáku zapalovací cívku..?? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha tak sem si to myslel dobře že je součástí zapalovací rampy.. No a dá se nějak zkontrolovat v domácích podmínkách?? A může mít vliv na výkon auta??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá sa zmerať vstupné napatie 3 - zem by malo byt 11 - 14V na konektore ktorý vedie do zap. rampy,odpor 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,4 -0,6 Ohm (presny merací prístroj) a vystupy cievok voči sebe 9500 - 14000Ohm podla pred. obrazku.

Ak maš megmet ktory merá izolačný stav da sa zistiť či ne je niekde prerazená izolacia.

Na výkon auta čiastočne ano, ale isto na pravidelnosť jeho chodu pri volnobehu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak by si mal možnosť osciloskopu dali by sa zmerať priebehy zap. inpulzov na diagnostickej zasuvke pre 1 - 4 na konektore č.1 a pre 2 - 3 valec na konektore č.20 voči zemi

post-0-14109595607348_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dotaz jak to lze změřit osciloskopem?? Jeden mam k dispozici.. Jde to doma??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozrejme doma sa to dá zmerať. Na diagnostickej zásuvke zapojiš pin 1 na sondu, na kostru pripojíš druhu časť sondy motor naštartovaný ak nemáš osciloskop s automatickým vyhladavaním priebehu nastavíš rozsah 5V a čas priebehu 2ms a priebeh by mal vyzerať ako na obrazku predtým.To je pre 1 a 4 valec.To iste ale na diag.zasuvke pin č.20 tj pre 2 - 3 válec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

Samozrejme doma sa to dá zmerať. Na diagnostickej zásuvke zapojiš pin 1 na sondu, na kostru pripojíš druhu časť sondy motor naštartovaný ak nemáš osciloskop s automatickým vyhladavaním priebehu nastavíš rozsah 5V a čas priebehu 2ms a priebeh by mal vyzerať ako na obrazku predtým.To je pre 1 a 4 valec.To iste ale na diag.zasuvke pin č.20 tj pre 2 - 3 válec

jenom dotazek, zapojeni diagnosticke zasuvky pro starsi model 406 bez OBD protokolu mam, ty cisla 1 a 20 jak pises, odpovidaji ale oznaceni kontaktu primo na konektoru ridici jednotky ( konkretne BOSCH MP5.1.1, pokud by mel nekdo Magneti Marelli MM8P ,tak u te jsou to 1 a 19 ) , na diagnostickou zasuvku podle schematu nevypada, ze by byl signal zapalovani vyvedenej, nebo je ?

Podle schematu daign. zasuvky na kontakty 1C a 2C jsou vyvedeny draty 140 a 141 od ridici jednotky ( kontakty 13 a 16 ) a je to oznaceno jako Injection ignition a na 3C pak drat 142/480 ( kontakt ridici jednotka 22 ) oznacen jako Injection test warning light. Jake signaly jsou na tech dratech 140 a 141 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tejto zasuvke by sa mohlo zistiť o aku poruchu ide podla počtu zableskou LED,prípadne vymazanie poruch

Poslal som ti viac foto na email

post-0-14109595612436_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dik moc za mail, tuhle metodu vyblikani uz jsem tu nekde popsanou videl, ale tady je to pekne presne popsany, super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak by si niečo zhanal napiš na email pofotim ti to a pošlem je tam skoro všetko priebehy,odpory čidiel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

Ak by si niečo zhanal napiš na email pofotim ti to a pošlem je tam skoro všetko priebehy,odpory čidiel.....

a jak se to jmenuje ten program ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá sa zmerať vstupné napatie 3 - zem by malo byt 11 - 14V na konektore ktorý vedie do zap. rampy,odpor 1 - 3 a 2 - 3 by mal byť 0,4 -0,6 Ohm (presny merací prístroj) a vystupy cievok voči sebe 9500 - 14000Ohm viď druhehy obrazok

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem dneska meril a nameril jsem na primaru mezi 3-1 a 3-2 odpor 0.1 Ohm a na vystupech z civek 15.74Kohm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.