jardas Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Ahoj všichni, neví náhodou někdo, kde je (a jestli vůbec je) odvzdušnění nádrže? Při otevření uzávěru nádrže mi to teď při vyšších teplotách vždycky odfoukne. Je to 307 BREAK 1.6 benzin. Dík za rady. P.S.: zkoušel jsem dotaz i v naší 307 sekci, ale tam se nikdo nechytil, tak to zkouším ještě tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imaster Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Měl jsem stejný problém u své 206. Došlo to dokonce tak daleko, že jsem jednoho dne otevřel víčko nádrže a tam byl takový tlak, že jsem byl celý slitý benzínem. Zase prozměnu když bylo chladno, tak jsem tam měl podtlak, že když jsem otevřel mádrž, ozvalo se mohutné zahučení jak to nasálo vzduch. Ale to Tě asi nezajímá. Takže, odvezl jsem to ke garážníkovi, tan sundal zadní sedadla, hodil auto na zvedák a za 30 minut bylo hotovo. Zalonemá hadice odvětrávání nádrže. Ono totiž už dlouho nesmí být odvětrávání do prostoru (dírka ve víčku, atd...), tak je tam hadice, která vede přes celé auto dopředu a končí v nádobce s aktivním uhlím. Tam se páry srážejí zpět na kapalný benzín a ten je při startu nacucnut do motoru. Jestli kecám, tak mě prosím někdo opravte. Takže, budeš muset projít celé vedení od nádrže až po nádobku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 3. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2007 to zní rozumně, ale proč to sundavání sedadel? Ne že by to byl nějaký problém, ale asi to nemá na funkci vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imaster Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Nevím jak u Tvého auta, ale u 206 je nádrž čerpadlo a nějaké hadice pod zadním sedadlem. Asi nevěděl kde začít, tak to bral od vnitřku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 3. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Původně zaslal: imaster Nevím jak u Tvého auta, ale u 206 je nádrž čerpadlo a nějaké hadice pod zadním sedadlem. Asi nevěděl kde začít, tak to bral od vnitřku. Mám to stejně, vezmu to taky od nádrže. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imaster Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Potom dej vědět, jak jsi dopadl. Mě to stálo u garážnika 300 a 30 min. čekání. Když jsem volal do Peugeotu, tak chtěli měnit komplet vedení benzínu a to se ještě zmiňovali o nádrži. Cenu jsem raději zapoměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 14. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2007 včera jsem lezl pod auto (ale jen zadní půlka, protože rampa byla malá) a nic jsem tam neobjevil. Ty jsi to měl skřípnuté kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: imaster Měl jsem stejný problém u své 206. Došlo to dokonce tak daleko, že jsem jednoho dne otevřel víčko nádrže a tam byl takový tlak, že jsem byl celý slitý benzínem. Zase prozměnu když bylo chladno, tak jsem tam měl podtlak, že když jsem otevřel mádrž, ozvalo se mohutné zahučení jak to nasálo vzduch. Ale to Tě asi nezajímá. Takže, odvezl jsem to ke garážníkovi, tan sundal zadní sedadla, hodil auto na zvedák a za 30 minut bylo hotovo. Zalonemá hadice odvětrávání nádrže. Ono totiž už dlouho nesmí být odvětrávání do prostoru (dírka ve víčku, atd...), tak je tam hadice, která vede přes celé auto dopředu a končí v nádobce s aktivním uhlím. Tam se páry srážejí zpět na kapalný benzín a ten je při startu nacucnut do motoru. Jestli kecám, tak mě prosím někdo opravte. Takže, budeš muset projít celé vedení od nádrže až po nádobku. Nádobka zpracovává pouze výpary které jsou absorbovány aktivním uhlím. Výstup s této válcové nádoby neexistuje, vyjma hadice vedoucí do sání (jen pro nasání zbylých výparů benzínu se vzduchem). Celému tomuto se říká v zahraničních materiálech Carbon canyster. Ten také přisává vzduch, který hadičkou přes celé auto vede do nádrže a vyrovná tlak v nádrži. Celé todle je jen z ekologická záležitost. Carbon canyster jde z auta vyhodit bez ztráty funkčnosti palivové soustavy. Jen se vratná ( výparová) hadice opatří molitanovou krytkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Hmm, tohle bude vážně ucpané odvětrávání. takže doopravdy někde mezi nádrží a tím uhlíkovým filtrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imaster Odesláno 14. květen 2007 Sdílet Odesláno 14. květen 2007 Původně zaslal: jardas včera jsem lezl pod auto (ale jen zadní půlka, protože rampa byla malá) a nic jsem tam neobjevil. Ty jsi to měl skřípnuté kde? To Ti přesně nepovím, nechtěl jsem v čistém lézt k němu pod auto. Ale pokud si matně pamatuji, bylo to někde buď jak je průchod do motorové části a nebo něco, kde je na podvozku přidělaná ta hadička. Vážně si to moc nepamatuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.