Sign in to follow this  
Followers 0
mande

Pomoc chlapi Peugotaci - Můj LEV je nemocen - strácím výkon na 2.0 HDI 110 a prosím o radu

5 posts in this topic

Prožívam černé dny se svým Lvem na kapotě.Nekde se mi strácí výkon a začína mi svítit diagnostika.Po vypnutí a znovu nastartování motoru je vše jak ma být,ale ten pocit že to přijde znova je ma černá Můra a špatnej sen.Byl jsem asi pětkrát na diagnistice a ta hlásí špatný tlak do turba.Byl jsem na kávě jak v autorizovaném servisu tak i v běžné autodílně.Všude jsem zaplatil, jak se říka za hodně drahé kafe, ale vždy jsem odjel s nepořízeno,že je vše v pořádku.Pak nasledovalo pár ujetých km, a problem byl vždy spátky.Proto prosím, všechny geniální hlavy, ktere dokážou pomoci nemocnému LVU oradu a s odkazem : ZAS CHCI SKáKAT PřES KALUžE !!!!!!! děkuji

[upravil dne 15.5.2007 mande]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mande

Prožívam černé dny se svým Lvem na kapotě.Nekde se mi strácí výkon a začína mi svítit diagnostika.Po vypnutí a znovu nastartování motoru je vše jak ma být,ale ten pocit že to přijde znova je ma černá Můra a špatnej sen.Byl jsem asi pětkrát na diagnistice a ta hlásí špatný tlak do turba.Byl jsem na kávě jak v autorizovaném servisu tak i v běžné autodílně.Všude jsem zaplatil, jak se říka za hodně drahé kafe, ale vždy jsem odjel s nepořízeno,že je vše v pořádku.Pak nasledovalo pár ujetých km, a problem byl vždy spátky.Proto prosím, všechny geniální hlavy, ktere dokážou pomoci nemocnému LVU oradu a s odkazem : ZAS CHCI SKáKAT PřES KALUžE !!!!!!! děkuji

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi bych fakt zkontroloval poradne turbo a FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a není možné ze se to turbo zadírá?Jestli to po nastartování táhne a pak až se to po chvíly ohřeje tak by to mohlo být zkusil bych tam namontovat barometr a vydělo by se to jak by to přestalo táhnout tak se podívat jestli je hodnota tlaku stejná a nebo spadla,mně kdysi u BMW 524TD prasklo těsnění mezi výfukem a turbem a byl jsem rád že jsem se ploužil na jedničku.Další věc by mohla být i v regulaci tlaku turba tam by se taky mohla ta klapka přidírat

Share this post


Link to post
Share on other sites

bud elmag. ventily nebo ovladaci mechanismus turba (mel jsem to same) neda se to nijak zjistit, jen znaly clovek po vylouceni vseho ostatniho to pozna. Bohuzel se to neda opravit, je to na repas celeho turba.. nebo mozna ve firme kde delaji repas, by udelali jen repas toho ovladani.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.