mirec.dk.406

imobiliser 406 pomoc

16 posts in this topic

mám veľký problém bol som 2 hod. doma potom som šiel znova do auta a už som neodišiel, strčil som kľúč do spínačky otočil do polohy M, všimol som si že mi ale nezasvietila kontrolka diagnostiky, naťukal som kód, vždy to potom zapípalo červená kontrolka zhasla a motor naskočil, teraz ostala svietiť aj červená aj zelená kontrolka, štartér točil ale auto nenaskočilo vôbec. skúšal som odpojiť aj baterku na 1/2 hod. a nič, kód som nemenil nič som s tým nerobil len to proste nejde, imoboliser ako keby bol stále zapnutý,

hľadal som aj na fore ale tam nič nie je, mám klávesnicu otváraciu vľavo ako všetky staršie 406. veľmi vás prosím poraďte, nedávno som vyriešil krokový motorček s pomocou fóra a teraz toto.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Asi zlomené droty ku klavesnici, tam, ako sa to hybe

Přesně. Měl jsem skoro stejnou poruchu. Rozeber ten šedej plast stáhni ze svazku kábliků tu punčošku a prohlídni drátky. Já měl zlomený 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popozeraj káble od imobilizéra ešte raz a poriadne.

Ja som sa stretol ešte s tým, že do konektora počítača motora zatiekla voda a odhnili kontakty. Skús odpojiť batériu a potom konektor na počítači či tam nebude niečo pohnité.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyskočený nárazový spínač nie je ten som skúšal hneď ako prvé čo ma napadlo, počítač v motore je tiež v poriadku, tam som už tiež pozeral, už ma ďalšie nič nenapadá, kde ešte môže niečo byť čo má spoločné s imobilizérom, :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svítí při zapnutém zapalování oranžová kontrolka motoru ? Pokud by nesvítila při zapnutém klíčku tak někde chybí napájení počítače motoru. Vedle počítače motoru je dvojité relé, nemá zelené kontakty od měděnky? Pod akumulátorem vedou kabelové svazky, nejsou tam shnilé dráty ? Odšroubuj všechny velké otáčivé konektory co najdeš v motorovém prostoru jesli to tam není zelené a shnilé. Sundej i plastový kryt v levém blatníku jak to tam vypadá.

Prostě někde neco shnilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz mi napadlo, raz sme mali problém s naštartovaním a kontakt bol odhnitý tak, že to nebolo okom voľne viditeľné iba kolega náhodou keď potiahol celý káblový zväzok tak sa ten kábel utrhol hneď pri okrúhlom konektori pod batériou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak,tak hnusoba neco takového tam bude. Je to přece jen ročník 1995 a každou zimu několikrát podvozek dostane nový nátěr salzbad. Já ty něšťastné zásuvky vždy ještě pořádně naolejuji olejem ze spreje, pokud nejsou zničené hnilobou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty přelámaný dráty u imobilizéru taky hned nepoznáš. Bužírka drží, ale uvnitř je kabel přelomenej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak a servisman kamoš to opravil hral sa s tým dva dni dával som mu všetky inštrukcie čo som zbieral s fóra a našiel chybu, v riadiacej jednotke bol ulomený kontakt, normálne odpadol, fuj to mi odľahlo, imobiliser ide už normálne, ďakujem za postrehy a nápady

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sem to urazil s cerpadla a je to v pohode nemusis nic tukat zadnej kod a je pokoj taky mi to porad blblo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.