Sign in to follow this  
Followers 0
jaroslavjir

Naftové čerpadlo BOSCH

11 posts in this topic

ČUS příznivci pegin, mam na vás prozbu. Scháním schémata a popis opravy k vstřikovacímu čerpadlu. Potřebuju ho trošku poladit. Pokud někdo má alespoň nějakou inf. pošlet mi to na E-mail: jaroslavjir@seznam.cz

Díky za pomoc MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakoejkoliv zásah do čerpadla neprofesionálním způsobem NEDOPORUČUJU!!! Jediný co je přípustný nastavovat jsou volnoběžné oráčky a předvstřik, který se provádí natočením celého čerpadla. Na cokoliv jinýho je nutná speciální stolice a Know how.

A co máš za problém z čerpadlem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl jsem mu trošku přidat nafty, sice je to na úkor spotřeby ale zas to pojede lépe snad.:)

Teď ma spotřebu 5,3L/100km samozřejmě na dálku po dálnici. Ujedu na 70l / 1 300km.

Kde přesně se na čerpadle dá nastavit bohatost. Dík MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tím, že máš atmosférický disel přidáním nafty mnoho nedocílíš. Prostě v množství nasátého vzduchu shoří jen tolik nafty, pro kterou je tam kyslík. Zbytek vyletí bez efektu v podobě černýho kouře z vejfuku. V případě TD se nějaký fígle daj dělat, ale taky to nejni nic moc. Se spotřebou si gratuluj. Je to opravdu na spodní hranici. Taky sem se snažil, taky sem docílil naprosto stejný jako ty, ale za cenu naprosto plynulý jízdy, téměř sem nevyužíval turbo a ve městě sem se rozjížděl jak s méblákem. Pokud jezdím normálně, tak je to nějakejch 6l/100km. Pokud opravdu trváš na tom nastavení bohatosti směsi, tak si počkej, až se vrátí Oddie. Ten to tuším ví, ale můj názor je takovej, že bez znalostí a vybavení to akorát rozvrtáš a nebudeš vědět, co pak s tím. Neber to jako posměch nebo něco takovýho. Prostě se zkus poptat tady na fóru, kdo by si to lajznul udělat na vlastním autě a garantuju ti, že nikoho nenajdeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebo se podivej na www.diselpower.cz do diskuzniho fora, jsou tam specialisti na starsi TD bez elektroniky dokazou z VW 1,9 TD dostat az 150 PS prave upravou cerpadla a dalsich veci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO HICS: Dík za radu.

Ja jsem před nedávnem vydal vzduch filtr a dal jsem tam KIT. (konus) takže vduch je Good. Já vím že ty filtry se tu omílaj pořád. Z mé skušenosti to mé 405 udělalo dobře. Má lepší zátah v nižších otáčkách a lépe se nechá vytočit. Čus MAXIM :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkud jsi já se známým opravujem i seřizujem čerpadla.pokud jsi poblíž Nového Jičína.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Mila

nebo se podivej na www.diselpower.cz do diskuzniho fora, jsou tam specialisti na starsi TD bez elektroniky dokazou z VW 1,9 TD dostat az 150 PS prave upravou cerpadla a dalsich veci.

Ovšem auto se pak při akceleraci chová jako oliheň. :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

TO TOMSON: Jestli to bylo na mě tak jsem z Ústí nad Labem.

ČUS MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstřikovací čerpadlo není karburátor, žádný šroub bohatosti směsi nemá. Má akorát seřizování dávky, a do toho bych se nevrtal.

Koukal jsem na to diselpower.cz do diskuzniho fora, kde jsou tam ti specialisti na starší TD motory??? V rychlosti jsem prolétl co se dalo, ale neviděl jsem tam jediný rozumný příspěvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.