Guest PŘEMA Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Čau chlapi mám asi špatný ventil na turbem u 406 2.0 HDI 80 kW a ani nevím na co tam vlastně je? Je celý pochcaný od oleje. Nevíte někdo na co tam vlastně je a kolik stojí? Dík za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Který díl přesně myslíš? Mně například kape olej z takové plastové součástky připojené na horní hadici od mezichladiče stlačeného vzduchu. Je umístěn kousek nad motorem na pravé straně a olej kape do malé prohlubni v motoru a když to přeteče, tak teče dolů k olejové vaně. Tak pokud je to to stejné, tak mi v servisu řekli, že je to normální a zatím se s tím nemusí nic dělat (jinak to stejné mi řekli i když měnili olej prolínající mezichladič stlačeného vzduchu). Potom jsou tři jakési regulátory tlaku vzadu za motorem upevněné na stěně mezi motorem a kabinou. Ty jsou taky trochu mastné, ale olej z nich přímo nekape. Asi to chce vysledovat jak moc toho oleje uniká a třeba to ještě vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 2. květen 2007 Sdílet Odesláno 2. květen 2007 Původně zaslal: Leo Který díl přesně myslíš? Mně například kape olej z takové plastové součástky připojené na horní hadici od mezichladiče stlačeného vzduchu. Je umístěn kousek nad motorem na pravé straně a olej kape do malé prohlubni v motoru a když to přeteče, tak teče dolů k olejové vaně. Tak pokud je to to stejné, tak mi v servisu řekli, že je to normální a zatím se s tím nemusí nic dělat (jinak to stejné mi řekli i když měnili olej prolínající mezichladič stlačeného vzduchu). Potom jsou tři jakési regulátory tlaku vzadu za motorem upevněné na stěně mezi motorem a kabinou. Ty jsou taky trochu mastné, ale olej z nich přímo nekape. Asi to chce vysledovat jak moc toho oleje uniká a třeba to ještě vydrží. Je to přímo nad výfukovým potrubím a je to přímo spojeno s hadicí do mezichladiče,je kousek za plastovým krytem motoru v vzadu,jako kdyby v ose s nalevacím otvorem na olej. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Tak jsem to vyfotil. Olej kape z toho, co je v kroužku, ale nevím zda je to to co myslíš. Asi až nebudu mít co dělat, tak se to pokusím sehnat a vyměnit (pokud to nepůjde nějak rozebrat a utěsnit). Momentálně je to u mne hlavní zdroj znečištění motoru od oleje. Dej vědět, jak jsi pokročil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PŘEMA Odesláno 4. květen 2007 Sdílet Odesláno 4. květen 2007 Původně zaslal: Leo Tak jsem to vyfotil. Olej kape z toho, co je v kroužku, ale nevím zda je to to co myslíš. Asi až nebudu mít co dělat, tak se to pokusím sehnat a vyměnit (pokud to nepůjde nějak rozebrat a utěsnit). Momentálně je to u mne hlavní zdroj znečištění motoru od oleje. Dej vědět, jak jsi pokročil. Dík za odpověd ale já myslím ten ventil nebo klapka přímo nad turbem nad výfukovým potrubím u stěny ke kabině.:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.