Sign in to follow this  
Followers 0
honzaxxiii

chcípání motoru

10 posts in this topic

Zdarec. Potřeboval bych prosím poradit. Mám peugeot 405 GRD. A mám takovej problém. Auto normálně nastartuju, ale po chvíli (100m - 2km) to prostě chcípne, někdy nárazově někdy postupně upadá výkon. Znovu nastartuju a šlape jak hodinky. Napadl mě zanesenej palivovej filtr, ale po jeho výměně + výměně hadic, se nezměnilo vůbec nic. Tak nevím

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dělá to jen za studena nebo je mu to jedno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som tiez problem so chcipanim motoru ale na 205 GTi a robil to "studenak" na relatku na palivove cerpadlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen když delší dobu stojí. Jak se rozjede je vše OK. A pokaždé jen jednou, ale někdy vůbec. Jo a po tom co chcípne tak těžce startuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Padá nafta, někde je nějaká netěsnost.

Je to přesně tak jak říká Oddie. Naše 405 to taky dělala, po nastartování a ujetí 100m chcípla a pak při dalším startu jsem musel točit zhruba 10s než se konečně rozběhla (nejdřív točí startér motorem, pak začne motor škytat jako když dochází palivo a paj se chytne a jede). Chce to projít přívodní palivový hadice a zkontrolovat těsnost spojů. U mě stačilo dotáhnout eskapásku u naftovýho filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus se podívat na sítko v nádrži,kdysi jem měl podobný problém.:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak je to vcajku chlapi. Po výměně palivového filtru, hadic a prohlídce a utěsnění celého přívodu paliva chcípání nepřestalo. Nebudu to natahovat ale postupně jsme přišli na to, že byl vadnej předehřev nafty!!!!!!!!!!. Výměna za starší a Pežotek šlape jako hodinky. :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: honzaxxiii

Tak je to vcajku chlapi. Po výměně palivového filtru, hadic a prohlídce a utěsnění celého přívodu paliva chcípání nepřestalo. Nebudu to natahovat ale postupně jsme přišli na to, že byl vadnej předehřev nafty!!!!!!!!!!. Výměna za starší a Pežotek šlape jako hodinky. :potlesk

Gratuluji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já taky. Typkovi co to dal dohromady. Pry se s tím u osobáku ještě nesetkal. No +- 400 000km dá zabrat jakýkoli součásti auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.