vinorak Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Nevíte někdo kde je na motor TU umístěný spínač na teplotu vody? myslim ten co se při 110 stupních sepne a rozsvítí se kontrolka vysoké teploty. nějak ho nemůžu najít.. dík za odpovědi:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 No nevím přesně jakou máš palubku a budíky, některý modely maj ukazatel na teplotu vody a některý jen tu kontrolku. Ale čidla na vodu jsou před rozdělovačem směrem ke chladiči, jsou tam dvě, jedno je na ručičkovej ukazatel teploty vody na palubní desce, druhý je přesně u vývodu teplý vody z motoru a je pro řidící jednotku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 2. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2007 no mám tu se 4 budíkama z Xs a je tam normálně teploměr, ten má čidlo u termostatu. To druhý čidlo je pro řj ale kde je ten spínač na červenou kontrolku to nevim. je možný že to čidlo k řj obsahuje oboje? nejsem si jistej kolik tam je drátů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 2. květen 2007 Sdílet Odesláno 2. květen 2007 Dráty jsou u obou čidel myslím dva. A je to tak jak říkáš, jedno z těch čidel bude udávat hodnotu teploty vody (buď pro budík nebo ŘJ) a zároveň při určitý hodnotě sepne i kontrolku v palubce. Já osobně bych řekl, že je to to čidlo pro budík, který je u termostatu. Speciální samostatný čidlo jenom pro tu kontrolku tam není. Podobný je to u modelů GTI, maj čidlo na teplotu oleje (pro budík v palubce), ale spešl čidlo pro kontrolku vysoký teploty oleje ne, takže to oboje bude zajišťovat to jedno čidlo na teplotu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 3. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Tak už mi to je jasný, protože teploměr je zapojenej na čidlo u termostatu a de tam jenom jeden drát, takže to bude to druhý doufám;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 3. květen 2007 Sdílet Odesláno 3. květen 2007 Původně zaslal: vinorak Tak už mi to je jasný, protože teploměr je zapojenej na čidlo u termostatu a de tam jenom jeden drát, takže to bude to druhý doufám;) Nee, to že z něj vede jenom jeden drát ještě nic neznamená. Čidlo na teplotu je dělaný tak, že se změnou teploty se mění zároveň vnitřní odpor čidla. Tudíž každý čidlo tohoto druhu má dva vývody. Jenom záleží, jestli ty dva vývody jsou z čidla vyvedený: -buď pomocí 2 drátů (odpor se změří mezi nima) -nebo pomocí jednoho drátu a ten druhej je kovový tělo čidla, tím pádem vlastně kostra auta (odpor se změří mezi kostrou auta a tím jedním vyvedeným drátem) Jinak pokud nutně potřebuješ vědět, který z těch čidel to je, tak ti to můžu do konce tejdne zjistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 3. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2007 jo to by si byl hodnej. Ale zas tak nutně to vědět nepotřebuju tak až se ti bude chtít jo a to stim odporem vim. náhodou mám maturitu z slaboproudé elektriky:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 6. květen 2007 Sdílet Odesláno 6. květen 2007 Tak jsem na to koukal a nic jsem nezjistil . Před startem se mi ta kontrolka rozsvítí, jako že tam je:D, ale po startu jí nemůžu ničím rozsvítit. Zkoušel jsem i vzít čidla z jinýho motoru ( ty dvě z termostatu a ještě čidlo na teplotu bloku motoru, který je kousek od těch dvou) a vařit je v rychlovarce, ale nic. Možná byla nízká teplota, protože rychlovarka má tak max 100 stupňů (ukazoval to i budík). Tak vážne nevím. Ještě se zkusím někde mrknout na el. schéma. Třeba nám tu záhadu tady někdo rozlouskne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.