Escaper Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Uz od zacatku co mam P206 vim ze mi jeden ventil klepe, ale znamej (byvalej mechanik) rikal ze to u techto motoru zase tolik nevadi ze se mam na to vykaslat. Pres zimu kdy mam zavrene okna sem nis neslysel ale ted jek jezdim s otevrenyma oknama tak slysim ze po zahrati motoru to klepe celkem dost. Nemate nekdo zkusenosti s opravou, chtel bych pri te prilezitosti udelat i rozvody pripadne sem premyslel o lepsi vacce:aut [upravil dne 30-4-2007 Escaper] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 mel jsem za to, ze ventily klepou vic pri studenem motoru:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 27. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2007 no tak nevim co to je ale az se motor ohreje tak je to slyset vic, ja myslim ze to bude tim ze se zahraje olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ohryy Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Pri studenem motoru je hustej olej,to znamena,ze pokud neni ten hydrostel uplne v hejzlu,tak dokud se olej nezahreje a nezridne,tak by nemel klepat. resim ten samej problem u me 306,nebral bych to na lehkou vahu,muze se podpalit ventil,tak jak se to stalo mozna me... ted o vikendu to musim rozdelat a skouknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 27. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Ohryy: hydrostel??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ohryy Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Co tim myslys hydrostel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falken Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 U 1,4 zadny hydroštely na ventilech nejsou:potlesk A k tomu klepání: Nevěřil bych tomu že jsou to ventily. Mě to u 306 1,4 taky klepe. Hlavně když mam tak čtvrt plynu a nejvíc na dvojku. Někdy to slyšim dost a někdy vubec. Už jsme mockrát zkoumali co to je ale marně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 27. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Dival sem se aji na rozvodovej remen a taky nic. Ale jak rika Falken, poradne sem poslouchal odkud ten zvuk je a ze by to byly primo ventily si nemyslim, klepe to nekde jakoby za tím. Je pravda ze na dvojku nejvic a trena kdyz jedu vedle nejake zdi tak to slysim na jakejkoli rychlostni stupen a kdyz seslapnu plyn aby byl motor v zaberu je to dost silnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ohryy Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 u meho 2,0 jsou to jednoznačně hydroštely.. ale ozývá se mi tam i nepatrné pleskání, od jednoho valce,ze zadu,jakoby od svodu,takže zitra jde hlava dolu... vypadá to na podpálený ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 Klepe vám to i na neutrál když vytočíte motor nebo jen v tahu resp. akceleraci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 27. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. duben 2007 klepe to porad a podle zatizeni se meni intenzita jinak by to bylo neco v prevodovce ale tohle je poravdu zalezitost motoru. Nevim co by tam mohlo klepat kdyz ventily to pravdepodobne nebudou. Mohlo by to byt lozisko u te paky co tlaci ventil? (ted nevim jak se ta packa jmenuje) tam je lozisko na vacce to by mohlo byt treba pridrene ale to nevysvetlije vyssi intenzitu pri zatizeni. Nebo to muze byt nekde nejaka netesnost. Myslim ze mi motor trochu vic zere olej nez by mel. Fakt nevim co by to mohlo byt. Tata je byvalej automechanik a taky nevim co by to mohlo byt, sice delal S120 ale na tom motoru po mechanicke strance toho neni zase tolik rozdilnyho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 30. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2007 uz jsem premyslel o propalenem ventilu ale netusim jestli to jde nejak zjistet bez sundani hlavy (do toho se mi moc nechce) to uz sam neudelam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 30. duben 2007 Sdílet Odesláno 30. duben 2007 Mě totiž též něco klepe. Je to slyšet spíš z právé strany před spolujezdcem mezi 2500 a 3500 otáčky a pouze při silnější akceleraci a když je motor zahřátý. Na neutrál když motor vytočím popř. při konstantní rychlosti v rozmezí těchto otáček není nic slyšet. Mam špatný kat tak možná to děla on, ale je to slyšet z motorového prostoru. Ještě možná špatné ložisko na některé z kladek. Rozvody mam ale dělaný včetně kladek. Klínový řemen ne. [upravil dne 30.4.07 MPavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 30. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2007 no o rozvodech jsem uz premyslel protze me to taky dela na prave strane v motorovem prostoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 Má P206 1,4i hydraulické ventily?Pokud ano,proč jsem někde četl,že by se měli seřizovat,když se udajně hydro se nešteluje?Už ale nevím kde jsem to četl,bylo to v nějakém časopise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 Původně zaslal: Escaper no o rozvodech jsem uz premyslel protze me to taky dela na prave strane v motorovem prostoru Pokud má motor hydroštely a začnou klepat, je to na jejich výměnu, pokud je nemá, musí se seřizovat ventily a je to na jejich seřízení. Něco nejasného ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmil Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 A má tedy P206 hydroštely? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 1. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2007 no asi ma hydrostely, protoze se tam ventily nastavuji automaticky preci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 Hydroštely se dají i repasovat. Rozdělá se, dá novej vnitřek, natlakuje. Nedělá to kde kdo, protože dostat se dovnitř, je pěkný opruz a někdy taky hydroštel praskne. Cenově to vychází méně než polovina ceny nových. Většinou chodí bez problémů. Pokud se leze do motoru a po složení začne klepat, tak prvních 50 km ukáže, jestli se musí vyhodit, nebo si sednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 1. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2007 A nevite nahodou kdo u olomouce to umi udelat dobre, at uz vymenu nebo repas? Samozrejme artcom v olomouci ale ten nemyslim. Nevite nekdo co stoji hydrostely na tento motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.