Escaper

Klepou ventily P206 - asi ne ventily ale neco jineho

42 posts in this topic

Uz od zacatku co mam P206 vim ze mi jeden ventil klepe, ale znamej (byvalej mechanik) rikal ze to u techto motoru zase tolik nevadi ze se mam na to vykaslat. Pres zimu kdy mam zavrene okna sem nis neslysel ale ted jek jezdim s otevrenyma oknama tak slysim ze po zahrati motoru to klepe celkem dost. Nemate nekdo zkusenosti s opravou, chtel bych pri te prilezitosti udelat i rozvody pripadne sem premyslel o lepsi vacce:aut

[upravil dne 30-4-2007 Escaper]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak nevim co to je :roll

ale az se motor ohreje tak je to slyset vic, ja myslim ze to bude tim ze se zahraje olej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri studenem motoru je hustej olej,to znamena,ze pokud neni ten hydrostel uplne v hejzlu,tak dokud se olej nezahreje a nezridne,tak by nemel klepat. resim ten samej problem u me 306,nebral bych to na lehkou vahu,muze se podpalit ventil,tak jak se to stalo mozna me... ted o vikendu to musim rozdelat a skouknout

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 1,4 zadny hydroštely na ventilech nejsou:potlesk A k tomu klepání: Nevěřil bych tomu že jsou to ventily. Mě to u 306 1,4 taky klepe. Hlavně když mam tak čtvrt plynu a nejvíc na dvojku. Někdy to slyšim dost a někdy vubec. Už jsme mockrát zkoumali co to je ale marně.:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dival sem se aji na rozvodovej remen a taky nic. Ale jak rika Falken, poradne sem poslouchal odkud ten zvuk je a ze by to byly primo ventily si nemyslim, klepe to nekde jakoby za tím. Je pravda ze na dvojku nejvic a trena kdyz jedu vedle nejake zdi tak to slysim na jakejkoli rychlostni stupen a kdyz seslapnu plyn aby byl motor v zaberu je to dost silnejsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

u meho 2,0 jsou to jednoznačně hydroštely.. ale ozývá se mi tam i nepatrné pleskání, od jednoho valce,ze zadu,jakoby od svodu,takže zitra jde hlava dolu... vypadá to na podpálený ventil

Share this post


Link to post
Share on other sites

klepe to porad a podle zatizeni se meni intenzita jinak by to bylo neco v prevodovce ale tohle je poravdu zalezitost motoru. Nevim co by tam mohlo klepat kdyz ventily to pravdepodobne nebudou.

Mohlo by to byt lozisko u te paky co tlaci ventil? (ted nevim jak se ta packa jmenuje) tam je lozisko na vacce to by mohlo byt treba pridrene ale to nevysvetlije vyssi intenzitu pri zatizeni.

Nebo to muze byt nekde nejaka netesnost. Myslim ze mi motor trochu vic zere olej nez by mel.:bojim

Fakt nevim co by to mohlo byt. Tata je byvalej automechanik a taky nevim co by to mohlo byt, sice delal S120 ale na tom motoru po mechanicke strance toho neni zase tolik rozdilnyho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uz jsem premyslel o propalenem ventilu ale netusim jestli to jde nejak zjistet bez sundani hlavy (do toho se mi moc nechce) to uz sam neudelam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě totiž též něco klepe. Je to slyšet spíš z právé strany před spolujezdcem mezi 2500 a 3500 otáčky a pouze při silnější akceleraci a když je motor zahřátý. Na neutrál když motor vytočím popř. při konstantní rychlosti v rozmezí těchto otáček není nic slyšet. Mam špatný kat tak možná to děla on, ale je to slyšet z motorového prostoru. Ještě možná špatné ložisko na některé z kladek. Rozvody mam ale dělaný včetně kladek. Klínový řemen ne.

[upravil dne 30.4.07 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no o rozvodech jsem uz premyslel protze me to taky dela na prave strane v motorovem prostoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má P206 1,4i hydraulické ventily?Pokud ano,proč jsem někde četl,že by se měli seřizovat,když se udajně hydro se nešteluje?Už ale nevím kde jsem to četl,bylo to v nějakém časopise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Escaper

no o rozvodech jsem uz premyslel protze me to taky dela na prave strane v motorovem prostoru

Pokud má motor hydroštely a začnou klepat, je to na jejich výměnu, pokud je nemá, musí se seřizovat ventily a je to na jejich seřízení. Něco nejasného ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no asi ma hydrostely, protoze se tam ventily nastavuji automaticky preci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hydroštely se dají i repasovat. Rozdělá se, dá novej vnitřek, natlakuje. Nedělá to kde kdo, protože dostat se dovnitř, je pěkný opruz a někdy taky hydroštel praskne. Cenově to vychází méně než polovina ceny nových. Většinou chodí bez problémů.

Pokud se leze do motoru a po složení začne klepat, tak prvních 50 km ukáže, jestli se musí vyhodit, nebo si sednou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nevite nahodou kdo u olomouce to umi udelat dobre, at uz vymenu nebo repas? Samozrejme artcom v olomouci ale ten nemyslim.

Nevite nekdo co stoji hydrostely na tento motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.