Sign in to follow this  
Followers 0
robozv

netesnost motora

5 posts in this topic

rozhodujem sa pre kupu P307 1,4 65kw rok 10/2004 48 000km bol som s tym v servise na kontrolu a zistili ze slzý olej spod tesnenia spod hlavy ze je tam olejový kanálik aktorý je blízko tesnenia a ze je to od toho. To slzenie neni tecenie a neroby to mlaky. Bolo to predvádzacie vozidlo.Vraveli ze ked sa vymeni tesnenie ze by to malo byt v poriadku zevraj tato vec je u tohoto typu motora časté a ze ked to niekomu menili nikto neprisiel na reklamacku (toto mi povedali v autorizovanom servise PEUGEOT). Rozhodujem sa pre kupu tohoto auta a nechcem urobyt chybu neni to lacna zalezitost . Preto by som sa chcel s prozbou obratit na vase postrehy.

> Chcel by som vediet ci po vymene tesnenia to bude OK alebo tato vec sa da ocakavat aj do buducna ( ci to bude robyt pravidelne po xxx km)

> a ci to neni nejaky zavazny zasah do motora ktory by mohol do buducna robyt sarapatu po slovensky povedane posere cely motor.

>

> to by malo byt asi tak v skratke vsetko rad by som keby ste mi napisali vas nazor co s tym alebo "hladat dalej P307" a tento nechat tak

>

> bol by som Vám zaviazany

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se to u 1,4 306 stalo taky ale mě už to pak teklo dost. Tak jsem to taky zjištoval a bylo mi řečeno že u meho motoru se tahle závada stává. Těsnění jsem vyměnil a zatim je to dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den

Tato závada se u těchto motorů bohužel objevila.

Jednalo se o první motory 1,4 noké koncepce tedy motor ET3J4

Vše ale vyřeší výměna těsnění pod hlavou.Do budoucna se tato závada již nebude opakovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ďakujem Vám za postrech pred kúpou P307 som bol pozriet 4 autá a vsetkým to tieklo no nakoniec som kupil rocne kde to este netecie (neslzí) no dufam ze ani nebude a ak ano dufam ze to bude do roka lebo mam nan este rok zaruku. Kupoval som rocne. Este raz dakujem Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Domanský-Tipta

Dobrý den

Tato závada se u těchto motorů bohužel objevila.

Jednalo se o první motory 1,4 noké koncepce tedy motor ET3J4

Vše ale vyřeší výměna těsnění pod hlavou.Do budoucna se tato závada již nebude opakovat.

Mal by som na Vás ešte jednu otázku ako som už hore spomínal kúpil som ročné auto 6/2006 a konzultoval som to s jedným technikom. Vy ste spomínali že sa to vyskitlo u prvých modelov čiže oni sa začali vyrábať tie 16V myslím od roku 2004 a tie čo sme boli pozrieť boli všetky ročník 2004 mali najazdené 48 000, 61 000, a 28 000km. My máme ročník 2006 21 700 km a ešte to neslzí bolo mi povedané že keď to ešte nezačalo tak to už nezačne je to pravda? možete mi na toto dať odpoveď? a myslíte že tento ročník to už má vychytané? bol by som rád za Vašu odpovď človek by chcel vedieť čo ho može postihnúť. Ďakujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.