Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

EGR a podtlakove ventily 80kW


buml

Recommended Posts

Chtel bych se zeptat, jak mate usporadane egr ventily na prepazce motoru. Jsou tam 3 a podle Laseru jsou dva stejny a jeden jinej. Treti stejnej ma bejt u filtru vzduchu, ale ja mam na liste vsechny stejny a ten jinej u filtru.

Resim to z duvodu divneho chovani turba, jestli je nakej jouda prede mnou neprehodil.

[upravil dne 3/6/07 buml]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

Chtel bych se zeptat, jak mate usporadane egr ventily na prepazce motoru. Jsou tam 3 a podle Laseru jsou dva stejny a jeden jinej. Treti stejnej ma bejt u filtru vzduchu, ale ja mam na liste vsechny stejny a ten jinej u filtru.

Resim to z duvodu divneho chovani turba, jestli je nakej jouda prede mnou neprehodil.

Prvý ventil (v smere jazdy) ovláda turbo.

Druhý ventil ovláda ventil EGR (ten je odlišný od ostatných troch).

Tretí ovláda klapku EGR.

Štvrtý, ktorý je pri vzduchovom filtri ovláda obtokový ventil.

:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

neni nekdo, kdo by vedel BOSCH cisla jednotlivych ventilu, mam totiz takove podezreni, ze mi tam nekdo loupnul drzak s ventilama z 2.2 fap tam jsou vsechny stejny?

peugeot je znaci kodem 1628HC vac solenoid

ale ten ja mam mit jen jeden a

1628LQ electro valve mam mit 3x

coz by odpovidalo presne tomu ventilu na filtru a prohozenymu drzaku se trema ostatnima

Na netu jsem nikde prevod kodu nenasel :(

kody tech trech:

vrchni cislo: 9628971180

spodni cislo: 0928400309

kod toho samostatneho:

vrchni cislo: 9635704380

spodni cislo: 0928400414

[upravil dne 3/6/07 buml]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem to dnes konecne cele rozdelal a potreboval bych, zda li by byl nekdo kdo ma HDi s motorem DW10TD EEC2000 nebo DW10ATED a ochoten se podivat do motoroveho prostoru na prepazku mezi motorem a kabinou, uprostred pod velkym svazkem kabelu jsou dva a u FAP tri selenoid ventily. tak z toho ktery jde na EGR ventil (je na plechu v prostredni pozici) opsat cislo a dat ho na web

zde prikladam obrazky kde onen ventilm je pod cislem 7

DW10TD EEC2000

dw10td_eec2000.jpeg

DW10ATED

dw10ated.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: buml

tak sem to dnes konecne cele rozdelal a potreboval bych, zda li by byl nekdo kdo ma HDi s motorem DW10TD EEC2000 nebo DW10ATED a ochoten se podivat do motoroveho prostoru na prepazku mezi motorem a kabinou, uprostred pod velkym svazkem kabelu jsou dva a u FAP tri selenoid ventily. tak z toho ktery jde na EGR ventil (je na plechu v prostredni pozici) opsat cislo a dat ho na web

zde prikladam obrazky kde onen ventilm je pod cislem 7

DW10TD EEC2000

dw10td_eec2000.jpeg

DW10ATED

dw10ated.jpeg

No ještě, že jsem byl tak ochoten...:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...