Sign in to follow this  
Followers 0
buml

EGR a podtlakove ventily 80kW

9 posts in this topic

Chtel bych se zeptat, jak mate usporadane egr ventily na prepazce motoru. Jsou tam 3 a podle Laseru jsou dva stejny a jeden jinej. Treti stejnej ma bejt u filtru vzduchu, ale ja mam na liste vsechny stejny a ten jinej u filtru.

Resim to z duvodu divneho chovani turba, jestli je nakej jouda prede mnou neprehodil.

[upravil dne 3/6/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

Chtel bych se zeptat, jak mate usporadane egr ventily na prepazce motoru. Jsou tam 3 a podle Laseru jsou dva stejny a jeden jinej. Treti stejnej ma bejt u filtru vzduchu, ale ja mam na liste vsechny stejny a ten jinej u filtru.

Resim to z duvodu divneho chovani turba, jestli je nakej jouda prede mnou neprehodil.

Prvý ventil (v smere jazdy) ovláda turbo.

Druhý ventil ovláda ventil EGR (ten je odlišný od ostatných troch).

Tretí ovláda klapku EGR.

Štvrtý, ktorý je pri vzduchovom filtri ovláda obtokový ventil.

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toto poradie som písal pre 79kW motor 2.0 HDi RHS s FAP filtrom...

Pri 81kW 2.0 HDi RHZ bez FAP filtra záleží, s akou normou je vyrobený, buď EEC95 alebo EEC2000. Pri prvej sú dva ventily, pri druhej tri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neni nekdo, kdo by vedel BOSCH cisla jednotlivych ventilu, mam totiz takove podezreni, ze mi tam nekdo loupnul drzak s ventilama z 2.2 fap tam jsou vsechny stejny?

peugeot je znaci kodem 1628HC vac solenoid

ale ten ja mam mit jen jeden a

1628LQ electro valve mam mit 3x

coz by odpovidalo presne tomu ventilu na filtru a prohozenymu drzaku se trema ostatnima

Na netu jsem nikde prevod kodu nenasel :(

kody tech trech:

vrchni cislo: 9628971180

spodni cislo: 0928400309

kod toho samostatneho:

vrchni cislo: 9635704380

spodni cislo: 0928400414

[upravil dne 3/6/07 buml]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak sem to dnes konecne cele rozdelal a potreboval bych, zda li by byl nekdo kdo ma HDi s motorem DW10TD EEC2000 nebo DW10ATED a ochoten se podivat do motoroveho prostoru na prepazku mezi motorem a kabinou, uprostred pod velkym svazkem kabelu jsou dva a u FAP tri selenoid ventily. tak z toho ktery jde na EGR ventil (je na plechu v prostredni pozici) opsat cislo a dat ho na web

zde prikladam obrazky kde onen ventilm je pod cislem 7

DW10TD EEC2000

dw10td_eec2000.jpeg

DW10ATED

dw10ated.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

tak sem to dnes konecne cele rozdelal a potreboval bych, zda li by byl nekdo kdo ma HDi s motorem DW10TD EEC2000 nebo DW10ATED a ochoten se podivat do motoroveho prostoru na prepazku mezi motorem a kabinou, uprostred pod velkym svazkem kabelu jsou dva a u FAP tri selenoid ventily. tak z toho ktery jde na EGR ventil (je na plechu v prostredni pozici) opsat cislo a dat ho na web

zde prikladam obrazky kde onen ventilm je pod cislem 7

DW10TD EEC2000

dw10td_eec2000.jpeg

DW10ATED

dw10ated.jpeg

No ještě, že jsem byl tak ochoten...:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ano, ano musim te vychvalovat vpravo i vlevo, ale z tech ventilu vubec moudrej nejsem:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.