GibonArt.com

306ka šíleně hulí

11 posts in this topic

Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: GibonArt.com

Ahoj lidičky, mám 306ku 2.0 HDi po kompletní údržbě (výměna všech filtru, kapalin, oleje, pročištění váhy vzduchu, ale ta mrcha hulí jako fabrika. Nejvíce na stupně 1,2,3 mezi 1200-3200 ot/min. Jsem z toho zoufalej. Doufam, že to nebudou vstřiky, protože mi bylo řečeno že oprava vstřiků u Peugeotu (řeší to výměnou) vyjde na 60 tisíc. No nejsem blázen. A nemohu ani sehnat nějaký fajn lidi, co umí udělat diagnostiku. Nevíte někdo možnou příčinu prosím??? Díky

No pokud to má souvyslost s tou váhou, vyjde tě to nejlevněji. Vada střiku by se projevovala i lehkým klepáním, když říkáš "šíleně hulí". Taky je možnost nedostatečný tlak turba. Nevylomil si jeden plíšek ze senzoru množství?

Váha je spotřební zboží, tudíž většinou ani neměříme, jen se vymění a pak se tam buď nechá,nebo se řekne,že tím to není.

Halvně jsou stejné, takže není problém to přehodit za minutu na parkovišti na zkoušku z jiného auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošel jsem anabází předvstřik - vstřiky - čerpadlo a pomohlo odpojení (zaslepení) egr ventilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz solicham plyn tak to nehuli jen kdyz slapnu... vahu mam jako ze skatulky cistonkou... auto vubec nema vykon... turbo mi zacina az kdyz cloveka nebavi mackat pedal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: GibonArt.com

kdyz solicham plyn tak to nehuli jen kdyz slapnu... vahu mam jako ze skatulky cistonkou... auto vubec nema vykon... turbo mi zacina az kdyz cloveka nebavi mackat pedal

že je čistá, neznamená, že je funkční. Tohle vypadá na tu váhu, nebo hadičku od ovládání turba. Že hulí pak není vstřikem, ale tím, že tam nejde dost vzduchu na množství paliva. HDi e 306 nemá senzor tlaku turba, takže vychází z údaje váhy vzduchu a předpokládaném tlaku turba podle natavení solenoid ventilu. Jeho funkci si kontroluje před startem podle odporu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom....

Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

DW10TD v 306-ke nemá turbo ovládané solenoidným ventilom....

Ak to riadne dymí problém by som skôr videl v ovládaní ventilu EGR (poprípade klapky EGR) solenoidnými ventilmi keďže píše že mu to robí len do 3200 ot/min nakoľko funkcia EGR je nad 3000 ot/min neaktívna....

takže podle tebe jsou tam oba solenoidy jen na ovládání EGR ventilu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom.

Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo).

66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: hnusoba

Jeden solenoidny ventil je na ovladanie ventilu EGR a druhy na ovladanie klapky EGR...

tak moje zkušenosti i schema říkají něco jiého. Kromě toho pokud odpojíš ten druhej, jednotka hlásí "chyba regulace turba", kdežto u prvního hlásí "chyba ovládání EGR".

Taky mi vysvětli, proč silnější HDi nemá 3, ale stále dva solenoidy.

Aké silnejšie? V 306-ke je len 66kW 2.0 HDi DW10TD RHY (s jedným alebo dvoma solenoidnými ventilmi, záleží na norme, EEC95 má jeden ktorý ovláda ventil EGR, EEC2000 má dva, jeden ovláda ventil EGR a druhý klapku EGR). Turbo nie je ovládané žiadnym ventilom.

Možno si to mýliš so 406-kou, 2.0 HDi 80kW DW10ATED RHZ kde je turbo ovládané solenoidným ventilom. Tam sú buď dva ventily, jeden ovláda len ventil EGR a druhý turbo (to platí pre normu EEC95). V 80kW motoroch s novou normou EEC2000 sú tri ventily (jeden pre ventil EGR, druhý pre klapku EGR a tretí pre turbo).

66kW motor Ti nemôže vypísať chybu regulácie turba keďže ten nemá ani snímač tlaku turba, ten má až 80kW HDi.

Jistě, že ne v 306, ale 306 skutečně vypisuje chybu regulace turba, když e špatný druhý ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.