upper9 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 zdravím mám dotaz. vcera jsem si nalejval naftu z kanystru do nadrze. nalil jsem ji uplne plnou az mi trosku vyteklo z hrdla.asi po 10 minutach jsem si vsiml ze mi pod autem kape nafta a dela se tam skvrna. rikal jsem si ze sem ji asi prelil moc a odjel jsem z garaze abych ji vic nezasral a jel jsem to projet abych trochu nafty spotreboval. po asi 30 min. jizde se se vratil a vse ok nechal sem auto stat cca hodku a pod autem ani kapka. muj dotaz je jestli ma teda nadrz nejaky prepad neco podobneho jako je u vany nebo co se stalo ze mi to dole kapalo ?? diky mejte se vscihni fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Není tam přepad, ale máš zřejmě špatné těsnění okolo palivového čerpadla. Měl jsem na své 106ce stejný problém. Ve čtvrtek jsem těšnění vymenil a je po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Alespoň na 106ce to vypadá asi takhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: Lenny1984 Není tam přepad, ale máš zřejmě špatné těsnění okolo palivového čerpadla. Měl jsem na své 106ce stejný problém. Ve čtvrtek jsem těšnění vymenil a je po problému. takze kdyz budu tankovat do plne u benzinky a hadice my vycvakne pak bych nemel mit problem ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Tobě se jedná zřejmě o položku č.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Nejsem si jistej. Stoprocentní řešení je nebrat plnou. To těsnění mi v ic-wetu stálo asi 80 korun a výměna byla asi tak 20 minut. Neváhal bych a měnil. Je to přeci jen jistota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: Lenny1984 Nejsem si jistej. Stoprocentní řešení je nebrat plnou. To těsnění mi v ic-wetu stálo asi 80 korun a výměna byla asi tak 20 minut. Neváhal bych a měnil. Je to přeci jen jistota. ok zkusim jeste az budu priste tankovat nabrat do plne jestli to jeste bude delat a pak tam kdyz tak zajedu, jo sem si vsiml az ted takze zdravim plzenaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 sis to menil sam ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: upper9 sis to menil sam ? jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: vector Původně zaslal: upper9 sis to menil sam ? jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně. takze mam bejt v klidu adal to neresit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Taky možnost, ale nesmíš tankovat do plný. Jinak ti to poteče znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Jo. Měnil jsem to sám. je to celkem jednoduchý. Jsou tam dvě hadice, které musíš odpojit jako první. pak odpojíš konektor, který do toho vede. Potom už jenom povolíš tu velkou matici (možná bude zapotřebí trocha násilí) a pak už jen vytáhneš to čerpadlo a vyměníš ten gumový kroužek. Pak to dáš dohromady a měl bys mít pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Jediný přepad kterou mají nádrže, je dírka s hadičkou u víčka nádrže, kudy čerpáš naftu. Novější auta mají ještě nad nádrží kapsu s aktivním uhlím na redukci výparů paliva (ventil v čerpacím hrdle na vyrovnávání tlaku). Pokud doleješ po hrdlo, neměly by z nádrže nic téct. Pokud teče, je někde netěsnost. Pokud teče po nastartování, je možné že nafta co se vrací ze vstřiků je teplejší a mohla by se roztáhnout v nádrži (pak by to působylo efektem že v nádrži nafty přebývá, plus nafta jízdou se napění a pokud je ventil na vyrovnávání tlaku špatě funguje, mohla by se přez něj protlačit vzpěněná nafta, což zvenku bubliny vyprchají a bude to jen potečené, nebo lehce stékat). Já někdy tankuju až vysloveně po hrdlo, ale i přesto mi z přepadu, ani přes zátku nádrže nic neteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Já to taky dělal šroubovákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: upper9 Původně zaslal: vector Původně zaslal: upper9 sis to menil sam ? jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně. takze mam bejt v klidu adal to neresit? Pokud se ti to nestává ani když vezmeš u stojanu do plné, tak není moc co řešit. Když se to tam cpe kanistrem, tak to občas teče všude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: komisar Původně zaslal: Lenny1984 Jo. Měnil jsem to sám. je to celkem jednoduchý. Jsou tam dvě hadice, které musíš odpojit jako první. pak odpojíš konektor, který do toho vede. Potom už jenom povolíš tu velkou matici (možná bude zapotřebí trocha násilí) a pak už jen vytáhneš to čerpadlo a vyměníš ten gumový kroužek. Pak to dáš dohromady a měl bys mít pokoj. plný souhlas akorát lze někdy blbě povolit tu matici já požil dva šroubováky přes sebe.Myslím že tam jsou značky jak to potom dáti zpět u 406 tam byly dvě šipky proti sobě. Záleží hodně na těch polohách šipek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.