Sign in to follow this  
Followers 0
upper9

nádrž

16 posts in this topic

zdravím mám dotaz. vcera jsem si nalejval naftu z kanystru do nadrze. nalil jsem ji uplne plnou az mi trosku vyteklo z hrdla.asi po 10 minutach jsem si vsiml ze mi pod autem kape nafta a dela se tam skvrna. rikal jsem si ze sem ji asi prelil moc a odjel jsem z garaze abych ji vic nezasral a jel jsem to projet abych trochu nafty spotreboval. po asi 30 min. jizde se se vratil a vse ok nechal sem auto stat cca hodku a pod autem ani kapka. muj dotaz je jestli ma teda nadrz nejaky prepad neco podobneho jako je u vany nebo co se stalo ze mi to dole kapalo ?? diky mejte se vscihni fajn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není tam přepad, ale máš zřejmě špatné těsnění okolo palivového čerpadla. Měl jsem na své 106ce stejný problém. Ve čtvrtek jsem těšnění vymenil a je po problému.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lenny1984

Není tam přepad, ale máš zřejmě špatné těsnění okolo palivového čerpadla. Měl jsem na své 106ce stejný problém. Ve čtvrtek jsem těšnění vymenil a je po problému.

takze kdyz budu tankovat do plne u benzinky a hadice my vycvakne pak bych nemel mit problem ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem si jistej. Stoprocentní řešení je nebrat plnou. To těsnění mi v ic-wetu stálo asi 80 korun a výměna byla asi tak 20 minut. Neváhal bych a měnil. Je to přeci jen jistota.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lenny1984

Nejsem si jistej. Stoprocentní řešení je nebrat plnou. To těsnění mi v ic-wetu stálo asi 80 korun a výměna byla asi tak 20 minut. Neváhal bych a měnil. Je to přeci jen jistota.

ok zkusim jeste az budu priste tankovat nabrat do plne jestli to jeste bude delat a pak tam kdyz tak zajedu, jo sem si vsiml az ted takze zdravim plzenaka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

sis to menil sam ?

jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: upper9

sis to menil sam ?

jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně.

takze mam bejt v klidu adal to neresit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo. Měnil jsem to sám. je to celkem jednoduchý. Jsou tam dvě hadice, které musíš odpojit jako první. pak odpojíš konektor, který do toho vede. Potom už jenom povolíš tu velkou matici (možná bude zapotřebí trocha násilí) a pak už jen vytáhneš to čerpadlo a vyměníš ten gumový kroužek. Pak to dáš dohromady a měl bys mít pokoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jediný přepad kterou mají nádrže, je dírka s hadičkou u víčka nádrže, kudy čerpáš naftu. Novější auta mají ještě nad nádrží kapsu s aktivním uhlím na redukci výparů paliva (ventil v čerpacím hrdle na vyrovnávání tlaku). Pokud doleješ po hrdlo, neměly by z nádrže nic téct. Pokud teče, je někde netěsnost. Pokud teče po nastartování, je možné že nafta co se vrací ze vstřiků je teplejší a mohla by se roztáhnout v nádrži (pak by to působylo efektem že v nádrži nafty přebývá, plus nafta jízdou se napění a pokud je ventil na vyrovnávání tlaku špatě funguje, mohla by se přez něj protlačit vzpěněná nafta, což zvenku bubliny vyprchají a bude to jen potečené, nebo lehce stékat). Já někdy tankuju až vysloveně po hrdlo, ale i přesto mi z přepadu, ani přes zátku nádrže nic neteče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: upper9

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: upper9

sis to menil sam ?

jo to se při "tankování" z kanistru stává. Příště tam toho lej méně.

takze mam bejt v klidu adal to neresit?

Pokud se ti to nestává ani když vezmeš u stojanu do plné, tak není moc co řešit. Když se to tam cpe kanistrem, tak to občas teče všude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

Původně zaslal: Lenny1984

Jo. Měnil jsem to sám. je to celkem jednoduchý. Jsou tam dvě hadice, které musíš odpojit jako první. pak odpojíš konektor, který do toho vede. Potom už jenom povolíš tu velkou matici (možná bude zapotřebí trocha násilí) a pak už jen vytáhneš to čerpadlo a vyměníš ten gumový kroužek. Pak to dáš dohromady a měl bys mít pokoj.

plný souhlas akorát lze někdy blbě povolit tu matici já požil dva šroubováky přes sebe.Myslím že tam jsou značky jak to potom dáti zpět u 406 tam byly dvě šipky proti sobě.

Záleží hodně na těch polohách šipek??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.