Dundee

OT: Zase výfuk

1 post in this topic

Ahojte všichni, zakládám sice nový téma, ale nikde jsem nenašel odpověď na otázky, který si pokládám :( Chtěl bych něco solidního na auto, ale aby to nebyl mega kravál, trochu to vypadalo a třeba i o něco málo líp jelo (zázraky nečekám, jde mi spíš o decentní baryton a vzhled) :)

Ty otázky zní: Jakej je rozdíl mezi laďákem na benziny a diesely? V čem se eventuelně liší?

Rád bych, kdyby se tady vyjádřil i někdo, kdo má se stavbou výfuků nějaký zkušenosti, protože jsem slyšel cosi o rozdílech ve stavbě, nějaký tipy atd.

Takže třeba:

1. U benzína čím víc se nacpe tlumič tou "vatou", tím víc to dělá kravál, kdežto u diesela naopak (kor u turbíny)- je to tak nebo ne?

2. U turboropy zvětšenou průchodností výfuku (absence přepážek např.) hrozí "přetočení" turbíny a její následná destrukce- jak je to možný a co dělat proti tomu, aby se nepřetočila?

3. Benzín a diesel mají výfuk dělaný jiným způsobem (něco jako dvoutakt vs. čtyřtakt)- je to tak nebo ne?

Víc věcí mě teď hned nenapadá, vím, že někdo si jen poťuká na čelo (v lepšim případě), někdo poradí. Díky za odpovědi (i ty negativní :D;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.