Guest sttenny Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 zdárek nevíte někdo na kolik NM se utahuje hlava při výměně těsnění?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 Ake maš auto rok,model....???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 Původně zaslal: MrVain Ake maš auto rok,model....???? No to je fakt, poradiť niekomu niečo keď nevieš viac je dosť blbé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest sttenny Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 no jednou se to snad naučím, jinak díky za snahu, že máte zájem poradit ikdyž to dělám asi jak křižovku:mad: mám 205ku 1.8d z 86roku, vyměnil jsem těsnění pod hlavou a ted mi z vejfuku jde modrej kouř, jinak to jezdí dobře, nežere, olej nebere, ve voleji ani není žádnej bílej sajrajt, no a ještě mi to tlakuje nádržku na vodu, to asi nebude normální?:myslim v čem je chyba prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 A hlavu jsi rovnal ? Ono nestačí jenom vyměnit těsnění, u dieselů to chce rovnou zarovnat i hlavu - protože pak ti to fouká přes tu zkroucenou hlavu rovnou do chladicího okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest sttenny Odesláno 22. duben 2007 Sdílet Odesláno 22. duben 2007 no tu jsem nerovnal, ale měřil jsem ji a má odchylku jen 0,15mm, jen nevím jestli jsem ji dotáhl dostatečně, dotahoval jsem ji na 80Nm, nikde jsem v knížce nenašel utahovací momenty jen samý 90 stupnů do předu 60 zpátky a zase dopředu no hokej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Tak jak jsi to popsal, tak to vypadá, že si to dáš ještě jednou a s orovnáním. A ať tě ani nenapadne cpát tam to THV, co tam máš teď, že má málo najeto! To už jsem taky zažil! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Nemá smysl vymýšlet vlastní postupy. Řiď se servisním manuálem. Výchozí moment na přitažení a otlačení těsnění je daní, pak už jenom případně další poutažení o moment, nebo úhel. A jak tam stojí, podle druhu šroubů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 mas tam 4 druhy šrobov dotiahneš všetky A podla poradia čísel na hlave(foto) A 1, najprv 30Nm 2, potom všetky 60 Nm 3, povoliť o 90 stupnov a dotiahnuť 60Nm 4, nastartovat na 10 min 5, pockat 150 min 6, povoliť o 90 stupnov a dotiahnuť 70Nm B 1, 30 Nm 2, 70 Nm 3, dotiahnuť o 120 stupnov C,D 1, 20 Nm 2, 60 Nm 3, podla typu motora dotiahnuť XUD7/7T/9 o 180 stupnov XUD9TE/F o 220 stupnov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 a este tie sroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.