Sign in to follow this  
Followers 0
Guest sttenny

těsnění

10 posts in this topic

zdárek nevíte někdo na kolik NM se utahuje hlava při výměně těsnění??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MrVain

Ake maš auto rok,model....????

No to je fakt, poradiť niekomu niečo keď nevieš viac je dosť blbé.:myslim:bojim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jednou se to snad naučím, jinak díky za snahu, že máte zájem poradit ikdyž to dělám asi jak křižovku:mad: mám 205ku 1.8d z 86roku, vyměnil jsem těsnění pod hlavou a ted mi z vejfuku jde modrej kouř, jinak to jezdí dobře, nežere, olej nebere, ve voleji ani není žádnej bílej sajrajt, no a ještě mi to tlakuje nádržku na vodu, to asi nebude normální?:myslim:myslim v čem je chyba prosím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A hlavu jsi rovnal ?

Ono nestačí jenom vyměnit těsnění, u dieselů to chce rovnou zarovnat i hlavu - protože pak ti to fouká přes tu zkroucenou hlavu rovnou do chladicího okruhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tu jsem nerovnal, ale měřil jsem ji a má odchylku jen 0,15mm, jen nevím jestli jsem ji dotáhl dostatečně, dotahoval jsem ji na 80Nm, nikde jsem v knížce nenašel utahovací momenty jen samý 90 stupnů do předu 60 zpátky a zase dopředu no hokej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak jsi to popsal, tak to vypadá, že si to dáš ještě jednou a s orovnáním. A ať tě ani nenapadne cpát tam to THV, co tam máš teď, že má málo najeto! To už jsem taky zažil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá smysl vymýšlet vlastní postupy. Řiď se servisním manuálem. Výchozí moment na přitažení a otlačení těsnění je daní, pak už jenom případně další poutažení o moment, nebo úhel.

A jak tam stojí, podle druhu šroubů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas tam 4 druhy šrobov

dotiahneš všetky A podla poradia čísel na hlave(foto)

A

1, najprv 30Nm

2, potom všetky 60 Nm

3, povoliť o 90 stupnov a dotiahnuť 60Nm

4, nastartovat na 10 min

5, pockat 150 min

6, povoliť o 90 stupnov a dotiahnuť 70Nm

B

1, 30 Nm

2, 70 Nm

3, dotiahnuť o 120 stupnov

C,D

1, 20 Nm

2, 60 Nm

3, podla typu motora dotiahnuť

XUD7/7T/9 o 180 stupnov

XUD9TE/F o 220 stupnov

post-0-14109595539777_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.