Sign in to follow this  
Followers 0
Washut

nestartuje 405

19 posts in this topic

mam 405 1.8 95 rok mam ho teprv tyden startoval v pohode ale zniceho nic ani tuk.baterka nova.pri startovani jen zhasne kontrolka baterky a cosi tam cvakne.kontakty sou cisty pojistky taky v poho.kdyz promerim starter tak tam de neco pres dvanact a pri strartovani to spadne tak na jedna.nemuze to neco bklokova?nebo nevite jak zjistit diagnostiku.pri se to da nejak propoji a ukaze to cislo poruchy.jinak su spokkojenej jen bych potreboval nastartovat.jo a kdyz to zduchnu tak to v phode naskoci.poradte prosim.:nevim vim ze uz tady neco takovyho bylo,kdyz propojim kotakty na starteru ta to jen drobatko zajiskri a jinak nic.

[upravil dne 21.4.2007 Washut]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipuju to na starter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když Ti to při roztlačení normálně frčí, tak bych to taky tipnul na starter ... zkus kluky v bazaru ... myslim, ze by mohli nejaky starter mit ... mozna i oddie ...

EDIT: TADY ale koukam, ze je na diesel - bude patrne jiny, nez-li na benzin ... :nevim

[upravil dne 21/4/2007 Neon]

Share this post


Link to post
Share on other sites

i kdyby byl det tak aspon skytne.spis me do neho nejde stava.:myslim a kabely sou dobry sem jeste aj cistil kontakty

[upravil dne 21.4.2007 Washut]

Share this post


Link to post
Share on other sites

skús to spojiť nakrátko kúskom drôtu na štartéri na cievke, ak to pôjde mne to robilo tiež prirobil som si druhý obvod (baterka +, a cievka to spojiť na pomocný spínač pod volant ) mal som to tam 5 rokov, kým som ho nepredal, a fungovalo to bez problémov, je vraj tam nejaký blokovací tepelný spínač alebo čo napíš či pomohlo

ak to nepôjde tak štartér asi bude vadný, alebo cievka na ňom nemusí spínať prúdový obvod a tým pádom to nenaštartuje , rozobrať vyčistiť a preskúšať.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kolik to napětí na starteru při startování spadne? Pochopil jsem dobře, že na jeden volt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

skús to spojiť nakrátko kúskom drôtu na štartéri na cievke,.

a kde k sakru je ta civka?uz i ten starter je tak dlbe pristupnej ze sem se sotva dostal ke kontaktum?nemel bys nejaky foto nebo nakres?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když napětí na starteru se uplně ztrácí, podívej se opravdu na kabely. Měřils napětí na starteru na tom silným přívodu proti kostře starteru? Na to, aby se starter točil, potřebuje aspoň takových 7V. Napětí se může ztrácet na špatných spojích. (Svorky na akumulátoru, kostry na kastli, na motoru)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pak baterka - o kolik klesne napětí na baterce při startování?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cívka je součástí toho startéru, ten silnej kabel do ní vede (+ z baterky). Pokud napětí na baterce při startování spadne pod nějakých 10V, je prostě v loji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Washut

..kdyz promerim starter tak tam de neco pres dvanact a pri strartovani to spadne tak na jedna.......

kdyz propojim kotakty na starteru ta to jen drobatko zajiskri a jinak nic.

Upravil dne 21.4.2007 Washut]

mrtvá baterka.. zkus kabelama z jiného auta a máš v tom jasno.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

cievka je navrchu s pravej strany na vrchu štartéra a kontakty tiež, ide tam taký hrubý kábel z baterky apotom dve tenké na cievku (ako písal dundee), foto už nemám

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: eljan

A pak baterka - o kolik klesne napětí na baterce při startování?

12.5 Pri startovani 12.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to delala spatna kostra. Natahl jsem kabel z (-) na baterce primo pod sroub starteru a bylo po problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych to taky viděl na tu kostru.Něčím se to silné spojení mezi baterkou přerušuje. Jak píše

.mycTD, kdyby se to natáhlo nejsilnějším kabelem mezi mínusem baterky a upevňovacím šroubem starteru (kostra), asi by se to vyřešilo.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nakonec pomohlo rozebrat a vycistit jak rikal mirec.dk.406.takze uz zase jezdim.tak zdravim vsechny pežotáky a diky za rady::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.