jansali Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Zdravím všechny. Mám P 406 2l benzín r.2002 a chtěl jsem se zeptat co by mohlo vydávat takové plechové zvuky pod autem, jako když něco někde plechově rezonuje. Je to závislé na otáčkách motoru. Žádné uvolněné plechy jsme nenašli. Dělá to jen při nastartovaném motoru a to taky ne hned, ale až po zahřátém motoru. Nechce se mě moc věřit tomu, že by to mohl dělat výfuk, ale navím. Díky Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Koukal jsi na to, když máš zahřátí motor a rezonuje tito? Nadzvedni si auto, řádně jej zajisti proti spadnutí a pohybu, nastartuj motor a podívej se, co by to mohlo být. Zkus zahýbat s výfukem pod. Může to být i přepážka v tlumiči výfuku. Mě to rezonovalo pouze při určitých otáčkách a byl to silemblok horního uložení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansali Odesláno 19. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Když jsme na to koukali, tak to bylo zahřáté, ale je fakt, že jsme neměli nastarovaný motor, protože to bylo na zvedací rampě. Ale na zemi jsme to nastartované měli a nedokázali jsme určit odkud to pochází. Zvoní to na celém spodku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 To je škoda, že to nebylo na té rampě nastartované. Tak ti asi nezbývá, než to dát znovu na rampu a nebo pod to lehnout. Myslím si, že by to mohl dělat výfuk. Vyzkoušej to a uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansali Odesláno 19. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Budu muset, protože to vydává zvuk, jako když jede nějaká popelnice. Děs. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 nemoh by to bejt katalyzator ??? mel sem podobnej problem na 306 HDI, taky sem slysel plechovy zvuky, hlavne kdyz sem jako pridal z nizkejch otacek do vyssich ... prolez sem celej spodek, zadnej plech to nebyl, takze sem dospel k zaveru, ze to je v katalyzatoru resp. v takovym tom hranatym dily vejfuku. co je prvni dole pod autem - budou tam nejspis vysypany prepazky ... nebudu Te napinat, ale novej katalyzator je tak za 15 tis a se spatnym by mohli bejt problemy pri Emisni zkousce ... osobne bych se poohlid po nakym starym, novej je palka jak svine ... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Každým případě musí se podívat pod auto. Jinak co se týká katalyzátoru, tak tam můžeš dát z druhovýroby cca 3500,-Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 to bude na 80% vysypanej katalyzator, a nebo pak vyhnilej prvni nebo druhej tlumic, kolik ma to auto najeto ? Katalyzator se da sehnat novej univerzalni kolem tech 2500-3500 z druhovyroby ( z vrakoviste bych asi ani nekupoval, vyjde sice na 1500Kc ale muze se za rok dva vysypat znovu ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 Já mám taky univerzální katalyzátor a v pohodě. teď jsem byl na emisích + TK a v pořádku. Tak se bát, že by jsi neprošel emisemi nemusíš. Až budeš pod autem (jak jsem ti psal) tak to zjistíš, co to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansali Odesláno 19. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2007 To auto má najeto necelých 75000km. Začínám se přiklánět k tomu katalizátoru a nebo k tomu prvnímu tlumiči. Našli jsme na tom prvním tlumiči na spodku i dirky. Stavoval jsem se u chlapíka co dělá výfuky a tak říkal, že si myslí na ten tlumič. Rozhodně by začal asi s jeho výměnou a pak se uvidí co dál. Může to mít i vliv na to, že se mě rozsvítila diagnostika motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 kolik mas lambda sond ? jestli dve , jednu pred katem a jednu za katem a katalyzator se ti vysypal, tak ted ta druha lambda muze hlasit chybu protoze je kat nefunkcni a proto se ti taky ohla rozsvitit diagnostika. Nech si udelat vypis chyb na diagnostice a pokud tam bude uvedena ta lambda tak je to urcite ten kat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 19. duben 2007 Sdílet Odesláno 19. duben 2007 A ještě se zkus mrknout na kryt svodů. Je umístěnej v mot. prostoru za hlavou, přišroubovanej ke svodům. Stačí s tím zkusit hýbat (když je studenej motor!). Ale asi to bude ten kat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 20. duben 2007 Sdílet Odesláno 20. duben 2007 Mi rezenoval ten kryt svodů u P 405. Dělalo to vždy u přeřazení, a za jízdy jen v malém rozsahu otáček.. Dlouho jsem na to nemohl přijít, šroubky totiž byly dotáhlé, ale kryt byl volný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.