Sign in to follow this  
Followers 0
Krabat

PEUGEOT 206 1.9D-cukání

9 posts in this topic

Prosím o radu.Při volnoběžných otáčkách nebo lehounce sešláplém pedálu je vše ok.Když přidám o něco víc,motor začne cukat.Když přidám ještě víc,motor najednou zabere a je to ok.Prostě dělá to jen při určitém stlačení pedálu, při zařazení jakékoli rychlosti.Na studeném motoru je to citelnější, než na teplém.Mám najeto asi 90000, vše včetně rozvodů původní.Díky za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde.

Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BATT

Jo jo, mě to dělalo úplně to samé, asi bude špatný nějaký recyklační ventil který vrací část nespálené směsi zpět do válců. Koupit nový je pěkná garda, ale v servisu se to dá odpojit a jezdit můžeš v pohodě bez toho. Akorát až půjdeš na emise tak si to musíš nechat znovu zapojit (jedna podtlaková hadička), jinak to emisema neprojde.

Co jsem koukal technikovi v Peugeotu přes ruce tak ten ventil je nahoře za válci pod plastovým víkem motoru. Jak se to jmenuje přesně nevím.

U dieselů se měří kouřivost v přeběhových otáčkách, na to nemá ten EGR ventil sebemenší vliv, je při tom stejně zavřený.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na emise to vliv samozřejmě má, ale ne na ty, co se měří. EGR omezuje NOx, kdežto na "emisích" se měří kouřivost. EGR funguje jen v určitém rozmezí otáček, a jen při částečném zatížení motoru, kdežto kouřivost se měří na plný plyn v přeběhových.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem EGR odpojil a motor jede jako vítr.Děkuji za radu.Když jsem auto projížděl tak jsem potkal místního automechanika a ten mně strašil,že teď budu mít větší spotřebu a že může utrpět katalyzátor.Jaké máte zkušenosti vy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

spotřeba by mohla spíše klesnout.. budeš spalovat čistý vzduch a ne už jednou spálený..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.