Hardy

Vibrace celého vozu při určité rychlosti

6 posts in this topic

Dobrý den, koupil jsem Peugeot 806, 2.0 Turbo z roku 1998, najeto má asi 110.000 km a při rychlosti 50-80 km/h se celé auto razantně rozvibruje. Musím zdůraznit, že pouze v záběru! Pokud šlapu na plyn jemně, závada se vůbec neprojeví a ani při např. jízdě z kopce je také vše v pořádku. Řešil jsem to s mnoha "odborníky" i s autorizovaným servisem, ale nikdo přesně nev. Měnili by postupně homokinetické klouby, poloosy, převodovku..., a to se mi nelíbí. Kamarád totiž nějak takhle postupoval a nic nevyřešil tak to prodal. Hledám tedy tímto někoho, kdo tuto závadu zná a dovede ji odstranit. Dle mého laického názoru to není kloub ani poloosa, protože při plném rejdu a záběru není cítit ani slyšet žádné cukání ani klepání. Závada je při jízdě okolo 60 km/h a není cítit do volantu. DĚKUJI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otázka je na pana Domanského a Tiptu, ale snad se nenazlobí, když napíšu zkušenosti:

- zkontroluj všechny silentbloky na motoru

- přesně toto dělá poloosa, je vychozená ta část co je v převodovce.

Často to bývá kombinace obou popsaných závad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar, ta otázka je pro všechny, jen jsem to možná záměrně směřoval těm nejpovolanějším. Dnes jsem hovořil s jedním mechanikem a on tvrdil naprosto to samé, jen je prý problém najít tu špatnou stranu, / L-P /. Já jsem poloosy začal vylučovat na základě rozhovoru s jedním mech. z Kladna, který tvrdil, že má 100% jistotu, že je to způsobeno určitou závadou v převodovce, kterou nechtěl specifikovat, ale že ji umí odstranit. Chtěl však, abych mu tu převodovku vymontovanou přivezl! To mě teda nijak nezaujalo a pak to všechno nějak zvadlo. No prostě těch řešení se mi dostalo mnoho a nechtěl bych postupovat nekonečným vyměňováním dílů. Tvůj názor se již opakuje, takže do toho půjdu. Moc děkuji za ochotu a za radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ještě podrobnosti:

L - P je těžko určit, snad jedině dva řidiči sedět vepředu, zkusit, pak se vyměnit a porovnat odkud to asi pochází, která strana více vibruje. Anebo objednat obě poloosy a tu nepoužitou vrátit (jsou i servisy, které to dovedou).

Co jsem slyšel, tak snad by to mohlo být ještě nějaké ložisko, které drží ten vnitřní konec poloosy, anebo vychozená vůle v převodovce (tam jak zapadají ty poloosy).

Ale z praxe - měl jsem to na dvou svých autech - pomohla výměna poloosy spolu s výměnou prasklých silentbloků.

[upravil dne 20.4.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den

Já osobně s tím nemám žádnou zkušenost,ale dle mého staršího a zkušenějšího kolegy to budou poloosy.

Při velkém opotřebení to může dělat i rameno,ale to by jste cítil pořád a ne jen při určité rychlosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar přátelé, chtěl bych všem zúčastněným poděkovat za rady ohledně vibrací P 806. Rozdělali jsme obě poloosy, prohlédli je, vůle tam nebyly vesměs žádné až na drobné vymačkané plošky na vnitřním homokin. kloubu. P-strana. Moc jsem nevěřil, že taková maličkost může mít na svědomí takový svinstvo. Vyměnili jsme ji a je pokoj. Takže spokojenost. Ještě jednou díky a čau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.