Sign in to follow this  
Followers 0
vinorak

diagnostika - chyba 41

14 posts in this topic

Zdravim všechny. Takže můžu potvrdit že vyblikání klíčkem funguje i u 1,1 44kw. no ale teď k problému. Asi před dvěma měsíci se párkrát za jízdy rozsvítila kontrolka diagnostiky a zhasla až když se to chcíplo, někdy zhasla třeba po minutě. ale auto jelo ok a nežralo. od té doby nic a vše je ok. Tak sem teď zkusil vyblikání a je tam 41 což je SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively)

nemá s timhle problémem někdo zkušenost? je to snímačem otáček u setrváku? zatim je všechno ok ale co kdyby..:myslim

dík moc za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus vycistit a prostrikat konkorem nebo jinym olejem vsechny kontakty jestli to nic nedela a jeszdi bez chyb tak to bude en naka kraviny ve stylu utrzenyho dratu nebo spatnyho uzemeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

to už sem udělal a vymazal paměť diagnostiky tak uvidíme co bude dál...:myslim

[upravil dne 19.4.2007 vinorak]

Share this post


Link to post
Share on other sites

máte někdo něco nového?

já tam mám taky chybu 41 a pak ještě 53.

ta 41 je jak psal vinorak SNÍMAČ OTÁČEK/ POLOHY v angličtině :Vehicle speed sensor (voltage low and high respectively)

a ta 53 je Napětí na akumulátoru příliš vysoko nebo nízko. a anglicky Battery Voltage** Fault that will cause ECU to use default value in place of faulty sensor.

pokud tomu dobře rozumím, tak by to spolu mělo spouviset.

netušíte co s tím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu 53 mi to tudle napsalo a zjistil sem že mám na baterce 12,2 V tak sem jí nabyl a vše je ok:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle toho co jsem vycetl na jinych forech by 41 by nemela znamenat nic, jak uz jsem tady psal, je to tim ze nebezi motor kdyz delas diagnostiku.

A 53 mi to vyblikalo tez. Ja mel jednu dobu strasne problemy s dobíjením, tak predpokladam ze ta chyba byla z te doby. Chyby sem smazal, a 53 se uz od te doby neobjevila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mě to dobijí 14v ale baterka byla načatá a celkem rychle se vybíjí a před zimou pude nová:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja s tim mel velke problemy, ted uz posledniho trictvrte roku, musim zaklepat, dobiji krasnych 14,2 V, se zaplyma svetlama a vetrakem 14V. Baterku jsem daval nedavno novou.. stara najde uplatneni jinde - dobijeni baterek do modelů na letisti :super. Jeste cekam az mi znamy posle plany kridla a vyskovky na novy trochu silnejsi elektrovetron, jsem mu dal lhutu 3 tydny, uz je to 4 a furt nic : )).

Share this post


Link to post
Share on other sites

A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový??Nebere řj informace o otáčkach motoru z jineho snímače?Třeba snímač polohy vačkový hřídele?nebo snímače polohy 1 válce?.prootže si myslím že kdyby byl vadnej(nebo poškozenej a daval nesmyslny hodnoty impulsu) Halluv snímač otáček,tak by jsi to auto ani nenakopl....To je jednobod a vstřik.Bosch Mono-Jetronic???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

A není tam ten hallov snímač otáček jen jako náhradní čidlo nebo doplňkový???

Taky bych to tak viděl:super

Snímač otáček je na rozdělovači.....nebo někde tam

Taky modul zapalování bejvá často zoxidovanej, je zasunutej dvouma kontaktama do rozdělovače a málokdo to tam čistí.

[upravil dne 19/6/07 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta 53 je v poho, měl jsem chvíli vyšťavenou baterku.

ta 41 mě zajímá proto, že to občas cukne a blikne k-čko a někdy to i zdechne. a když to zdechne tak věšinou chyntne na poprvé, ale párkrát až na několikátý pokus.

zkusím pročistit kontakty a uvidíme

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak se maže paměť závad? když jsem ten klíček podržel víc jak 10 sekund tak se to nesmazalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpoj oba póly aku a spoj je mezi sebou klidně i na dýl než 10 sekund. Myslím spojit ty kabely! Póly na baterce nee!:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hafity

Odpoj oba póly aku a spoj je mezi sebou klidně i na dýl než 10 sekund. Myslím spojit ty kabely! Póly na baterce nee!:bojim

Já mam napojenou další baterii (tzv. záloha) na alarm a tý by ani spojení těch káblů neprospělo:D:D....ale odpojení baterie na 1 min funguje taky:D.....chce si to uvědomit, co všechno v autě člověk má.:papa

Ale jinak souhlasím s Hafity

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.