Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406, zadní kotoučová brzda, rozdílný účinek


mecsoun

Recommended Posts

Nemohl by mi někdo poradit čím by mohl být zapříčiněný nerovnoměrný účinek zadní brzdy, kdy mi levá strana brzdí o dost míň jak pravá a při brždění to není znát. Vlastně jsem to zjistil až na válcích na STK. Ve vozidle je vyměněná brzdovka, vše je odvzdušněné, kotouče a destičky absolutně OK (dokonce jsem prohodil kotouče i s destičkama mezi sebou a bez změny). Brzdovka protýká a když šlápnu na brzdu tak vystříkne skoro dva metry daleko. Je to odmaštěný a vše krásně pohyblivý. Jen prostě ta levá strana brzdí míň. Díky všem, co mi budou moci poradit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skús sa pozrieť ešte na hlavný brzdový valec lebo tam je myslím rozvod robený pre každé koleso zvlášť možno môže byť aj tam chyba, (vydrolené teleso valca, alebo prepúšťa gumička)

dopĺňam ešte môže byť aj chyba v ABS kocke aj tam môže byť zrada

[upravil dne 18.4.2007 mirec.dk.406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servus,

čo sa týka dvojokruhového systému tak ľavé zadné koleso je spojené s pravým predným kolesom. Takzže jedine tento obvod môže mať problém oproti obvodu, ktorý je tvorený ľavým predným a pravým zadným kolesom.

Ak sa ti dá zohnať hlavný brzd. valec a skúsiť vymeniť tak to urob. Odpadne možnosť, že je zrada vo valci. Potom už ostáva fakt len ABS kocka. čus :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci tyčky plovoucího třmenu jsou OK ani nemají vůli, že by se mohly zadrhovat jako u P309 na girlingu když byly vyběhaný tak se to křížilo. Lanovody vedou jen k ručce a ta je bubnová. A chybu v hlavním brzdovým válci nehledám to spíš ABS, protože hlavní brzdový válec opravdu rozděluje kola křížem a předek brzdí stejnoměrně jako šlak. Jinak jsem závadu na STK vyřešil tím, že jsem nastavil zátěžák na prázdný auto tak ten zadek skoro na technický nebrzdil, ale hodnoty na obou stranách byly stejné, takže byli spoky a technickou mi dali. Dost nelogický co? Klidně ať to skoro nebrzdí hlavně ať to nebrzdí stejně. Jen mám takový tušen, že spíš bude jen na té straně krapejtek kleplá trubička a ta mění tlak. Přece jen to mám krapet snížený a na těch našich kotárech? Tam se na autě může přihodit ledasco. Tak děkuji za rady a jdu tedy tápat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kleplá trubka na to nemá vplyv lebo hydraulický tlak sa šíri všade rovnako všetkými smermi, a kvapalina je takmer nestlačiteľná,

ešte ma napadlo aký máš priemer valčeka, ak sú rozdielne tak aj tam môže byť zrada, možno to niekto pred tebou menil a o tom nevieš

[upravil dne 24.4.2007 mirec.dk.406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...